Hawai/Comanche/Bombercat jne. 200cc parantelut
Mistä sais "jalkapussit" vai mitkä lie oikelta nimeltä..?
Kun on nuo jalat jo pari kertaa lähteny tapeilta,että on jo pohkeet musta ja veres lihalla kun jalkatappien karhennukset repineet!
Eli semmoiset missä on putket ja nailonista ristikko pussit,TIIÄTTE varmaan mitä tarkoitan?
Mistä sais!?
Kun on nuo jalat jo pari kertaa lähteny tapeilta,että on jo pohkeet musta ja veres lihalla kun jalkatappien karhennukset repineet!
Eli semmoiset missä on putket ja nailonista ristikko pussit,TIIÄTTE varmaan mitä tarkoitan?
Mistä sais!?

Bombercat 200 TL. Vähä piristetty ja lisää tulossa!
Kävistökän raptorista tai muista "kunnon" mönkkäreistä. Jos saat tietoon niin ilmottelehan tännekkin vois olla enemmänki innokkaita ostajia.RATAS kirjoitti:Mistä sais "jalkapussit" vai mitkä lie oikelta nimeltä..?
Kun on nuo jalat jo pari kertaa lähteny tapeilta,että on jo pohkeet musta ja veres lihalla kun jalkatappien karhennukset repineet!
Eli semmoiset missä on putket ja nailonista ristikko pussit,TIIÄTTE varmaan mitä tarkoitan?
Mistä sais!?
No nyt olis Comanche kilvissä! Eipä ole vielä tähän päivään mennessä noin pitkään katottu kun ajaa kaupungin läpi.
Muuten pelaa hyvin, mutta vasen takarengas on kiero joka suuntaan. Pompottaa asvaltilla aika "mukavasti". Muut 3 on kohtuulisen pyöreät, eli ne saa varmaan painoihin. Ohjekirja määrää paineiksi 1.0. Minimissään 0.8, joka sekin tuntuu kovalta.
Edelleen tyytyväinen ostokseen.

Muuten pelaa hyvin, mutta vasen takarengas on kiero joka suuntaan. Pompottaa asvaltilla aika "mukavasti". Muut 3 on kohtuulisen pyöreät, eli ne saa varmaan painoihin. Ohjekirja määrää paineiksi 1.0. Minimissään 0.8, joka sekin tuntuu kovalta.
Edelleen tyytyväinen ostokseen.
Sama vika täälläkin; toinen takanen aivan kiero..Nyt "jo" yli 200km takana ja kaikkea pientähän sitä on matkan varrelle tullutPK kirjoitti:No nyt olis Comanche kilvissä! Eipä ole vielä tähän päivään mennessä noin pitkään katottu kun ajaa kaupungin läpi.![]()
Muuten pelaa hyvin, mutta vasen takarengas on kiero joka suuntaan. Pompottaa asvaltilla aika "mukavasti". Muut 3 on kohtuulisen pyöreät, eli ne saa varmaan painoihin. Ohjekirja määrää paineiksi 1.0. Minimissään 0.8, joka sekin tuntuu kovalta.
Edelleen tyytyväinen ostokseen.


- Jhp-Tuning
- 3WD
- Viestit: 61
- Liittynyt: 20 Loka 2006 21:58
Tänään sain omani ensimmäisestä huollosta. Kysyin ;tuliko"metalli-silppua", muttei kuulemma tullut, vaikka oli kiinanpoijan rypsiöljyt sisässä
Kuulemma joskus "rouhetta"tulee oikein kunnolla ensihuollossa, näistä halpamaan vekottimista(lähinnä skootterit).Tiedoksi öljytilavuudesta, että menee ainaski se 1 litra, huolto ihmetteli ku öljytilavuus piti olla 0,8-0,9 mut ei kuulemma edes tikku viel kastunut
Öljyksi tuli "motul 5100-ester", huomasin, että koneäänet tasaantuivat, sekä vaihteisto ja kytkin on jouhevampia. Meinaan kytkin kävi ääntämään vähän vapaalla noin 300km kohdalla 
Ittellä on rengaspaineet 1,1bar joka nurkassa, omaan käyttööni parhaitten soveltuvat. Kannattaa muuten tarkastaa ne "keskimutterit" takanavoista, ainakin ittellä olivat hiukan löysällä
"Elääkö" muillakin takajarrusylinteri/anturi/levy-systeemi? huolto ihmetteli tota samaa, ettei kuuluisi noin paljoa heilua vaikka kaikki pultit/mutterit ovat kiinni
Esim: kun ajaa hiljaa vaikka ympyrää niin kuuluu sellasta ihme kolahtelua? Ittellä ei oo kyllä mittari "sekoillu" vielä kertaakaan, toivottavasti ei sekoilekkaan 
Samoin, tyytyväinen laitteeseen oon ollut ja toivottavasti huolettomia kilomerejä tulee myös jatkossakin



Ittellä on rengaspaineet 1,1bar joka nurkassa, omaan käyttööni parhaitten soveltuvat. Kannattaa muuten tarkastaa ne "keskimutterit" takanavoista, ainakin ittellä olivat hiukan löysällä

"Elääkö" muillakin takajarrusylinteri/anturi/levy-systeemi? huolto ihmetteli tota samaa, ettei kuuluisi noin paljoa heilua vaikka kaikki pultit/mutterit ovat kiinni


Samoin, tyytyväinen laitteeseen oon ollut ja toivottavasti huolettomia kilomerejä tulee myös jatkossakin

Pipo silmille ja menoX...
joo samaa vaivaa tutkiskelin itsekkin takajarru hässäkästä kun on 300km mittarissa ja takahaarukan puslat on ruvennu kitiseen tarvii varmaan teettää uudet nailonista.vaihdoin kans uudet öljyt tänään ja ihan puhtaat oli ja sihti myös,ei yhtään metallia.renkaat myös neliskulmaiset mut katurengasta tulossa tilalle,
- Jhp-Tuning
- 3WD
- Viestit: 61
- Liittynyt: 20 Loka 2006 21:58
Juuh tiedän ku on tullut noitten 2-pyöräisten kanssa leikittyä, muttei mielestäni kuuluisi noin paljoa liikkua. Noh eipä oo kyllä ollutkaan mitään halpamaan 2-pyörästä, joten tää on mulle uuttaCelcon kirjoitti:Takajarru satulan kuuluu "heilua". Näin on useassa crossipyörässäkin. Sitä en tiedä miksi, mutta näin se on

Missä noin lukee?, eikös ne mee 300ml ja 1000ml niin mulla tossa ainakin lukeeJogi kirjoitti: Juu, on siellä huoltokirjassa kaikenlaisia "ehtoja"... mm. vääränlaisesta käytöstä ja virittämisestä yms.
Huollot: 300km eka huolto, ja sitten 1000km välein.


Pipo silmille ja menoX...
dodiih...
nyt läks turhat rojut änkkäristä.
ja sen "katin" ratkasin silleen et rälläkällä vaan pois ja uutta putkee tilalle.. huonkkään menna uutta putkee ja villat sisään ja siinä, eiku kovaa ajoo:D onko kellään nyt miten tarkkaa tietoo niistä suuttimista? et minkälaiset/merkin kaasarit noissa vehkeissä oikeen on ja meneekö 110-120 haarukkaan vai riittääkö 100?

Poketom
BomberCat 200/BombarDier 600H.O Näillä pärjää kesät talvet
BomberCat 200/BombarDier 600H.O Näillä pärjää kesät talvet
ainiin ja semmosta vielä et onko 32 liian paksuu putkee änkkään vai kantsisko laittaa ohkasempaa just ettei ne tehot tippus sitä mukaa ku yrittää virittää
ja vielä semmonen juttu et saattasko hyvällä tuurilla äänet vähä pienentyy jos vetelis pikku reikiä siihe änkän putkeen ja antas mennä osan kaasuista niinku villoille?
jos joku hokasee yhtään mitä yritän selittää.. 



Poketom
BomberCat 200/BombarDier 600H.O Näillä pärjää kesät talvet
BomberCat 200/BombarDier 600H.O Näillä pärjää kesät talvet
Täh? Meinasitko vaan vetästä tavallisen putken sen vaimentajan läpi? Miksi sitten laitat villoja ja kuoriakaan...poketom kirjoitti:ainiin ja semmosta vielä et onko 32 liian paksuu putkee änkkään vai kantsisko laittaa ohkasempaa just ettei ne tehot tippus sitä mukaa ku yrittää virittääja vielä semmonen juttu et saattasko hyvällä tuurilla äänet vähä pienentyy jos vetelis pikku reikiä siihe änkän putkeen ja antas mennä osan kaasuista niinku villoille?
jos joku hokasee yhtään mitä yritän selittää..

Eli perus absorboiva vaimenninhan on sellainen, että vaimentajan läpi menevä putki on ihan täynnä 3mm reikiä. Siinä ympärillä ko. tarkoitukseen tehtyä villaa, reikäputken ja kuoren välinen kammio täynnä. Putkikoko 32-38 on ok. Mikään lasivilla ei sitten käy. Hätätapauksessa kivivilla, eli Punaraita pysyy sielä jonkun aikaa, mutta ei kauaa. Autotarvikeliikkeistä voi käydä kyselemässä oikeetakin tavaraa. Tai MP liikkeestä vähän kalliimpaa.
MUTTA, jälleen kerran; tuollainen vaimennin ei ole tarpeeksi tehokas tieliikennekäyttöön! (Mutta parempi kuin "suora putki")
no täs on just semmonen hyvä juttu ku en oo aikasemmin hirveitä laitellu ni ei tiiä.. mut kiitos.. eiks se vähä niinku silleen oo et tekemällä oppii:D pitäskö siellä sit olla mutkaa vai minkälainen se sit tiputtas ne äänet melkei inhimilliselle tasolle?
Poketom
BomberCat 200/BombarDier 600H.O Näillä pärjää kesät talvet
BomberCat 200/BombarDier 600H.O Näillä pärjää kesät talvet
- Jhp-Tuning
- 3WD
- Viestit: 61
- Liittynyt: 20 Loka 2006 21:58
Re: dodiih...
Osta tosta ittelles "hyväsetti" niin saat kaikki kerrallapoketom kirjoitti:nyt läks turhat rojut änkkäristä.ja sen "katin" ratkasin silleen et rälläkällä vaan pois ja uutta putkee tilalle.. huonkkään menna uutta putkee ja villat sisään ja siinä, eiku kovaa ajoo:D onko kellään nyt miten tarkkaa tietoo niistä suuttimista? et minkälaiset/merkin kaasarit noissa vehkeissä oikeen on ja meneekö 110-120 haarukkaan vai riittääkö 100?


Pipo silmille ja menoX...