Mikäs sulla oli ostopaikka? Wihonen?RATAS kirjoitti:On mulla hyviäki uutisia!![]()
Itse ku valitin nuista pomppu renkaista osto paikkaan nii saan 100€:lla maxiss katurenkaat tai vaihto ehtona vakio renkaat joskus..jahka saavat maahan niitä!
Ja tulee takuuseen myös uudet yläpallo niveletkin ja alapallot/tuki varret kunhan tulee maahan eli ylä pallot saan heti ja ovat kuulemma by MB(mersu?) eli kohta mulla on MB tähti keulassa..
Hawai/Comanche/Bombercat jne. 200cc parantelut
Osto paikkana mulla BC2000 tuonti tukku(kalajoki)
Kerron kyllä heti mikä on yläpallon tilaus numero kunhan saan käteen..
Ja renkaita tosiaan saan 2kpl. 225/40-10 ja 2kpl. 165/70-10 ja alkuperäset jää itelle..
Luvan pojat oli saanu tuommoisiin rengas juttuihin maahantuojalta ja maahan tuoja on Veljekset Keskinen!?
Tuolta mistä minä ostin kömpijäni on ollu kyllä hyvä palvelu joka asiassa!
Kiitos pojille kalajoelle!
Ja renkaita tosiaan saan 2kpl. 225/40-10 ja 2kpl. 165/70-10 ja alkuperäset jää itelle..

Luvan pojat oli saanu tuommoisiin rengas juttuihin maahantuojalta ja maahan tuoja on Veljekset Keskinen!?

Bombercat 200 TL. Vähä piristetty ja lisää tulossa!
RATAS kirjoitti:Osto paikkana mulla BC2000 tuonti tukku(kalajoki)
Ja renkaita tosiaan saan 2kpl. 225/40-10 ja 2kpl. 165/70-10 ja alkuperäset jää itelle..![]()
Just soitin Wihoselle ja kertoi ettei voi auttaa rengas/nivel asiassa, pyysi vaan kiristelemään niveliä lisää ( kokeiltu on ei vaikutusta) Eli tässä asiassa kivijalkaliikkeeseen ei voi luottaa

Falmek Force 415 Pro -08
Semmosta se, ohjaavat takuuhuollon puolelle ja siellä ovat sitten riippuvaisia Keskisestä.. Uskoisin että muut jutut luulisi menevän ok ja renkaitakin keskinen yrittää mutta ei lupaa että saisi tärinättömäksiPärde kirjoitti: Just soitin Wihoselle ja kertoi ettei voi auttaa rengas/nivel asiassa, pyysi vaan kiristelemään niveliä lisää ( kokeiltu on ei vaikutusta) Eli tässä asiassa kivijalkaliikkeeseen ei voi luottaa

TL Comanche 200cc..
Minullekin tarjosi renkaita Tuontitukussa King tyres jotku mutta pyysi satasta. Yläpallonivelet tulee kanssa, samanlaiset kuin jossain mersussa ja 500 bemarissa. Huonoja uutisia, joudun/joudut palauttamaan vanhat renkaat ja maksaan lähetyksen.RATAS kirjoitti:Osto paikkana mulla BC2000 tuonti tukku(kalajoki)
Ja renkaita tosiaan saan 2kpl. 225/40-10 ja 2kpl. 165/70-10 ja alkuperäset jää itelle..![]()

Minullekin tarjosi renkaita Tuontitukussa King tyres jotku mutta pyysi satasta. Yläpallonivelet tulee kanssa, samanlaiset kuin jossain mersussa ja 500 bemarissa. Huonoja uutisia, joudun/joudut palauttamaan vanhat renkaat ja maksaan lähetyksen.
[/quote]
Jep renkaat mitkä tuli olikin Kingtyres mut hyvät on ja katu renkaat kopiot varmaan Maxiss koska sama kuvio!
w124mesen raidepäät tuli ja hyvin istuu kun pitää alkuperäset mutterit,ja saapi muuten nyt vähä enempi camperiaki.
Ja mitä renkaiden palautukseen tulee se oliki minun ja kalajokisten myyjien henk.koht. sopimus että jäävät minulle.. Joten ei tarvii palauttaa niitä!

Jep renkaat mitkä tuli olikin Kingtyres mut hyvät on ja katu renkaat kopiot varmaan Maxiss koska sama kuvio!
w124mesen raidepäät tuli ja hyvin istuu kun pitää alkuperäset mutterit,ja saapi muuten nyt vähä enempi camperiaki.
Ja mitä renkaiden palautukseen tulee se oliki minun ja kalajokisten myyjien henk.koht. sopimus että jäävät minulle.. Joten ei tarvii palauttaa niitä!

Bombercat 200 TL. Vähä piristetty ja lisää tulossa!
Kaaasari
Ongelmana oli bensatankin tyhjentyminen vaikka hana oli kiinni. Elikkä purin tänään kaasarin ja puhaltelin puhtaaksi. Ei siellä paljon likaa ollut. Hana ei muuten pitänyt. Siinä etupuolella on joku suutin Onko kyseessä seosruuvi? Avoin sen ja puhaltelin röörit puhtaaks mutta ilmeisesti laitoin vääriin asetuksiin koska nyt jos meinaa saada kaasuun vaastaamaan pitää nostaa tyhjäkäynti kierrokset ilmeisesti luistista isoksi. Mitkähä ne normaalit asetukset ovat???
Thanks Matti
Thanks Matti
Missä haisee bensa, siellä on kivaa!
Re: Kaaasari
Juu, tyhjäkäynti "seos" ruuvi se edessä oleva on, vakion 1 3/4 - 2 kiekkaa auki pohjasta (älä pohjaa kuin kevyseti ettei mene ihan vinkuraksi) Itselläni on nyt 3 kiekkaa auki..ukimasa kirjoitti:Siinä etupuolella on joku suutin Onko kyseessä seosruuvi? Avoin sen ja puhaltelin röörit puhtaaks mutta ilmeisesti laitoin vääriin asetuksiin koska nyt jos meinaa saada kaasuun vaastaamaan pitää nostaa tyhjäkäynti kierrokset ilmeisesti luistista isoksi. Mitkähä ne normaalit asetukset ovat???
Thanks Matti
TL Comanche 200cc..
Se perskules
oli mielestäni yli kakas ja puoli. Onko mahdollista?
Missä haisee bensa, siellä on kivaa!
w123 on kahta eri lyhyttä raidetangon päätä. Onko toi se M14 vai M16 kierteelle oleva?Pärde kirjoitti:No niin, nivelet tuli vaihdettua ja nyt on hyväTässä vielä tietoja millä nivel löytyy: valm. LEMFÖRDER osanro 10709 0 ja esim. MB w123 mallista löytyy kyseinen osa. Hinta oli 10€/kpl
Ilmeisesti se M14, että mönkkärin alkuperäinen M14 helamutteri käy. (Toisen toimittajan tilausnumero tuolle on 42-98360)
Mutta tuossa se jenkahan on sama M14 koko pituudelta, kun taas mönkkärin pallossa on M14ja M18(vai oliko M20) kierteet "peräkkäin". Mitenkäs ratkaisit sen pallon puoleisen kiristyksen?
Ei löydy ihan joka paikasta M14x1,5 kapeita muttereita. Sisälle joku 14/20 hela ohjuriksiko?
W124 on eri raidetangon pää ainakin numeroltaan. 42-98370. Saattaa sopia sekin? Ainakin kun laittaa sopiin

500 sarjan Bemareissa on aika yleinen pää nro 42-2047.
Pitänee hakea perjantaina kaikkia pari "sovitukselle".

M14 kierteellä, pallonpuolelle laitoin 2kpl M14 prikkaa per puoli, rengaskulmat pysyi samassa, pitää jossain vaiheessa hommata kapeat mutterit. Helan tein alumiinitangosta, oli aika nysvääminenPK kirjoitti:w123 on kahta eri lyhyttä raidetangon päätä. Onko toi se M14 vai M16 kierteelle oleva?Pärde kirjoitti:No niin, nivelet tuli vaihdettua ja nyt on hyväTässä vielä tietoja millä nivel löytyy: valm. LEMFÖRDER osanro 10709 0 ja esim. MB w123 mallista löytyy kyseinen osa. Hinta oli 10€/kpl
Ilmeisesti se M14, että mönkkärin alkuperäinen M14 helamutteri käy. (Toisen toimittajan tilausnumero tuolle on 42-98360)
Mutta tuossa se jenkahan on sama M14 koko pituudelta, kun taas mönkkärin pallossa on M14ja M18(vai oliko M20) kierteet "peräkkäin". Mitenkäs ratkaisit sen pallon puoleisen kiristyksen?
Ei löydy ihan joka paikasta M14x1,5 kapeita muttereita. Sisälle joku 14/20 hela ohjuriksiko?
W124 on eri raidetangon pää ainakin numeroltaan. 42-98370. Saattaa sopia sekin? Ainakin kun laittaa sopiinPs. se kartiohan pitää ainakin olla just eikä melkein sopiva.
500 sarjan Bemareissa on aika yleinen pää nro 42-2047.
Pitänee hakea perjantaina kaikkia pari "sovitukselle".

Falmek Force 415 Pro -08