Hawai/Comanche/Bombercat jne. 200cc parantelut

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
_NitrO_
Noppeli
Viestit: 23
Liittynyt: 03 Touko 2007 22:10
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja _NitrO_ »

PK kirjoitti: Edelleen ihmetyttää tuon vekottimen hakeminen puolelta toiselle. Kun ei tunnu auttavan oikein mikään säätö. Haritusta ei ole nyt kun joku alta 10mm. Lakkas renkaat kulumasta silmissä kun vähän pienensi, mutta hakee ihan yhtä paljon kun isommallakin harituksella.
Mulla on noin 15milliä aurauksella ja menee just sinne minne haluaa ja ei puolla.. kokeileppas niin päin :D
Ehkä ei kannata ihan noin rajua laittaa jos on TL-malli, voi asfaltilla kulua renkaat.

Ite laitoin alapalloihin rasvanipat ja täyteen vaseliinia niin ei enään lonkkase niin paljon, se vain kannattaa tehhä heti ku ostaa niin ei pääse kulumaan ollenkaan.

Tuli hitsailtua pikkasen isompi takaputkiki kun sattu löytymään tallilta semmonen justiin etuputken päälle passaava putki missä oli sopivat mutkatki valmiina 8) käy se joskus tuuriki näköjään. Ja löyty vielä sopiva pakoputkiklemmariki niin laitoin sillä kiinni ja enään ei nitku se liitos..
Takavaimentajasta hioin sen ulostulon "prikan" pois kun oli villat hakannu etupäähän, jonkulaisen vastapaineen se kai tekee.. ja sen reikäputken reijät isonsin 6 milliseksi ja lisäsin villaa, saa nähä jos vaikka hiljenis vähän.
Huomenna kokeilemaan että vaikuttiko mitään.. ajattelin tyhjäkäyntisuuttimen vielä porata 50:seksi ja tuon 115 pääsuuttimen tilalle kokeilla 125:sta jos pelittäis sillä paremmin.

Imukurkku oli niin pielessä että piti reikiä surrailla että sai kohilleen..

Kanavia kattelin niin imukanavassa oli ainaki vähän sanomista siellä seetin päässä.. melkoset portaat näky olevan, ja ohjarit oli melkoset virtauksen tappajat kummassaki kanavassa :)
Pakokanava oli aika ahtaan tuntunen mitä sitä vähän sormeilin :lol: mutta senpä näkee ku saa kannen pöydälle ja pääsee surraileen paremmaks.
Venttiileihin ois kans tarkotus tehä vähän parannuksia jos ne siltä näyttää että ois tarvetta..

Tietääkös kukaan että minkälainen näissä on kannentiiviste? onko ihan alumiininen vai semmonen o-rengas systeemi kun tuntuu jokapaikassa olevan o-renkaita.. Ja onkohan minkä hintanen, onko kukaan kantta aukassu?

Venttiilivälykset oli muuten kummallaki puolen 0.05 ja 0.10 väliltä ja hyvin käy ilman kolinoita.
Vauhti korvaa virheet!
jalu78
3WD
Viestit: 81
Liittynyt: 08 Huhti 2007 19:46
Paikkakunta: Qsamo

Viesti Kirjoittaja jalu78 »

vaatiiko 115 pääsuutin jo isomman tyhjäkäyntisuuttimen
Pärde
2WD
Viestit: 36
Liittynyt: 03 Huhti 2007 21:59
Paikkakunta: Härmä

Viesti Kirjoittaja Pärde »

jalu78 kirjoitti:vaatiiko 115 pääsuutin jo isomman tyhjäkäyntisuuttimen
Ei vaadi isompaa
Falmek Force 415 Pro -08
jalu78
3WD
Viestit: 81
Liittynyt: 08 Huhti 2007 19:46
Paikkakunta: Qsamo

Viesti Kirjoittaja jalu78 »

no nyt se tuli! huomiseksi saavat kasattua... sen verran piti käydä kurkkaamassa että näin minkä värinen sieltä tuli. tommonen paitsi että maastomallissa on hopea runko...
Kuva
Rusty
2WD
Viestit: 40
Liittynyt: 28 Helmi 2007 21:38
Mönkijä:: ValitetttavastiEiOle
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rusty »

Tzorbas kirjoitti:Mikä manuaali versio ? Täällä Comanchen manuaali DAR0914 jossa oli DR8EA.
PO-Markkinointi Oy:n toimittama käyttöopas 200ST-7 mallille. Oppaan versiosta en osaa sanoa (Olisikohan 2007/5?). Virheitähän tuossa näkyy olevan jonkin verran.

Pitääpä käydä vertailemassa joku päivä noita tulppia.


Jalu78: Sotkamostako ostit?
_______________________________________
EX: Bashan BS200S-7 aka Alaska ATV200 aka Catbrier
http://kuvablogi.com/blog/6495
jalu78
3WD
Viestit: 81
Liittynyt: 08 Huhti 2007 19:46
Paikkakunta: Qsamo

Viesti Kirjoittaja jalu78 »

Kuusamon Halpa-Hallin kautta tilasin niillä on comanche edustus. Tuli suoraa Veljekset Keskisen maahantuonnista Raumalta.
Tzorbas
4WD
Viestit: 232
Liittynyt: 04 Kesä 2005 12:57
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tzorbas »

ONko sulla Rusty tuollanen manuaali ? http://bashan-atv.com/Ohjekirja.zip (4MB kokoa)
Viimeksi muokannut Tzorbas, 30 Touko 2007 17:34. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
http://bashan-atv.com/ Hawai/Fude/Comanche/BomberCat sivusto.
PK
6WD
Viestit: 310
Liittynyt: 29 Huhti 2006 08:01

Viesti Kirjoittaja PK »

Tzorbas kirjoitti:ONko sulla Rusty tuollanen manuaali ? http://bashan-atv.com/ohjekirja.zip (4MB kokoa)
Tzorpas, ei löydy ohjekirjaa tuolla linkillä.
jakke.76
2WD
Viestit: 31
Liittynyt: 19 Helmi 2007 20:52
Paikkakunta: uusikaupunki

commanhe tl

Viesti Kirjoittaja jakke.76 »

laitoin 115 suuttimen ja power filtterin. takapöntön vaihdoin 250cc crossin pönttöön äänet koveni, mutta tehoihin ei vaikutusta elikkä pistin vakion paikalle. Onko tuosta kaasukahvan moodauksesta paljon hyötyä? pitäisi se tehdä, mutta onko vaivan väärtti?? Nyt sain mittariin kelattua hiekalla 86km/h omalla 100kg;man painolla. Pitäisi saada nopeus tonne 100km/h
Jogi
4WD
Viestit: 148
Liittynyt: 27 Maalis 2007 19:57

Re: commanhe tl

Viesti Kirjoittaja Jogi »

jakke.76 kirjoitti: Onko tuosta kaasukahvan moodauksesta paljon hyötyä? pitäisi se tehdä, mutta onko vaivan väärtti??
Vaiva nyt ei kovin iso tuossa ole.. vaikutuksesta en osaa sanoa mutta jos kaasari ei pääse ihan auki niin hyvähän se on auki asti saada -> korjataan tehtaan suunnitteluvirhe :)
TL Comanche 200cc..
Pärde
2WD
Viestit: 36
Liittynyt: 03 Huhti 2007 21:59
Paikkakunta: Härmä

Re: commanhe tl

Viesti Kirjoittaja Pärde »

jakke.76 kirjoitti:laitoin 115 suuttimen ja power filtterin. takapöntön vaihdoin 250cc crossin pönttöön äänet koveni, mutta tehoihin ei vaikutusta elikkä pistin vakion paikalle. Onko tuosta kaasukahvan moodauksesta paljon hyötyä? pitäisi se tehdä, mutta onko vaivan väärtti?? Nyt sain mittariin kelattua hiekalla 86km/h omalla 100kg;man painolla. Pitäisi saada nopeus tonne 100km/h
Voi tehdä aika tiukkaa saada kulkemaan 100km/h, tuolla massalla :lol:
Mulla nyt 115 suutin, putkea/kaasua muokattu ja 16 eturatas, liikkuu 92km/h 85kg massalla. Eturatas nosti nopeutta n. 5km/h. Tuolla rattaalla kiihtyy vielä ihan ok.
Falmek Force 415 Pro -08
monokulaattori
Noppeli
Viestit: 13
Liittynyt: 28 Touko 2007 22:09

Viesti Kirjoittaja monokulaattori »

mistä niitä viritysosia saa?? :?
jalu78
3WD
Viestit: 81
Liittynyt: 08 Huhti 2007 19:46
Paikkakunta: Qsamo

Viesti Kirjoittaja jalu78 »

eka savut otettu: kulkupuoli oli todella positiivinen yllätys jo vakiona :shock: tankista lähti maalit tarran matkassa mutta ei rossipelissä haittaa pannaan joku "tehoputki"tarra päälle. tyhjäkäynti tuntus olevan vähä isolla ku lämpiää ja jostain paisuntasäiliön korkilta tihkuu jäähdytysnestettä, pikaisesti tutkin ni ei vissiin tuu letkuista. ja vähän on kömpelö paikallaan kääntymään mutta kokonaisuus on positiivinen!
Tzorbas
4WD
Viestit: 232
Liittynyt: 04 Kesä 2005 12:57
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tzorbas »

PK kirjoitti:
Tzorbas kirjoitti:ONko sulla Rusty tuollanen manuaali ? http://bashan-atv.com/ohjekirja.zip (4MB kokoa)
Tzorpas, ei löydy ohjekirjaa tuolla linkillä.
No nyt on http://bashan-atv.com/Ohjekirja.zip
http://bashan-atv.com/ Hawai/Fude/Comanche/BomberCat sivusto.
jalu78
3WD
Viestit: 81
Liittynyt: 08 Huhti 2007 19:46
Paikkakunta: Qsamo

Viesti Kirjoittaja jalu78 »

äänenvaimentimen etummainen kannattimen kumi suli kävi vissiin vehje hiukan lämpimänä :P onko muilla sattunut vastaavaa? pitäsköhän alkuperäinen kiinnike korvata vaikka reikänauhalla...
Vastaa Viestiin