Mulla on noin 15milliä aurauksella ja menee just sinne minne haluaa ja ei puolla.. kokeileppas niin päinPK kirjoitti: Edelleen ihmetyttää tuon vekottimen hakeminen puolelta toiselle. Kun ei tunnu auttavan oikein mikään säätö. Haritusta ei ole nyt kun joku alta 10mm. Lakkas renkaat kulumasta silmissä kun vähän pienensi, mutta hakee ihan yhtä paljon kun isommallakin harituksella.

Ehkä ei kannata ihan noin rajua laittaa jos on TL-malli, voi asfaltilla kulua renkaat.
Ite laitoin alapalloihin rasvanipat ja täyteen vaseliinia niin ei enään lonkkase niin paljon, se vain kannattaa tehhä heti ku ostaa niin ei pääse kulumaan ollenkaan.
Tuli hitsailtua pikkasen isompi takaputkiki kun sattu löytymään tallilta semmonen justiin etuputken päälle passaava putki missä oli sopivat mutkatki valmiina

Takavaimentajasta hioin sen ulostulon "prikan" pois kun oli villat hakannu etupäähän, jonkulaisen vastapaineen se kai tekee.. ja sen reikäputken reijät isonsin 6 milliseksi ja lisäsin villaa, saa nähä jos vaikka hiljenis vähän.
Huomenna kokeilemaan että vaikuttiko mitään.. ajattelin tyhjäkäyntisuuttimen vielä porata 50:seksi ja tuon 115 pääsuuttimen tilalle kokeilla 125:sta jos pelittäis sillä paremmin.
Imukurkku oli niin pielessä että piti reikiä surrailla että sai kohilleen..
Kanavia kattelin niin imukanavassa oli ainaki vähän sanomista siellä seetin päässä.. melkoset portaat näky olevan, ja ohjarit oli melkoset virtauksen tappajat kummassaki kanavassa

Pakokanava oli aika ahtaan tuntunen mitä sitä vähän sormeilin

Venttiileihin ois kans tarkotus tehä vähän parannuksia jos ne siltä näyttää että ois tarvetta..
Tietääkös kukaan että minkälainen näissä on kannentiiviste? onko ihan alumiininen vai semmonen o-rengas systeemi kun tuntuu jokapaikassa olevan o-renkaita.. Ja onkohan minkä hintanen, onko kukaan kantta aukassu?
Venttiilivälykset oli muuten kummallaki puolen 0.05 ja 0.10 väliltä ja hyvin käy ilman kolinoita.