Hawai/Comanche/Bombercat jne. 200cc parantelut
-
- 2WD
- Viestit: 40
- Liittynyt: 28 Helmi 2007 21:38
- Mönkijä:: ValitetttavastiEiOle
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Nähtävästi menee takuuseen.
Sisempi laakeri oli ihan päreinä. Ulompi myös "väljä". Vien toisenkin navan tsekattavaksi, kun siitäkin kuuluu sellainen ääni, että se voi myös olla lähellä loppua.
Edit: ja toiseenkin napaan vaihtuu laakerit takuuseen. Huoltopiste oli myös kiinnostunut renkaiden/vanteiden mahdollisesta soikeudesta. Uusia oli kuulemma tilailtu.
Sisempi laakeri oli ihan päreinä. Ulompi myös "väljä". Vien toisenkin navan tsekattavaksi, kun siitäkin kuuluu sellainen ääni, että se voi myös olla lähellä loppua.
Edit: ja toiseenkin napaan vaihtuu laakerit takuuseen. Huoltopiste oli myös kiinnostunut renkaiden/vanteiden mahdollisesta soikeudesta. Uusia oli kuulemma tilailtu.
_______________________________________
EX: Bashan BS200S-7 aka Alaska ATV200 aka Catbrier
http://kuvablogi.com/blog/6495
EX: Bashan BS200S-7 aka Alaska ATV200 aka Catbrier
http://kuvablogi.com/blog/6495
DSP paljonko nostit ? Paljoko vaijereissa varaa ?
Täällä ei ole vielä menny kiristäjä rikki, mistä kohtaa se korkkas ?
Täällä ei ole vielä menny kiristäjä rikki, mistä kohtaa se korkkas ?
http://bashan-atv.com/ Hawai/Fude/Comanche/BomberCat sivusto.
Korotuspala on 6,5cm. Ilman vaijereiden vaihtoa sitä ei olis kestäny korottaa yhtään enempää. Vasen renkaan jarru vaijeri meni sen verran tiukalle. Kyllähän tuossa ne kiristimet on. Samanlaiset kun esim. pv:ssä. Niistä pulteista ja niistä niistä kiristin palikoista oli menny kierteet ja toinen kiristäjä oli kai osunu johonkin kiveen kun oli niin mutkalla. Pittää melkeen johonki laittaa kuvat niin näkee kuvat niistä patenteista.

No laitoimpa nyt samalla muutaman kuvanki.
http://kuvablogi.com/blog/7652/1/
Tuolla on nyt sitte kuvia nuista hässäköistä.


No laitoimpa nyt samalla muutaman kuvanki.
http://kuvablogi.com/blog/7652/1/
Tuolla on nyt sitte kuvia nuista hässäköistä.
Näkyypä toi maastomallin Bombercatti olevan aivan erilainen kuin esim Comanche. Oikeastaan en löytänyt noista DSP:n kuvista ainoatakaan kohtaa joka näyttäis samalta kuin omassa. Mm. etutukivarret ihan erilaiset. Samoin taka-akselin laakeripukki yms. Onkos toi joku vanhempi malli vai?
(Uudet TL BomberCatithan on samoja kuin Comanchet)
(Uudet TL BomberCatithan on samoja kuin Comanchet)
Erilainen oli näköjään tuo DSPn vehe oisko 06 ?
Kävin nappaamassa muutaman kuvan 300 crossista http://bashan-atv.com/cpg1410/thumbnails.php?album=5
Kävin nappaamassa muutaman kuvan 300 crossista http://bashan-atv.com/cpg1410/thumbnails.php?album=5
http://bashan-atv.com/ Hawai/Fude/Comanche/BomberCat sivusto.
Ja tuo taas on sama peli kuin Trapper 300mx jonka saa TL versionakin..Tzorbas kirjoitti:Erilainen oli näköjään tuo DSPn vehe oisko 06 ?
Kävin nappaamassa muutaman kuvan 300 crossista http://bashan-atv.com/cpg1410/thumbnails.php?album=5
tai kuvissa ainakaan ei näy pienintäkään eroa.
http://www.trailpark.fi/Sivut/300mx.htm
Veikkaisin ns. 200-s3 malliksi... tää commari on s7 tietty. Bashanin sivulla tuo s3:kin löytyy?!PK kirjoitti:Näkyypä toi maastomallin Bombercatti olevan aivan erilainen kuin esim Comanche. Oikeastaan en löytänyt noista DSP:n kuvista ainoatakaan kohtaa joka näyttäis samalta kuin omassa. Mm. etutukivarret ihan erilaiset. Samoin taka-akselin laakeripukki yms. Onkos toi joku vanhempi malli vai?
(Uudet TL BomberCatithan on samoja kuin Comanchet)
TL Comanche 200cc..
Onko kukaan kysellyt Trailparkista tuota "Trapperia" TL versiona? Sivuillahan lukee, että saatavana syksyllä. Mutta onko tarkempaa tietoa jo herunut saapumisesta? Jostain Kiinan valmistajan sivuilta löysin maininnan, että tuolla olisi jo EEC hyväksyntä. Bashanin, josta mm. Comanchet on peräisin, sivuilla sitä vielä ole. Kiinnostaa vaan kanssa hiukan ko. laite... Jos ens kesäksi sitten...miikar kirjoitti:Ja tuo taas on sama peli kuin Trapper 300mx jonka saa TL versionakin..Tzorbas kirjoitti:Erilainen oli näköjään tuo DSPn vehe oisko 06 ?
Kävin nappaamassa muutaman kuvan 300 crossista http://bashan-atv.com/cpg1410/thumbnails.php?album=5
tai kuvissa ainakaan ei näy pienintäkään eroa.
http://www.trailpark.fi/Sivut/300mx.htm
Vasta eilen sain asenneltua takaswingin putkeen sen rasvanipan.
On muuten helppo homma. Perä roikkuun jostain, takaiskari alapäästä irti, käännä iskari taakse/ylös porakoneella 5mm reikä siihen akselin runkoputkeen. M6 kierretappi porakoneeseen, vähän öljyä ja varovasti kiertäen kierre. Jos tappi pohjaa akseliin, se voi katketa sinne reikään.
Kierretapista kannattaa ottaa rälläkällä siitä kärjestä se turha ohjauspiikki pois. Siten ei pohjaa heti siihen sisällä olevaan akseliin, vaan kierteestä saa ihan kunnollisen.
Nippa paikalleen ja vasua perään.
Tuli mokattua "perän" rasvan lisäyksessä. Pullahti stefa ulos liiasta vaseliinista, ja tietysti vielä jarrun puolelta. No sai onneksi purkamatta paineltua parilla ruuvimeisselillä takaisin. (nippa pois siksi aikaa)
Mitä tästä opin? Sen, että kannattaa laittaa kaksi nippaa, joista toinen pois rasvauksen ajaksi. Näin täyteen tulleessaan purkaa ylimääräiset pois siitä, eikä stefan välistä.
(Olihan tästä puhetta jo keväällä, mutta jäi vaan tekemättä...)
On muuten helppo homma. Perä roikkuun jostain, takaiskari alapäästä irti, käännä iskari taakse/ylös porakoneella 5mm reikä siihen akselin runkoputkeen. M6 kierretappi porakoneeseen, vähän öljyä ja varovasti kiertäen kierre. Jos tappi pohjaa akseliin, se voi katketa sinne reikään.
Kierretapista kannattaa ottaa rälläkällä siitä kärjestä se turha ohjauspiikki pois. Siten ei pohjaa heti siihen sisällä olevaan akseliin, vaan kierteestä saa ihan kunnollisen.
Nippa paikalleen ja vasua perään.
Tuli mokattua "perän" rasvan lisäyksessä. Pullahti stefa ulos liiasta vaseliinista, ja tietysti vielä jarrun puolelta. No sai onneksi purkamatta paineltua parilla ruuvimeisselillä takaisin. (nippa pois siksi aikaa)
Mitä tästä opin? Sen, että kannattaa laittaa kaksi nippaa, joista toinen pois rasvauksen ajaksi. Näin täyteen tulleessaan purkaa ylimääräiset pois siitä, eikä stefan välistä.
(Olihan tästä puhetta jo keväällä, mutta jäi vaan tekemättä...)
Johan toi kiertää vakionakin ihan riittävästi vanhanaikaiseksi työntötankokoneeksi, eli jotain 9000. Viri cdi-boxin ainoa "hyöty" kuulemma se, ettei meinaa lähteä käyntiin.skiidu kirjoitti:Mistähän sais TL comantsuun viri cdi-boksin? Eikös ainakin Falmekilla ollut myytävänä mutta mitä nettisivuja katselin niin en ainakaan sieltä enää sellaisia löytänyt..Jos jollakin foorumilaisella on myös sellainen joutilaana niin viestiä tulemaan

Itse en laittaisi, vaikka ilman saisin...