Hawai/Comanche/Bombercat jne. 200cc parantelut
-
- 2WD
- Viestit: 41
- Liittynyt: 28 Helmi 2007 21:38
- Mönkijä:: ValitetttavastiEiOle
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Eikös se pätki jos kiertää rajoittimeen?
Minulla mittari näyttäää parhaimmillaan 99, mutta luotto tuon mittarin näyttämään on aika pieni.
Tuo C7HSA ei välttämättä ole oikeanlainen tulppa, DR8E pitäisi olla. Olen välillä ajellut tuolla alkuperäisellä LG:n tulpalla ja sekin on toiminut ihan hyvin.
Mikä olisi hyvä ilmasuodatin modaus? Mopoihin tarkoitettua PowerFilteriä en mielellään laittaisi, kun suodatus teho ei ole kuulemma kovin häävi. Pölyävillä hiekkateillä tulee ajeltua. Jokin pestävä+hyvä suodatus+hyvin virtaava olisi hakusessa... Mitenköhän noi autoihin tarkoitetut yleismalliset (K&N, BMC, Pipercross) kartiovapaavirtaussuodattimet toimisivat? Tai sitten em. ja muiden valmistajien (GYTR...) oikeasti ATV/crossipyörä käyttöön tarkoitetut suodattimet?
Minulla mittari näyttäää parhaimmillaan 99, mutta luotto tuon mittarin näyttämään on aika pieni.
Tuo C7HSA ei välttämättä ole oikeanlainen tulppa, DR8E pitäisi olla. Olen välillä ajellut tuolla alkuperäisellä LG:n tulpalla ja sekin on toiminut ihan hyvin.
Mikä olisi hyvä ilmasuodatin modaus? Mopoihin tarkoitettua PowerFilteriä en mielellään laittaisi, kun suodatus teho ei ole kuulemma kovin häävi. Pölyävillä hiekkateillä tulee ajeltua. Jokin pestävä+hyvä suodatus+hyvin virtaava olisi hakusessa... Mitenköhän noi autoihin tarkoitetut yleismalliset (K&N, BMC, Pipercross) kartiovapaavirtaussuodattimet toimisivat? Tai sitten em. ja muiden valmistajien (GYTR...) oikeasti ATV/crossipyörä käyttöön tarkoitetut suodattimet?
Viimeksi muokannut Rusty, 27 Kesä 2007 10:25. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
_______________________________________
EX: Bashan BS200S-7 aka Alaska ATV200 aka Catbrier
http://kuvablogi.com/blog/6495
EX: Bashan BS200S-7 aka Alaska ATV200 aka Catbrier
http://kuvablogi.com/blog/6495
Ollos hyvä. Oliko samanlainen kartio?Nassikka kirjoitti:Kiitokset PK:lle kauan odotetusta vastauksesta!
Jos ei, niin ota se vanha osa mukaan, ja mene sellaseen autotarvikeliikkeeseen, jossa on hyvin kamaa hyllyissä. Sielä hyllynvälissä vertailemalla ehkä löytyy sopivat. Liikkeissä on myös tukkureiden kuvastoja, joista kuvia/mittoja vertailemalla ei tarvi ihan summissa hakea.
Joo, ei sillä PowerFiltterillä mitään tee.jalu78 kirjoitti:ei vaikuttanu powerfiltteri...lisää ideoita!jalu78 kirjoitti:pitääpä testata powerfiltterillä joka oottaa valmiina hyllyssäsiis vähä pätkii ei ota kunnolla kierroksia rajottimeen asti...
(Liian pieni, huono suodatus yms.)
Vakiosuodattimessa ei ole mitään vikaa, aja sillä niin kauan kunnes tukkeutuu. Sitten tilalle joku kunnollinen "vaahtomuovitötterö"
Minäkin epäilen, että sulla on liian iso se 120 pääsuutin. 115 toimii, mutta 110 pitäis kokeilla. Sattaapi olla vielä parempi?
Koita säätää ilmaruuvia. (Vaikka joku 1/4 kierros aukipäin)
Ja tulpaksi se NGK DR8EA. Kärkiväli 0,6-0,7 (Käyttöohje s. 24)
(Se 7 tulppa kuuluu niihin "Monkey koneisiin" laitteisiin...)
Ja se bensahanahan oli jo tietysti otettu kokonaan pois letkun välistä?? Se porailuhan on turhaa hommaa, ei se sillä parane. Ainoa oikea paikka sille on roskakori.
Tutun näkönen suodatin http://www.motorpower.fi/cat/product_details.php?p=525 koko on 43mm niinku alkuperäisessä. Onkohan kukaan kokeillu tuota Tyscon 250 28mm kaasaria ? http://www.motorpower.fi/cat/product_details.php?p=555
http://bashan-atv.com/ Hawai/Fude/Comanche/BomberCat sivusto.
PK kirjoitti:Ollos hyvä. Oliko samanlainen kartio?Nassikka kirjoitti:Kiitokset PK:lle kauan odotetusta vastauksesta!
Jos ei, niin ota se vanha osa mukaan, ja mene sellaseen autotarvikeliikkeeseen, jossa on hyvin kamaa hyllyissä. Sielä hyllynvälissä vertailemalla ehkä löytyy sopivat. Liikkeissä on myös tukkureiden kuvastoja, joista kuvia/mittoja vertailemalla ei tarvi ihan summissa hakea.
En oo vielä kattonu, kun ei oo veneenrakennus kiireilteä kerenny, mutta ku veneen saa kuntoon niin lähtee mönkiä purkuun. Palloniveliä ei irti saa, joten taidanpa tehdä uudet tukivarret, saapa samalla leveyttä, ajattelin myös käyttää hawai/commanche tukivarsia kavennettuna, mutta ei ilmeisesti paras mahdollinen vaihtoehto?
EX: National Motor 250cc -05
EX: Comanche 200cc
EX: Suzuki Quadracer LT250R -87
EX: Dinli 450 -06
Dinli 450 -11
EX: Comanche 200cc
EX: Suzuki Quadracer LT250R -87
EX: Dinli 450 -06
Dinli 450 -11
Aikasemmin tossa kyselin et kuuluuko muilta ihmeellistä kolinaa kiinanihmeen takapäästä..
Ite luulin sillon, että kolina lähtee ketjuista mutta nyt se on koventunut ja huomasinkin, että kolina lähtee jarrulevystä joka liikkuu huomattavan paljon edestakaisin samoin kuin koko jarrumöhkäle (mikälie nimeltään
). kolina kuuluu varsinkin hiljaisessa vauhdissa ajellessa sekä silloin kun tekee äkkinäisen jarrutuksen.. Tsekkailin ja tutkiskelin ja kokeilin kaikki mahdolliset pultit ja mutterit mutta kaikki oli kireällä.. ei haittaa ajoa tai jarrujen toimintaa millään tavalla mutta ääni on ruma..
Pitää vissiin sanoa ekassa huollossa, että laittaa ton kanssa kuntoon.. eikö eka takuuhuolto Comanche 200cc TL-mallissa ole 300km kohdalla, mitä muuten pitää sisällään (ei oo huolto/ohjelappuset nyt käsissä)??? itellä nyt ajettu 170km...
Ite luulin sillon, että kolina lähtee ketjuista mutta nyt se on koventunut ja huomasinkin, että kolina lähtee jarrulevystä joka liikkuu huomattavan paljon edestakaisin samoin kuin koko jarrumöhkäle (mikälie nimeltään

Pitää vissiin sanoa ekassa huollossa, että laittaa ton kanssa kuntoon.. eikö eka takuuhuolto Comanche 200cc TL-mallissa ole 300km kohdalla, mitä muuten pitää sisällään (ei oo huolto/ohjelappuset nyt käsissä)??? itellä nyt ajettu 170km...
saleee
Sukkis kirjoitti:
Ite luulin sillon, että kolina lähtee ketjuista mutta nyt se on koventunut ja huomasinkin, että kolina lähtee jarrulevystä joka liikkuu huomattavan paljon edestakaisin samoin kuin koko jarrumöhkäle (mikälie nimeltään). kolina kuuluu varsinkin hiljaisessa vauhdissa ajellessa sekä silloin kun tekee äkkinäisen jarrutuksen.. Tsekkailin ja tutkiskelin ja kokeilin kaikki mahdolliset pultit ja mutterit mutta kaikki oli kireällä.. ei haittaa ajoa tai jarrujen toimintaa millään tavalla mutta ääni on ruma..
En tiedä commanchesta, mutta joissain jarruis se on ihan tarkotuksella sellanen, tosin sielä on sellaset kumit välis että se ei kolise, mutta pääsee liikkumaan jarrulevy akselilla edestakaisin ja jarrusatula myös vähän, natikassa jarrulevy on pelikkä booreilla, eikä sitä pidä paikallaan kun jarrusatrula.
EX: National Motor 250cc -05
EX: Comanche 200cc
EX: Suzuki Quadracer LT250R -87
EX: Dinli 450 -06
Dinli 450 -11
EX: Comanche 200cc
EX: Suzuki Quadracer LT250R -87
EX: Dinli 450 -06
Dinli 450 -11