Hawai/Comanche/Bombercat jne. 200cc parantelut
Tollainen lämpömittari viritelmä tuli laitettua koneen keitettyä..
Ei mikään maailman kaunein, mutta toimiva ja halpa. Anturillekin löytyi paikka ihan termari kotelosta, kunhan jaksoi reiän porata ja kierteen tehdä. Ja loppuenlopuksi tosi helpolla. Aluksi oli tarkoitus laittaa ylävesiletkuun, mutta tuoltahan se paikka sitten löytyikin. Mittari motonetistä, oliko jotain 15€ + 1,5m johtoa, suora +12v haaroitettiin jarrukahvalta. Suosittelen!!!





Kulkine hakusessa
xtc kirjoitti:En löytänyt haulla mutta onko kenelläkään ollut semmosta ongelmaa että vehje lähtee kylmänä käyntiin aivan hyvin mutta kuumana ei ollenkaan? Ei auta vaikka sahaa, antaa kaasua tai ryyppyä. Pääsuutin on vaihdettu 115 mutta muuten vakio 200cc.
Mulla melkein saman tapaista. Lämpimänä ei lähde ikinä käyntiin ilman kaasua. En tiiä, mikä liene syypää tuohon, mutta itselläni vielä siedettävissä rajoissa... Ei vois olla, et ryyppy jumittais jotenkin??? Miten toimii tyhjäkäynti lämpimänä??
Kulkine hakusessa
Nyt olisi tarjolla melkein kaikki tässäkin topicissa hyviksi havaitut muutokset samassa paketissa:
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 831#155831
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 831#155831
opcaravan, Kuin syvän reiän tuohon uskaltaa porata missä sulla tuo anturi on kiinni? onko se umpinaista tavaraa siinä kohtaa vai tuleeko sieltä reikää vastaan ? itse ostin vastaavan tapaisen mittarin Honkitonki (hong kong) tavaratalosta ja ois tarkotus koittaa jos sen kanssa sais vältettyä jo kerran tehdyn kansipahvin vaihdon... 

onko kukaan tota taka iskaria käyttäny huollossa?(en ainakaan haulla löytäny mitään juttua siitä!!)itellä ei vaimennus pelaa kunnolla...ku painasee perän nopeesti alas ni ei mitään vaimennusta oo alussa mut sit lopussa pikkusen!!
aattelin kyl käyttää liikkeessä että kattovat meneekö takuuseen, kunhan vaan etuvanteet tulis että kehtais ton 30 km päristellä kaupunkiin...
on muuten heti 100 kertaa parempi ajaa ku madaltaa koko vehkeen!!enää vain hyppii ja pomppii niinku kenguru noiden etuvanteiden ja takaiskarin johdosta!

aattelin kyl käyttää liikkeessä että kattovat meneekö takuuseen, kunhan vaan etuvanteet tulis että kehtais ton 30 km päristellä kaupunkiin...
on muuten heti 100 kertaa parempi ajaa ku madaltaa koko vehkeen!!enää vain hyppii ja pomppii niinku kenguru noiden etuvanteiden ja takaiskarin johdosta!

ota koko kotelo irti. eli vesiputket irti ja yksi 6mm pultti pois niin vetäisemällä lähtee kokok koppa irti. sit kannattaa ottaa se termarin koppa irti. kahdella 6mm pultilla. muuten saattaa porata vahingossa termostaattiin.ozzone kirjoitti:opcaravan, Kuin syvän reiän tuohon uskaltaa porata missä sulla tuo anturi on kiinni? onko se umpinaista tavaraa siinä kohtaa vai tuleeko sieltä reikää vastaan ? itse ostin vastaavan tapaisen mittarin Honkitonki (hong kong) tavaratalosta ja ois tarkotus koittaa jos sen kanssa sais vältettyä jo kerran tehdyn kansipahvin vaihdon...
sit eikun anturille reikä. siin on näkösällä ihan paikka mihin porata. aivan sairaan tihee kierre ainakin minun anturissa ja ei löytynyt käypästä kierretappia mistään. no löysin harvakiereteisen 10mm pultin ja sillä raapasin vähä kierteen näköstä siihen ja eikun anturi liiman kanssa paikoilleen. anturi on siis kartio kierteellinen joten kiristyy taatusti vaikka ei kierre sattuskaan kohille. koeta saaha jotain selvää ohjeesta

ps: mitään uusia tiivisteitä ei tarvii. ovat o-renkaita
http://www.retale.net jotain kuvia mönkkäristä
ei ollu 1/8 kierre. semmonen tappi löyty. vieläkin tiheämpi oli kierre. riippuu varmaan anturistakin.
ps: japanilaisesta/kiinalaisesta jos löydät tuumasella kierteellä olevan jutun niin sen on sinne jonkun muun mualainen laittanut. japan ja kiina ei käytä tuumasta asteikkoa missään.
ps: japanilaisesta/kiinalaisesta jos löydät tuumasella kierteellä olevan jutun niin sen on sinne jonkun muun mualainen laittanut. japan ja kiina ei käytä tuumasta asteikkoa missään.
http://www.retale.net jotain kuvia mönkkäristä
Kinroad
Morot Äijät ja Muijat !
Oisko tää Kinroad 250cc sama härveli kuin Comanche, messissä tuli ohjekirja- tosin väärän vehkeen mut kone oli siinäkin sama.
Kirjasen kannessa mainittiin ainakin TopTom, Bashan ja tää tekele.
Oisko tää Kinroad 250cc sama härveli kuin Comanche, messissä tuli ohjekirja- tosin väärän vehkeen mut kone oli siinäkin sama.
Kirjasen kannessa mainittiin ainakin TopTom, Bashan ja tää tekele.
*** #?@%&kele ***
Re: Kinroad
Kai se aika pitkälle on, mutta erojakin löytyy. Silmiinpistävimmät moottori ja syyläri. Melko samoilla piirustuksilla lienevät tehty. Samat parantelut käyvät yleensä. Syylärissä on minulla ianakin flektin termostaatti valmiina ja termostaattikotelossa valmiina lämpömittarin anturi.OtiZ kirjoitti:Morot Äijät ja Muijat !
Oisko tää Kinroad 250cc sama härveli kuin Comanche, messissä tuli ohjekirja- tosin väärän vehkeen mut kone oli siinäkin sama.
Kirjasen kannessa mainittiin ainakin TopTom, Bashan ja tää tekele.
Comanche 200:n on tehnyt Bashan ja Bashanilta löytyy myös 250 malli, joka lienee samanlainen kuin tämä. Kinroadin on tehnyt Kinroad, ei Bashan. Comanche/Bashan 250 mallia ei ole näkynyt Suomessa?
Kinroad XT250ATV-C
Kinroad 250-c TL
Jep mutta eikös noi kaikki oo jostain Xintianilta alunperin, ainaskin toi hyötykäyttö 250cc on sama vehje (se ohjekirja joka tuli mukaan) Bashan TTI & Kinroad - mitä oon tsekkaillut niin jotkut koneetkin on vaan eriposkella missä "valmistajan" logo
*** #?@%&kele ***