Tuommoinen minulla:retale76 kirjoitti:tuo akku juttu on kans itellä suunnitelmissa. pittee seurata millaisen suat tehtyä. vois sit alkaa kans ite väsää. samalla vaihtas nuo pilipali startinpiuhat paksumpiin.

Tuommoinen minulla:retale76 kirjoitti:tuo akku juttu on kans itellä suunnitelmissa. pittee seurata millaisen suat tehtyä. vois sit alkaa kans ite väsää. samalla vaihtas nuo pilipali startinpiuhat paksumpiin.
Vastaava ongelma oli itselläkin, kun öljyä oli liikaa koneessa. Lykkäsi huohottimen täydeltä öljyä ilmanputsariin, ja koko masiina tukehtui. Ilmanputsarin vaihto ja huohotinletku pidemmäksi, että sai mutkan vähän ylemmäs ja huohotinletkun pää takalinkun kohdille ulkoilmastoon, ja eipä ole moiset ongelmat toistuneet. Näyttäisi minun kinuski heittävän liiat pois, ja jos öljymäärä on mitta-asteikon puolessavälissä, korkki kierrettynä kiinni, niin sitten pysyy loput sisällä, eikä edes öljynvaihtovälin aikana vajoa mihinkään.JäyPii kirjoitti:mistä kannattas näin alkuunsa etsiä vikaa kun polttaa öljyä niin paljon ettei jaksa enää pyöriä kunnolla? ei jaksas koko konetta alkaa heti purkaan jos jollain muulla olis ollu samoja oireita. kyseessä siis ilmajäähy 200cc. vaiko kenties liikaa ku ylärajaan asti on tikussa kun sitä ei oo kierretty kierteelle?
Kyllä ainakin tl-mallista sai.. Tankki ja katteet piti tieltä siirtää. Vähän oli ahdas, mutta kyllä se siitä mahtui tulemaan.. Huomio purkaessa holkit, mitkä siellä on ja pulteissa olevat prikat.. Mie en ihan kympillä niitä huomioinut, nii piti sit kasatessa arpoa.. Tyhmä kun on ja ei ottanu esim, kuvia purkuvaiheessa... =/JäyPii kirjoitti:hmm itellä on kyllä px sukka ja huohotin letku ulkoilmassa. mutta saakos tuota venan koppaa muuten pois ku irrottamalla koko koneen? näyttää tällä hetkellä siltä että pakopuolen vasemmalta puolelta on pinna pultti löysällä kun öljyä on tullut pytyn pintaan. että tässä varmaan pelkällä kiristyksellä selviää jos vaan tuo venan koppa lähtee irti ilman koneen irroitusta.
Pikaisia vastauksia odotellessa.
Huom kyseessä maastomalli ja kardaanivetoinen. vuosimalli on 06-07
Venttiilikoppa mahtuu hyvin tulemaan pois, purkamatta yhtään mitään ylimääräistä. Ei muuta kun ne kolme pulttia auki, ja venttiilikoppa sopii hyvin tulemaan oikealta puolen pois.opcaravan kirjoitti:Kyllä ainakin tl-mallista sai.. Tankki ja katteet piti tieltä siirtää. Vähän oli ahdas, mutta kyllä se siitä mahtui tulemaan.. Huomio purkaessa holkit, mitkä siellä on ja pulteissa olevat prikat.. Mie en ihan kympillä niitä huomioinut, nii piti sit kasatessa arpoa.. Tyhmä kun on ja ei ottanu esim, kuvia purkuvaiheessa... =/JäyPii kirjoitti:hmm itellä on kyllä px sukka ja huohotin letku ulkoilmassa. mutta saakos tuota venan koppaa muuten pois ku irrottamalla koko koneen? näyttää tällä hetkellä siltä että pakopuolen vasemmalta puolelta on pinna pultti löysällä kun öljyä on tullut pytyn pintaan. että tässä varmaan pelkällä kiristyksellä selviää jos vaan tuo venan koppa lähtee irti ilman koneen irroitusta.
Pikaisia vastauksia odotellessa.
Huom kyseessä maastomalli ja kardaanivetoinen. vuosimalli on 06-07
Eiköhän se Gern huolto ole ainoa paikka mistä voisi löytyä.JäyPii kirjoitti:mistä paikasta kannattaa tilata osia? ja mikähän mäntä mahtaa käydä tuohon ilma koneeseen vai käykö sama ku neste?
ja mistähän tuohon ilma koneeseen löytää kannen tiivisteen...
Huom mielellään halvin paikka ku ei oo opiskelijalla vara maksaa ihan mahottomia.
Kiitoksia avuista jos sellaisia löytyy.
Ja mitenköhän lie tuo ajoitus säädetään? vai onko niin että magneetolta laitetaan vaan niihin kahen viivan väliin ja sitten vaan kansi kiinni? ei oo tulllu ikinä tutustuttua näihin työntötanko koneisiin.JäyPii kirjoitti:mikähän mäntä mahtaa käydä tuohon ilma-koneeseen vai käykö sama ku neste-koneeseen?
ja toinen että mikä slavida tuo pytyn kylessä oleva krominen lätkä on?