Comanchen Kilometrit!

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
Kimi
Tracks

Viesti Kirjoittaja Kimi »

elky74 kirjoitti:ostin vehkeen noin 4kk sitten ja 1000km on vaikken oo viimeseen kahteen kuukauteen ajanu metriäkään kun mikään Pesän takuu osa ei oo tullu vaikka ite pyysivät välttämään sillä ajamista. JUMAALT kun pesättää !!!!!!!!!
Mikä siinä sitten on vikana? Itse en ole ensimmäistäkään osaa takuun kautta hankkinut, vaan suoraan jotain laadukkaampaa. Paskan kun vaihtaa paskaan, niin hyvin harvoin mennään asiassa eteenpäin.

Ja maahantuoja on nyt sitten ottanut semmoisen kannan, että eivät lähetä enään osia suoraan asiakkaalle, vaan pitää mennä huoltoliikkeeseen vaihdattamaan osa. Pikaisella puhelukierroksella, ei löytynyt yhtään huoltoliikettä joka hoitaisi takuuhuoltoja eteläsuomessa, huoltoja rahaa vastaan kylläkin.
Yritin vaihdattaa flektin takuuseen, ja täällä pääkaupunkiseudulla se olisi takuuseen mennyt, kunhan itse maksaa vikadiagnoosin 52€ ja vaihtotyön 52€. Ostin sitten flektin mototorista 15€ ja unohdin nuo takuu jutut.
Tosin, tuota mun mönkkyä ei kyllä enään mikään takuu kata, kun on muutoksia tullut tehtyä, ja paljon.
voicecoil
Noppeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja voicecoil »

tänään ajeltiin kaverin kanssa ja mittariin pärähti 2000km lukemat,itsellä mönkijäinen ollut noin puolivuotta ja kerennyt rullaamaan noin 1400km tuosta kokonaismäärästä..
Vastaa Viestiin