Mulla löyty semmonen vika, että ryypyn läppä oli irronnut ryypyn vivusta. Läppä oli siis koko ajan alhaalla, joten sammu kun kaasua hipaskaan. Otin pois koko läpän. Ei vaan tunnu lähtevän käyntiin ilman ryyppyä... Toi tiiviste homma tarviikin vielä kattoa. Tarkoititko siis sen kaasarista sylinteriin päin lähtevä käyrän osan molemmissa päissä olevaa tiivistettä? Toisessa päässä on o-rengas ja toisessa ei mitään. Oliskohan multa unohtunu toi tiiviste kokonaan. Koska siinä sylinterin päässä ei ole mitään tiivistettä. Jos teen siihen pahvista tiivisteen tai laitan liimaa?
Se o-rengaskin näytti hiukka epävarmalta kun tuntui olevan liian iso siihen uraan mikä sitä varten on. Niin viittitkö vielä selventää et tarkotitko sitä osaa kaasarista sylinteriin kun en tiedä noista moottori termeistä tai osien nimistä yhtään mtään.
50 cross ei käynnisty1
Re: 50 cross ei käynnisty1
joo siis se käyrä on siinä kaasarin ja sylinterin välissa oleva imukurkku, kaasarin puolella on kumitiiviste ja sylinteripuolipäähän teet tiivisteen tiivistepaperista ja sitten pistät vaikka moottorisilokoonia lisäksi niihin tiivistepintoihin,ei pitäs olla vuotoja enään 

-
- Noppeli
- Viestit: 6
- Liittynyt: 16 Loka 2009 18:48
Re: 50 cross ei käynnisty1
Kiitos neuvoista. Siinä kaasarin päässä on jokin muovilevy ja siinä o-rengas, sylinterin päässä ei mitään. Laitanpa sitä liimaa joka paikkaan. Ryypyn vian lupasvat korjata takuuna, mutta toimisko se ilmankin ni ei tarvis lähetellä...