ja tarlotus oli kyllä laittaa ihan alkuperäsiin tukivarsiin paikat nivelille
edittiä: ja samalla rakentaa ohjaus vaimennin paikoilleen

ja tehdä kunnon topparit ohjaus akselille ku alkuperäset tuntuu olevan aika pehmeetä tavaraa
Ota ainakin ennen sitä kunnollinen henkivakuutus!pro x 550 kirjoitti:joo nyt mie oon tuota suumaillu aika lailla niin mie taijjan laittaa alaniveliksikkin nu 123 mesen nivelet pitää vain modata paikka niille niin saa alapäänki sääettäväksi
Vois kestääkin, jos nivelessä olisi olake jota vasten sen kiristäisi tiukkaan. Mutta eipä noissa ole, ja mites sitä sitten säädät...pro x 550 kirjoitti:kestää se ku sorvaa paksu seinäisen kierre holkin ja kiertää nivelen aivan perille asti
Jokuhan täälä kirjoitteli, että MB 100D pakettiautossa olisi "Comancheen suoraan yläpalloksi sopiva nivel". Eli siinä sitten ainakin lienee kartio ok.pro x 550 kirjoitti:jos sulla on tietoa missä on tarkasti 20mm kierre niin laitahan näkyville ja vielä pitäs olla14mm kartio
ps tuli vaan turhaan tilattua nuo 14 mm
mie tutkin ne kaikki volkarin pallot ja kaikki on 16mm kartiolla eli ei onnistumörö66 kirjoitti:Moroo.
Alapallo hässäkkä toimii vielä toistaiseksi prässäyksen jäljiltä.
Volkkareissa on alapallo nivel toteutettu kolmella ruuvikiinikkeellä.
En sen enempää asiaa ole tutkinut että löytyisikö pallerosta sopivalla kartiolla varustettu kiinitys.
Sinänsä aika helppo homma asentaa vaatii vain hieman hitsaus hommia.
maasto mallihan tuo on ja sama nivel ku yläpuolellaki eli 123 mesen reidetangon pää 14x1.5 oikea kätinen kierrePK kirjoitti:Niin eikö sulla olekaan TL peli? Ajattelin vaan kun on rumpujarrut edessä.
Levyjarrullisissa on hiukan erilaiset tukivarret. Katselin vaan muutama päivä sitten maastomallin Comanchea, jossa oli myös rummut.
Onkos noi nyt sitten minkä vehkeen raidetangonpäät?