Bashan/Comanche 200-250 cc crossi/TL 2009 mallit
Re: Bashan/Comanche 200-250 cc crossi/TL 2009 mallit
Jokos joku on vaihtanut tähän bashan 250S-11B -09 malliin rattaita? jos niin minkä rattaat käy? esm. motolandin myymät aikaisempiin malleihin käyvät eturattaat eivät sovi -09 mallin ketjuihin, keskiö on kyllä sama edelleen.
Re: Bashan/Comanche 200-250 cc crossi/TL 2009 mallit
Kun katsoo eturatasta se kotelo päällä niin ei sinne kyllä yhtään isompaa taida mahtua kuin siellä jo on, joten ainoa vaihtoehtolisävauhtiin on vaihtaa takasratas...mistä niitä sitten saa se on toinen juttu...Jokos joku on vaihtanut tähän bashan 250S-11B -09 malliin rattaita? jos niin minkä rattaat käy? esm. motolandin myymät aikaisempiin malleihin käyvät eturattaat eivät sovi -09 mallin ketjuihin, keskiö on kyllä sama edelleen.

Taisin jättää motolandilta saamani eturattaat sinne vahingossa, eipä niillä paljon taida olla tekoa..
Re: Bashan/Comanche 200-250 cc crossi/TL 2009 mallit
Mulla meni koko napa ja olka-akseli piloille kun laakerit oli hävinnyt, mites kone glans tuon korjasi?? Huomasit ajoissa ni riitti pelkkä laakerin vaihto?200km kohdalla meni oikea etupyöränlaakeri, joka kyllä vaihdettiin takuuseen. Toinen puoli ei ole (vielä) hajonnu.

Ei ole vieläkään tullut varaosia sieltä....




-
- 2WD
- Viestit: 36
- Liittynyt: 07 Touko 2009 10:53
- Mönkijä:: Bashan 250cc -09
- Paikkakunta: Knummi
Re: Bashan/Comanche 200-250 cc crossi/TL 2009 mallit
Miten teillä paukkuu noi osat ? Eikö ne oikeen osaa kasata niitä siellä mistä ostatte niitä ?
Itselläni ei ole ollut mitään löystymistä havaittavissa ja muutenkin pelaa kuin unelma.
Mulla on nyt 150 km ja ei mitään muutakun lisää kovaa ajoa.Mittarissa 90km
Itselläni ei ole ollut mitään löystymistä havaittavissa ja muutenkin pelaa kuin unelma.
Ei se ole harrastus eikä mikään jos siihen ei mene kaikki rahat!
Re: Bashan/Comanche 200-250 cc crossi/TL 2009 mallit
Soitin KoneGlanssille ja sovittiin että paikallinen autokorjaamo vaihtaa laakerit. Laakereiksi tuli SKF:n laadukkaammat (toivottavasti). Tosin tuntuu tyhmältä kun ei vaihdettu samalla myös toiselle puolelle. Napa oli säilynyt ehjänä, pyörä alkoi vipottamaan melko pienessä vauhdissa.tyriz kirjoitti:Mulla meni koko napa ja olka-akseli piloille kun laakerit oli hävinnyt, mites kone glans tuon korjasi?? Huomasit ajoissa ni riitti pelkkä laakerin vaihto?![]()
Ei ole vieläkään tullut varaosia sieltä....![]()
![]()
Mittarissa 90km...ei pääse ajamaan..
Re: Bashan/Comanche 200-250 cc crossi/TL 2009 mallit
joo itsellä meni kanssa nuo etupyörän laakerit toiselta puolelta ja vaihdoin samalla toiselle puolelle SKF:n laakerit kun näytti nuokinuski laakerit aikaheppoisilta ettei niiden kanssauskalla paljon ajaa kun ei tiedäkoska paukahtaa. ostin samalla jo valmiiksi takaswingin sekä taka-akselin laakerit + stefat kun ei yksin kertaisesti luotto riitä kiinalaakereihin 

-
- 3WD
- Viestit: 96
- Liittynyt: 26 Huhti 2009 10:21
Re: Bashan/Comanche 200-250 cc crossi/TL 2009 mallit
Tänään tuli samalla ropattua bashania, kun vaihdoin autoon levyt ja palat. Ostin moposportista 9,9€:lla power filtterin, sisähalkaisija kaulassa 46mm, mukaan tuli asennuspanta ja sillä se kiristyi kaasarin imukaulan ympärille todella tiukasti ja tukevasti. Samalla "poistin" huohotuksen letkun, laitoin sen letkun huohottamaan asfalttia päin
sillä kun ei oikein kuulemma tee mitään. Laitoin samalla neulan sokan ihan alas eli kierteeseen numero 5 (jos katsoo neulaa siinä asennossa missä se kaasarissa on paikoillaan). Kävin koejamassa "säätöjen" jälkeen. Aaah.. eipä pätki enään ja voi sitä väännön makua (perstuntumalla). Kelpaa taas ajella 


- Dobermann13
- 2WD
- Viestit: 27
- Liittynyt: 23 Huhti 2009 20:45
- Mönkijä:: Bashan BS250S-11B
- Paikkakunta: Loimaa
Re: Bashan/Comanche 200-250 cc crossi/TL 2009 mallit
Oliko sulla se vakio 108 suutin paikalla?cossupoika kirjoitti:Tänään tuli samalla ropattua bashania, kun vaihdoin autoon levyt ja palat. Ostin moposportista 9,9€:lla power filtterin, sisähalkaisija kaulassa 46mm, mukaan tuli asennuspanta ja sillä se kiristyi kaasarin imukaulan ympärille todella tiukasti ja tukevasti. Samalla "poistin" huohotuksen letkun, laitoin sen letkun huohottamaan asfalttia päinsillä kun ei oikein kuulemma tee mitään. Laitoin samalla neulan sokan ihan alas eli kierteeseen numero 5 (jos katsoo neulaa siinä asennossa missä se kaasarissa on paikoillaan). Kävin koejamassa "säätöjen" jälkeen. Aaah.. eipä pätki enään ja voi sitä väännön makua (perstuntumalla). Kelpaa taas ajella
-
- 3WD
- Viestit: 96
- Liittynyt: 26 Huhti 2009 10:21
Re: Bashan/Comanche 200-250 cc crossi/TL 2009 mallit
Kyllä. Vakio on paikoillaan. Jotenkin täällä on ollut huonoja kokemuksia tuon 120 suuttimen vaihdoin kanssa. Ehkä se vaatii sitten enemmän "säätöä"?Dobermann13 kirjoitti:Oliko sulla se vakio 108 suutin paikalla?cossupoika kirjoitti:Tänään tuli samalla ropattua bashania, kun vaihdoin autoon levyt ja palat. Ostin moposportista 9,9€:lla power filtterin, sisähalkaisija kaulassa 46mm, mukaan tuli asennuspanta ja sillä se kiristyi kaasarin imukaulan ympärille todella tiukasti ja tukevasti. Samalla "poistin" huohotuksen letkun, laitoin sen letkun huohottamaan asfalttia päinsillä kun ei oikein kuulemma tee mitään. Laitoin samalla neulan sokan ihan alas eli kierteeseen numero 5 (jos katsoo neulaa siinä asennossa missä se kaasarissa on paikoillaan). Kävin koejamassa "säätöjen" jälkeen. Aaah.. eipä pätki enään ja voi sitä väännön makua (perstuntumalla). Kelpaa taas ajella
- Näätämö
- 2WD
- Viestit: 37
- Liittynyt: 09 Huhti 2009 17:51
- Mönkijä:: Bashan 250-11b
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
Re: Bashan/Comanche 200-250 cc crossi/TL 2009 mallit
Lähettelin Tehopekalle reklamaatiota tuosta takaiskarista ja meinasin tippua tuolilta kun vastaus tuli.
---------------------------------
Hei,
Kaikki kyseisen mallin iskarit ovat samanlaisia ominaisuuksiltaan. Iskarin virkaa takana hoitaa pelkkä jousi ilman vaimennusta.
Ystävällisin terveisin,
Huolto & varaosat
Tehopekka Oy
--------------------------------
Ei kai noi ole oikeasti tosissaan!

---------------------------------
Hei,
Kaikki kyseisen mallin iskarit ovat samanlaisia ominaisuuksiltaan. Iskarin virkaa takana hoitaa pelkkä jousi ilman vaimennusta.
Ystävällisin terveisin,
Huolto & varaosat
Tehopekka Oy
--------------------------------
Ei kai noi ole oikeasti tosissaan!

Re: Bashan/Comanche 200-250 cc crossi/TL 2009 mallit
Kyllä ne on ihan tosissaan, nimittäin eivät ymmärrä hönkäsenpöläystä kauppaamistaan kulkineista.Näätämö kirjoitti:Lähettelin Tehopekalle reklamaatiota tuosta takaiskarista ja meinasin tippua tuolilta kun vastaus tuli.![]()
---------------------------------
Hei,
Kaikki kyseisen mallin iskarit ovat samanlaisia ominaisuuksiltaan. Iskarin virkaa takana hoitaa pelkkä jousi ilman vaimennusta.
Ystävällisin terveisin,
Huolto & varaosat
Tehopekka Oy
--------------------------------
Ei kai noi ole oikeasti tosissaan!
Ja tietysti jos ei parempaa tietoutta ole saatavilla, niin omat mielipiteet muuttuu faktoiksi.
Myyntipuolella on muuten sitten semmoinen sanaseppo, että se saa noista vanhoistakin 200tl Comancheista
kaksipaikkaisen, 5vaihteisen ja jarrupoljinkin vaikuttaa vain takajarruihin.

Olen muistaakseni joskus, jossain muussa topikissa, ihmetellyt Tehopekan henkilökunnan asiantuntemusta.
-
- 2WD
- Viestit: 36
- Liittynyt: 07 Touko 2009 10:53
- Mönkijä:: Bashan 250cc -09
- Paikkakunta: Knummi
Re: Bashan/Comanche 200-250 cc crossi/TL 2009 mallit
Taas tuli heitettyä sellanen reilu 40km lenkki Bashanilla. No problemo!
Aivan loistava vehje, menee mukavasti ja kyllä katseita kääntyy, ei oo meinaan yhtään samanlaista tullut vastaan vielä.
Aivan loistava vehje, menee mukavasti ja kyllä katseita kääntyy, ei oo meinaan yhtään samanlaista tullut vastaan vielä.
Ei se ole harrastus eikä mikään jos siihen ei mene kaikki rahat!
-
- 3WD
- Viestit: 96
- Liittynyt: 26 Huhti 2009 10:21
Re: Bashan/Comanche 200-250 cc crossi/TL 2009 mallit
Tuu Lohjalle, niin alkaa näkymäänJared85 kirjoitti:Taas tuli heitettyä sellanen reilu 40km lenkki Bashanilla. No problemo!
Aivan loistava vehje, menee mukavasti ja kyllä katseita kääntyy, ei oo meinaan yhtään samanlaista tullut vastaan vielä.

eikös siitä Siuntion kautta pääse nopeaan, niin pistetään miitti pystyyn

Kyllä se nyt vaan niin on, että huomenna hakemaan biltsukasta uutta akkua. Ei enään millään kerralla starttaa ilman apuvirtaa, ei edes vaikka on ajanut pitkän lenkin. Täytin akun viikko sitten ja latasin, mutta ei vaikutusta. Onneks noi akut on suht halpoja ja kyllä se bilukan akkukin kestää paremmin kuin tuo kiinalainen

Re: Bashan/Comanche 200-250 cc crossi/TL 2009 mallit
Originaali akku on kestänyt nyt pari vuotta. Välissä koitin piilteman geeliakkua, joka kesti puolen tuntia.cossupoika kirjoitti: Kyllä se nyt vaan niin on, että huomenna hakemaan biltsukasta uutta akkua. Ei enään millään kerralla starttaa ilman apuvirtaa, ei edes vaikka on ajanut pitkän lenkin. Täytin akun viikko sitten ja latasin, mutta ei vaikutusta. Onneks noi akut on suht halpoja ja kyllä se bilukan akkukin kestää paremmin kuin tuo kiinalainen
-
- 3WD
- Viestit: 96
- Liittynyt: 26 Huhti 2009 10:21
Re: Bashan/Comanche 200-250 cc crossi/TL 2009 mallit
No voi perse.. tais olla mulla maanantaikiinakappale. Ei tosiaan frendin bashanin akussa oo vielä ollu mitään. Lähtee laakista pitkänkin seisomisen jälkeen..X-Race kirjoitti:Originaali akku on kestänyt nyt pari vuotta. Välissä koitin piilteman geeliakkua, joka kesti puolen tuntia.cossupoika kirjoitti: Kyllä se nyt vaan niin on, että huomenna hakemaan biltsukasta uutta akkua. Ei enään millään kerralla starttaa ilman apuvirtaa, ei edes vaikka on ajanut pitkän lenkin. Täytin akun viikko sitten ja latasin, mutta ei vaikutusta. Onneks noi akut on suht halpoja ja kyllä se bilukan akkukin kestää paremmin kuin tuo kiinalainen