Comanche Cross 300 tieliikenne
Re: Comanche Cross 300 tieliikenne
tonkia88, kokeiles uudella tulpalla, siis täysin uudella.
Tulppa voi antaa kipinää irti ollessaan muttei sitä enää anna paineen alaisena (eli kun puristus tahti loppuu ja pitäisi kipuna heittää seokseen).
Palamattomat seokset menee putkeen edellisestä työkierrosta ja jos sitten välillä heittää kipinän niin palamaton seos putkistossa paukkaa ja sitten taas ei anna kipinää seuraavalla työtahdilla=Ei pysy käynnissä.
Kannattaa myös katsella että puolan piuhat eivät ole päässeet löystymään/kostumaan. Tulpan hattuun vois suihkauttaa kosteuden poistajaa myös jos ei muuten herää.
On voinut myös jäätää kaasutinta. Nämä viime päivien lämpötilojen heitot ovat omiaan tekemään käynnistys häiriöitä.
Tulppa voi antaa kipinää irti ollessaan muttei sitä enää anna paineen alaisena (eli kun puristus tahti loppuu ja pitäisi kipuna heittää seokseen).
Palamattomat seokset menee putkeen edellisestä työkierrosta ja jos sitten välillä heittää kipinän niin palamaton seos putkistossa paukkaa ja sitten taas ei anna kipinää seuraavalla työtahdilla=Ei pysy käynnissä.
Kannattaa myös katsella että puolan piuhat eivät ole päässeet löystymään/kostumaan. Tulpan hattuun vois suihkauttaa kosteuden poistajaa myös jos ei muuten herää.
On voinut myös jäätää kaasutinta. Nämä viime päivien lämpötilojen heitot ovat omiaan tekemään käynnistys häiriöitä.
Re: Comanche Cross 300 tieliikenne
hei kyl nyt on sitte naurettavan heikko toi vakio ohjaustango ajoin ojan yli käänin ojan pohjas niin murtu keskeltä tankoa mistä sain tilattua hyvän ja halvan max45e
- mönkkä
- 6WD
- Viestit: 941
- Liittynyt: 03 Loka 2005 19:59
- Mönkijä:: 2 x 100 ccm3
- Paikkakunta: Nokia
- Viesti:
Re: Comanche Cross 300 tieliikenne
Hyvän tai halvan joutuu yleensä ostaa eriseentonkia88 kirjoitti:hei kyl nyt on sitte naurettavan heikko toi vakio ohjaustango ajoin ojan yli käänin ojan pohjas niin murtu keskeltä tankoa mistä sain tilattua hyvän ja halvan max45e

- Duster
- 6WD
- Viestit: 402
- Liittynyt: 02 Loka 2008 20:11
- Mönkijä:: Dinli 904 -11
- Paikkakunta: Kontiolahti
Re: Comanche Cross 300 tieliikenne
On tainnut valmistusvika tangossa olla.
Itsellä kun kippas mönkkä katolleen niin vaan väänty ja sai ihan tosissaan kirveen hamara puolella hakata ja ruuvipenkissä vääntää, jotta sai suoraksi eikä kyllä murtunut.
Itsellä kun kippas mönkkä katolleen niin vaan väänty ja sai ihan tosissaan kirveen hamara puolella hakata ja ruuvipenkissä vääntää, jotta sai suoraksi eikä kyllä murtunut.
Re: Comanche Cross 300 tieliikenne
Moro! Ostin kuukausi sitten itsekkin comanchen, ja kiinnostais vähän tietää kuinka lujaa nämä vehkeet kulkee, kun oma vielä sisäänajossa niin en oo vielä tyyppittänyt omaani... Elikkä huippulukemia viritetyllä tai vakiolla kiitos 

Can-Am Rene 800
Ex.
Can-Am Outlander 400
Can-Am Outlander 800
Linhai 520
Comanche cross 300 TL
Rally 250 TL
Hawaii 200
Ex.
Can-Am Outlander 400
Can-Am Outlander 800
Linhai 520
Comanche cross 300 TL
Rally 250 TL
Hawaii 200
Re: Comanche Cross 300 tieliikenne
Omaani ei ole viritelty. Tehty ainoastaan pari hengitysreikää ilmanputsarin koteloon, ja vaihdettu isompi pääsuutin.
Gepsinopeus muistaakseni 95, muutaman kilsan päälle 90 joka tapauksessa. Passeli matkanopeus on tasan 90. Mittari näyttää päälle 100, mutta tarkemmin en muista.
Gepsinopeus muistaakseni 95, muutaman kilsan päälle 90 joka tapauksessa. Passeli matkanopeus on tasan 90. Mittari näyttää päälle 100, mutta tarkemmin en muista.
Re: Comanche Cross 300 tieliikenne
iltaa mitä pitää purkaa koneesta kun vaihtaa uuden venttiilin ohjurin ja sen säätöruuvin onko kova homma vaihtaa ne



Re: Comanche Cross 300 tieliikenne
Pitäähän siitä purkaa vähän kaikkea edestä että pääset kanteen käsiksi.tonkia88 kirjoitti:iltaa mitä pitää purkaa koneesta kun vaihtaa uuden venttiilin ohjurin ja sen säätöruuvin onko kova homma vaihtaa ne![]()
Eli taitaa olla ainakin seuraavaa:
-Etukate
-Tankki
-Moottorin yläkorvakko
-Kanteen tulevat letkut
-Pakoputkisto
-Kaasutin/imukaula irroittaa
-Yläpuolelta jakopäänketju+Rataspaketti
-Kannenpultit
Kannentiiviste mene vaihtoon samoin pakotiiviste kannattaa vaihtaa.
Nämä ainakin tuli mieleen...
Katso kuvat ja totea itse mitä kaikkeä on purettava ennen kuin kansi on irti
LINKKI: http://kuvablogi.com/blog/18678/2/
Can-Am Renegade 800
Re: Comanche Cross 300 tieliikenne
Mistähän saa kannentiivisteen tohon TL malliin?
- Nikke
- 3WD
- Viestit: 92
- Liittynyt: 27 Marras 2008 15:47
- Mönkijä:: Comanche cross 300
- Paikkakunta: Varkaus
Re: Comanche Cross 300 tieliikenne
Dodiin. Nyt olis vähän ajelua takana 300cc kommulla(maastomalli). Erittäin tukevan tuntuinen laite. Muutamia juttuja huomas heti alkuunsa: Näin metallimiehenä hitsaus saumat on aika karut, mutta ei se vauhtia hidasta, kunhan pysyvät kasassa. Valot näyttää taivaalle, huomenna pitää käännellä tietävalaiseviks, näyttäs siltä että pitää umpioita kääntää alemmas. Takajarrusatula on kans aikas löysällä, eli heiluu, kiristys vissiin samalla tavalla kun 200cc vai?
Pultit ja mutterit oli kiinni, pitää vaihella muterit nylokkeihin kunhan kerkeää.
Mites muilla tuo flekti toimii? Itellä pyörii kokoajan kun kone on käynnissa, maastomallissa ei näytä olevan öljynjäähytintä, koneen kylkeen merkattu öljyntilavuudeksi 1.3L.
Pakilla meinaa aina sammua, en tiedä onko vika käyttäjässä vai onko pakin välitykset niin pitkät.
Paljonkos tuota kannattaa ajaasisään? Tankki, kaks?
Ketjut kans aika kireellä, mutta kun istuu päälle niin ne tuntus aika hyvältä, meinasin kuitenkin samalla löysyttää niitä kun tuon takajrrunlaitan. Etuiskarit kans aikasta jäykäks säädetty ja perä ehkä vähän löysäks. Mites tuo säätö tapahtuu?
Pultit ja mutterit oli kiinni, pitää vaihella muterit nylokkeihin kunhan kerkeää.
Mites muilla tuo flekti toimii? Itellä pyörii kokoajan kun kone on käynnissa, maastomallissa ei näytä olevan öljynjäähytintä, koneen kylkeen merkattu öljyntilavuudeksi 1.3L.
Pakilla meinaa aina sammua, en tiedä onko vika käyttäjässä vai onko pakin välitykset niin pitkät.
Paljonkos tuota kannattaa ajaasisään? Tankki, kaks?
Ketjut kans aika kireellä, mutta kun istuu päälle niin ne tuntus aika hyvältä, meinasin kuitenkin samalla löysyttää niitä kun tuon takajrrunlaitan. Etuiskarit kans aikasta jäykäks säädetty ja perä ehkä vähän löysäks. Mites tuo säätö tapahtuu?
Jos ei muuten niin väkisin sitten.
- Duster
- 6WD
- Viestit: 402
- Liittynyt: 02 Loka 2008 20:11
- Mönkijä:: Dinli 904 -11
- Paikkakunta: Kontiolahti
Re: Comanche Cross 300 tieliikenne
Maastomallin crossille löytyy omakin topicci, mutta sanoit ettei ole öljynjäähdytintä.
Missä se flekti on sitten kiinni?
Kyllä se mullakin aina pyörii käynnissä ollessaan. Eihän siinä ole lämpötila-anturia.
Hyvä vaan niin yksi paikka vähemmän rikkoutua ja eihän näissä ilmajäähyissä liikaa nyt voi jäähtyä.
Missä se flekti on sitten kiinni?
Kyllä se mullakin aina pyörii käynnissä ollessaan. Eihän siinä ole lämpötila-anturia.
Hyvä vaan niin yksi paikka vähemmän rikkoutua ja eihän näissä ilmajäähyissä liikaa nyt voi jäähtyä.
- Nikke
- 3WD
- Viestit: 92
- Liittynyt: 27 Marras 2008 15:47
- Mönkijä:: Comanche cross 300
- Paikkakunta: Varkaus
Re: Comanche Cross 300 tieliikenne
Flektillä on oma telineensä jossa se on kiinni. Pitääpäs kaivella se maastomallitopick jostakin..
Jos ei muuten niin väkisin sitten.
- Nikke
- 3WD
- Viestit: 92
- Liittynyt: 27 Marras 2008 15:47
- Mönkijä:: Comanche cross 300
- Paikkakunta: Varkaus
Re: Comanche Cross 300 tieliikenne
Puusilmänä en löytäny sitä maastomallin topickia vaikka kuinka selasin...
Mitenkäs saan tuon etukatteen irti? Neljä pultiia otin veks, tankin kylessä on jotkut sellaset hakas systeemit, pitääkö katetta vaan työntää kovasti taaksepäin vai mikä systeemi tuossa on? Kovasti tutkin ja yritin työntää ja vetää ja nostaa katetta mutta ei vaan lähe. Tai sitten on uskaltanu käyttää voimaa riittävästi.

Mitenkäs saan tuon etukatteen irti? Neljä pultiia otin veks, tankin kylessä on jotkut sellaset hakas systeemit, pitääkö katetta vaan työntää kovasti taaksepäin vai mikä systeemi tuossa on? Kovasti tutkin ja yritin työntää ja vetää ja nostaa katetta mutta ei vaan lähe. Tai sitten on uskaltanu käyttää voimaa riittävästi.
Jos ei muuten niin väkisin sitten.
Re: Comanche Cross 300 tieliikenne
Siellä pienen mustan katteen alla edessä on vielä 2 ruuvia ookko avannu ne?