Comanche 300cc crossin viritysvinkkejä
-
- Noppeli
Re: Comanche 300cc crossin viritysvinkkejä
Osta suoraan kartio filtteri sinne vaikka motonetistä.
En tod osta mitää Mutunetin filsua mistä mänöö oravasta pienemmät roskat läpi. Hommasin Pipercrossin pestävän vaahtomuovitatin johon teen kumiletkulla imuputken ja sioitan suodattimen OEM koteloon ettei mee loskasta/paskasta turhaan likaseks/tukkoon, eikä niele vettä.JSL kirjoitti:Tietääkö porukka minkä merkkinen "kisa" paneelisuodatin käy tohon Orginelli ilmanputsarikoteloon suoraan, tai edes pienellä modauksella? K&N? Jos ei käy yksikään niin mites kartiosuodattimen laita?
Kaasarin ilmapuolen/imuputken kiinnityspää on 50mm halk.
Pääsuuttimeks laitoin 160 Keihinin suuttimen joka käy suoraan tohon, M5 ulkokierre ja talttameisselillä kirittävä. Tosta pienemmällä suuttimella kävi rankasti laihalla yläjengoilla. Vakio pääsuutin kooltaan 130.
Kansi on aikasemman omistajan toimesta modattu, mm.pakosarja kohistettu kanteen. Takapöntön lyhensin takimmaiseen pakoputkikannakkeeseen asti. Isolla lentävällä vaan poikki. Siellä on kolmereikänen väliseinä+kammio joka täten ahistaa pakokaasujen virtaamista ja ääntä.
Putkiston muutoksen jälkeen 160 pääsutin rupes ahistaan eli voimaa tuli lisää joten tilalle piti laittaa 170 pääsuutin. Toi alkuperänen pakoputkisto ja pakosarja on kyllä nii huonosti virtaava kun olla ja voi, joten sen alustaloppuun tekeminen oikeanlaisella muodolla tois varmasti lisää tehoa. Sillon suuttimen pitäs olla 180 kokoluokkaa näillä osilla.
Välitykset edessä 13ham. (vakiona 15hammasta) ja takana vakio 38ham. Hyvin jaksaa näillä väleillä lähteä vaikka kaks päällä ja kulkua 80-85km/h. Pakkihan on aivan jäätävän pitkä edelleen!
Vastaan itse itselleni Alkuperäseen kyssäriin.
Alkuperänen Paneelisuodatin on äärimitoiltaan; 42mm korkea x 215mm Leveä x 215mm pitkä äärimitoiltaan, itse suodatinkangasosa on nuistalukemista -10mm. Näiltä sivuilta voi hakea suodatinta mittojen mukaan, oli kikotin mikä tahasa; http://www.knfilters.com/search/univers ... tV7d4mEA==
Viimeksi muokannut JSL, 04 Helmi 2013 17:24. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
esim. Comanchen osia jos kaipaileen, niin suosittelen kyseistä puljua http://tuontitukku.fi/
Edulliset osat ja tavaran palautuskin onnistui ongelmitta. Kaikin puolin hyvin toiminu palvelu ja osat
Edulliset osat ja tavaran palautuskin onnistui ongelmitta. Kaikin puolin hyvin toiminu palvelu ja osat
- juhakone
- 6WD
- Mönkijä:: Arctic cat 650 v2
Sattuisko kukaan tietämään, mistä löytyis sähkökaavio? Käytin moottoria irti ja samalla sähköjä. Nyt ei lyö kipinää ja muutenkin tuntuu jossain olevan kosketushäikkää. Vilkut naputtaa nopeasti ja vilkkuu kaikki valot.
Tuo on tiemalli, jossa maastomallin kone. Edellinen omistaja on kaiken kukkuraksi korvannut osan piuhoista kaiutinkaapelilla
Tuo on tiemalli, jossa maastomallin kone. Edellinen omistaja on kaiken kukkuraksi korvannut osan piuhoista kaiutinkaapelilla
- juhakone
- 6WD
- Mönkijä:: Arctic cat 650 v2
Löysinkin jo maastomallin kaavion. Vielä tiemallin kaavion tarviis, ni vois vertailla niitä keskenään..
Morjens! en oikee löytäny sopivaa viestiketjua tätä kysyä mutta kysytään nyt tässä sitten. Mulla ois moinen comanche cross 300 iha se maastomalli siitä nyt hävis kipinä ja jonku verran jo niitä piuhoja siellä raplannu mutta ei oikee näy kipinää löytyvän että liekköhä moiseen saa cdi boksia oon selannu kyllä jo netin nii ylös alasi mutta ei kyllä löyvvy
uudella puolalla vois kyllä ens alkuun kokeilla ja olen ohittanut virtalukon juu