flektit...
tuo lämppärin puhallin ottaa sen verta enemmän virtaa et voip commun akusta loppuu powerit kesken ajon 

http://www.retale.net jotain kuvia mönkkäristä
mönkiän osia tuo ja myy maahan vain ja ainoastaan gern huolto. tuontitukut ynm tehopekan liikkeet tilaa osansa sieltä. eli miksi tilata välikäsien kautta, kun voi ostaa suoraan maahantuojalta?
http://www.retale.net jotain kuvia mönkkäristä
-
- Tracks
- Viestit: 1534
- Liittynyt: 28 Helmi 2007 21:55
- Mönkijä:: Ei mönsäriä
- Paikkakunta: Kivitaipale City
Olihan tuolla aiempana joku viritelly auton jäähdyttimen ropelinkin linkkuun.retale76 kirjoitti:tuo lämppärin puhallin ottaa sen verta enemmän virtaa et voip commun akusta loppuu powerit kesken ajon
Akkulaturilla olen purkamaani ropelia testannu, amppeerimittarin lukemaa en tosin muista.
Ja on niitä lämppärin flektejä ihan tavallisillakin siivillä, kuten vaikka siinä orikinaalissa.
Mulla on just tommonen unon lämppärinpuhaltimenmoottori kiinni.
Ei ainakaan vielä ole virtanen loppunut. Mulla tosin on anturi tuota flektiä ohjaamassa etten 100 varma sähkön riittämisestä.
Se unon puhallin on potkurimallinen. Autokäytössä tosi tehoton, mutta comatsuun varmasti tarpeeksi tehokas.
Se alkuperänen potkuri ei käy, jos haluaa pyörittää moottoria oikeaan suuntaan.
Tuli itselle tehtyä "kootut teokset" Flektin runko on alkuperänen, moottori tuo fiuden ja ropelli jostain tietokonetuulettimesta. Tosi rumannäkönen, mutta toimiva.

Se unon puhallin on potkurimallinen. Autokäytössä tosi tehoton, mutta comatsuun varmasti tarpeeksi tehokas.
Se alkuperänen potkuri ei käy, jos haluaa pyörittää moottoria oikeaan suuntaan.
Tuli itselle tehtyä "kootut teokset" Flektin runko on alkuperänen, moottori tuo fiuden ja ropelli jostain tietokonetuulettimesta. Tosi rumannäkönen, mutta toimiva.
mönkijätön
Eikös se tasaa tilannetta, jos alkuperäisten imevien propellien tilalle väki laittaa puhaltavia. Maailmasta voi loppua ilma, jos kaikkien propellit ovat vain imeviä. Hienoa että joku todella ajattelee näitä asioita.edviina kirjoitti:Nyt meni flekti omastakin, kesti 650km alkuperäinen. Paljon on puhuttu uusista flekteistä mut onko kukaan huomioinu sitä et tuohon mönkkäriin jos laittaa flektin samalle paikalle niin pitää olla imevä flekti! Eli parhaimman viilennyksen saa ku laittaa sellaisen flektin joka imee ei puhalla.
Jäähdytys ei ole yhtä tehokasta puhaltavalla flektillä. Koska viima ja flekti puhaltavat vastakkaisiin suuntiin. Myöskin otettava huomioon että se edestä tuleva viima rasittaa puhaltavaa flektiä koska vastus kasvaa!!!X-Race kirjoitti:Eikös se tasaa tilannetta, jos alkuperäisten imevien propellien tilalle väki laittaa puhaltavia. Maailmasta voi loppua ilma, jos kaikkien propellit ovat vain imeviä. Hienoa että joku todella ajattelee näitä asioita.edviina kirjoitti:Nyt meni flekti omastakin, kesti 650km alkuperäinen. Paljon on puhuttu uusista flekteistä mut onko kukaan huomioinu sitä et tuohon mönkkäriin jos laittaa flektin samalle paikalle niin pitää olla imevä flekti! Eli parhaimman viilennyksen saa ku laittaa sellaisen flektin joka imee ei puhalla.