juu kyllä saa 20 tuumasilla tyrkätä huoletta 17 piikkisen. 15 rääkyy niin ettei kypäräkään kestä päässä. (viime ajoreissulla purkautu ilmanottoaukon suoja ja ihmettelin ku visiiriä ei saa auki)
kesänakeille taas saa sit 17 lisäks viel pienentää takaratastakin.
tsuupparu kirjoitti:Jonkin aikaa on nyt härveli kestänyt jo kasassa! Ostin tuossa uudet kumit taakse kokoa 20-11-10! kiihtyvyyteen ei juuri mitään eroa vaikka vanhat oli 22-11-10! huippunopeus laski vaan reilusti! pitää käydä taas etsimässä jostain 17 piikkinen etu ratas, vanha kun tuli lahjoitettua kaverille, kun luulin ettei sitä itse enää koskaan tarvitse...
Mee hakee Crossipyörästä, mä löysin sieltä suoraa hyllystä.
joo crossipyörästä löytyi hyllystä! töissä ratas kiinni ja kotiin kun pääsin kesti n.3,5km kun alkoi taas vaihteeksi konetta ahistamaan...
huiput n.70km/h ja vedot kateissa! Mikäköhän kerpele taas alkoi vaivaamaan! Mitään kummallista ääntä ei onneksi koneesta kuulunut, yht äkkiä vaan tehot hävis!
Toivottavasti huomenna ois aikaa tutkiskella mikä koneessa on... Voi olla että puristuksia on kateissa kun pakoputkesta ei oikein tunnu tulevan kunnolla kamaa...
Kiinasta Japaniin ja sieltä jenkkeihin...
polaris predator 500cc
ex Raptor 350cc-379cc
ex comanche 200cc-250cc
mittasin kyllä erittäin tarkalla ja ammattimaisella työkalulla eli sinitarralla ettei venttiilit vastaa mäntään...
alkoi pöllyttämään käynnistyksissä öljyä kasauksen jälkeen muutaman lenkin tehtyä, mut meinasin et venttiilinvarrenkumi on mennyt jotenkin huonosti, kun otin venttiilit pois ja viilasin vielä kanavia...
polaris predator 500cc
ex Raptor 350cc-379cc
ex comanche 200cc-250cc
Kyllähän tota konetta purkailee ja kasailee, mut välittää vaan kun osien saannissa menee aina viikko!
Muuten peli tuntuu jo ihan ok! Noi pienemmät kumit ja 17 piikkinen eturatas on mun mielestä hauskemmat ku isommat kumit jaksaa kiihtyä mukavasti ja kulkee kuitenkin sen mitä tarvii!
Toivottavasti olis joku pikkunen söpö vika vaan...
polaris predator 500cc
ex Raptor 350cc-379cc
ex comanche 200cc-250cc
Ite oon nyt huomannut paremmaksi tilata osat saksasta, toimitus aika sama kuin suomesta tilatessa ja hinta ainakin puolet halvempi!
Alkaa vaan pikkuhiljaa tuntua että pitäis olla toinen kone minkä vois laittaa siski aikaa kun toista korjailee, mut itseppähän piti alkaa virittämään ja viilaamaan!
Mulle on tulossa se 250cc kansi, mut harmittaa vaan kun sitä ei saa laskettua niin paljon kuin 200cc kantta! Puristukset kun tuntuu auttavan tätä konetta noin tehon puolesta mukavasti! Kanavat siinä on kyllä jo alkuperäisenä ihan kohtalaiset, ainakin verrattuna 200cc kanteen!
polaris predator 500cc
ex Raptor 350cc-379cc
ex comanche 200cc-250cc
itellä tuo on nyt pelanu ihan mallikkasti, mutta nälkä kasvaa syödessä. joten kiivaasti oon isompaa konetta katellu. tarjonta vain suoraan sanottuna hanurista täällä suomessa ainakin. Tai löytyyhän niitä mutta aivat järjettömillä hinnoilla.. nooh katotaan mitä sitä sais aikaseks kesään mennessä
tsuupparu: minkälainen kannentiiveste sulla tuli siin 250cc? vai laitoitko 200 tiivisteellä?
mulla oli semmonen kolmikerros patonki ja loppujen lopuks joutu rakentaa siitä patongin välissä ollella tasasella tiivisteellä. sen verta eroa noissa et 250 tiiviste ei ihan passaa 200 kanteen kun tarkasti tsoomaa. ku siin tiivisteessä on ne prässätyt tiiviste kohat, ni menee se ulompi rengas liian lähelle 200 kannen vesireikiä ja ainakin näissä kahessa mönkiässä päästi paineen vesitilaan. ihmettelin ku pikkasen liian kuumana pörisee kone.
pähkäilin aikani ja purin sen tiivisteen niittauksista ja kasasin pelkällä suoralla tiivisteellä ja nyt pelannu mallikkaasti.
mulla oli ihan käypänen massatiiviste, missä oli liekkirengas! tilasin senkin saksasta! Suomesta kun tilasin tuli joku kummallinen kolmikerros hässäkkä, missä mun mielestä kanavat ei olleet kohdillaan!
Onneksi vaikutti olevan vain pakoventtiili kantamassa! kotiin töistä matkalla nauku jo ihan kivasti, asfaltilla tuli taas kytkimen luisto oireet takaisin! vauhditkin nousi taas yli 70km/h...
polaris predator 500cc
ex Raptor 350cc-379cc
ex comanche 200cc-250cc
Onkos retaleella ongelmia lämpöjen kanssa, kävin ajelemassa pienet koeajolenkit kun sain nyt putkenkin rakennettua uudelleen ja perää madallettua!
Mittaria kalibroin uudelleen gps:n kanssa niin kilometrin lenkin vedin 5krt, kun sain mittarin kohdalleen vedin lämä tiskissä kotiin, mönkijä sammuksiin, lotisi ja poreili! Johan se tietysti oli aikakin vaihtaa kannentiiviste... 300km... Pitää varmaan ettiä jostain tehokkaampi flekti! Pakkaskeleillä en kyllä ole huomannut mitään ongelmia, mutta tänään oli +2-3 astetta!
Joku ongelma mulla siinä on muutenkin, kun nykyisellään ei ota huippuja oikein kunnolla, onkohan se suutin nyt sitten kuitenkin liian iso 125 on paikoillaan! 75km/h jälkeen kiihtyy nimittäin todella tukkoisesti! Alhaalla ja keski alueella pelaa kyllä hyvin! Liiankin hyvin, kytkin luistaa jos lämä tiskissä kiihdyttää 3 ja 4 vaihteelle!
polaris predator 500cc
ex Raptor 350cc-379cc
ex comanche 200cc-250cc