comanche 4x4
Re: Juu
seosruuvia eka säädät nii et käy oikee nopeasti ja sit säädät tyhjäkäyntiruuvista kierrokset 1500-1600 paikkeille4x4 Com kirjoitti: Pakkasella meinaa aina sammua tyhjäkäynnillä pitäiskö neulaa nostaa?
ja tää säätö tehdää tietenkin sitte lämpimällä koneella
Viimeksi muokannut sku, 10 Marras 2007 23:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Juu
kävi pieni kirjoitus virhemeura kirjoitti:Höm... Yksi sylinterinen, 4t moottori ja tyhjäkäynti noin korkeaksi ???sku kirjoitti:säädät tyhjäkäyntiruuvista kierrokset 15-16 tuhannen paikkeille
Ollaankohan jutussa nyt samalla foorumilla, mönkäreitten kanssa tekemisissä?
-M-

-
- 3WD
- Viestit: 103
- Liittynyt: 20 Touko 2007 18:54
- Paikkakunta: Porvoo
[quote="hupo"]nii ja imukurkku poikkes 100:n kilsan jälkeen.onkos muuten muut saanu tieliikenne malliin nappulakumit mukaan katukumien lisäksi?[/quote]
Pelkät katukumit on tullut, oletko sinä saanut molemmat?!?
Jos keräisi jonkun kokonaisvaltaisen listan "tyyppivioista" niin on satunnaiten kävijoiden helpompi löytää viat.
Itselläni seuraavat viat:
-Vinssi (pultitlöysällä ja sitten hajosi kokonaan)
-Etukardaani (silmukka vinoss=täristää)
- Renkaat (täristää)
-Etuiskarin yläpään pultit löystyy ( niinkuin kaikki muutkin pultit =)
-Etuperä (ei kytke 4 wd, aluksi löi tyhjää ajoittain "pahassa paikassa")
Putsarikotelo täyteen öljyä ( oma syy kun mönkiessä oli pitkään nokka alaspäin, niin huohottimen kautta pukkas öljyt putsariin.)
Talven myötä tulee varmaan linhai puolelta tutut huohotus ongelmat.
Muuten ihan OK hinta/laatusuhde.
Pelkät katukumit on tullut, oletko sinä saanut molemmat?!?
Jos keräisi jonkun kokonaisvaltaisen listan "tyyppivioista" niin on satunnaiten kävijoiden helpompi löytää viat.
Itselläni seuraavat viat:
-Vinssi (pultitlöysällä ja sitten hajosi kokonaan)
-Etukardaani (silmukka vinoss=täristää)
- Renkaat (täristää)
-Etuiskarin yläpään pultit löystyy ( niinkuin kaikki muutkin pultit =)
-Etuperä (ei kytke 4 wd, aluksi löi tyhjää ajoittain "pahassa paikassa")
Putsarikotelo täyteen öljyä ( oma syy kun mönkiessä oli pitkään nokka alaspäin, niin huohottimen kautta pukkas öljyt putsariin.)
Talven myötä tulee varmaan linhai puolelta tutut huohotus ongelmat.
Muuten ihan OK hinta/laatusuhde.

Valot
Nyt näkee metässäkin, laitoin lisää eteen yhden työvalon, auttaa metässä ajossa kun näyttää ihan eteenkin valoa, iskarin yläpultit löystyy ajoittain.
http://kuvablogi.com/nayta/764748/
http://kuvablogi.com/nayta/764748/
en saanu nappulakumeja mukaan mutta jotkut on saanu ja tarjoustalo järvenpää myi myös comssua 2:lla renkailla.varustelusta sen verran että nyt on laitettu:alumiininen pohjapanssari,maxxis kumit,työvalot eteen ja taakse,t-max vinssi,ketjut taakse,lumilevy, itse tehty.sitten tota jäätymisongelmaa varten voi huohottimenletkun eristää ja suurentaa putsarikotelosta reikää.eiköhän se noilla avuilla jo pelaa.ei ainakaan 8:n asteen pakkanen ole vielä vaikuttanut mitään.no ootellaan kunnon pakkasia niin sittenhän sen näkee......
tosi pimeetä touhua.joskus
- rotoman
- 4WD
- Viestit: 130
- Liittynyt: 18 Helmi 2007 20:40
- Paikkakunta: Rovaniemi Kiinan Ihme Comanche 300 4x4 BULL TL -07
- Viesti:
Minulla on Comsussa kilometrejä jo vajaa 2000. Pikkuvikaa on aina sillöin tällöin.
Onko kenelläkään vastaavaa ongelmaa. Eli kun joutuu vähänkin vedätyksille niin alkaa röpöttään ja tehot häviävät kokonaan. (ei jaksa itseään liikuttaa pienenkään vastamäkeen) Tänään tuli Comanche hinauksessa metsästä lamerin Arctic Catin perässä kotiin
Mukana oli myös 425 Polaris, jolla oli myös hinku jäädä metsään. (Oltiin muuten vanhan kaatopaikan takana, josko omiaan sieltä kaipasivat
)
Onko kenelläkään vastaavaa ongelmaa. Eli kun joutuu vähänkin vedätyksille niin alkaa röpöttään ja tehot häviävät kokonaan. (ei jaksa itseään liikuttaa pienenkään vastamäkeen) Tänään tuli Comanche hinauksessa metsästä lamerin Arctic Catin perässä kotiin


-
- 3WD
- Viestit: 103
- Liittynyt: 20 Touko 2007 18:54
- Paikkakunta: Porvoo
[quote="rotoman"]Minulla on Comsussa kilometrejä jo vajaa 2000. Pikkuvikaa on aina sillöin tällöin.
Onko kenelläkään vastaavaa ongelmaa. Eli kun joutuu vähänkin vedätyksille niin alkaa röpöttään ja tehot häviävät kokonaan. (ei jaksa itseään liikuttaa pienenkään vastamäkeen) Tänään tuli Comanche hinauksessa metsästä lamerin Arctic Catin perässä kotiin
Mukana oli myös 425 Polaris, jolla oli myös hinku jäädä metsään. (Oltiin muuten vanhan kaatopaikan takana, josko omiaan sieltä kaipasivat
)[/quote]
Mulla alko just ropottää ja ei menny mihinkään kun meni putsarikotelo täyteen öljyä (oli ollut pitkään kannonpäällä keula alaspäin.)
Onko kenelläkään vastaavaa ongelmaa. Eli kun joutuu vähänkin vedätyksille niin alkaa röpöttään ja tehot häviävät kokonaan. (ei jaksa itseään liikuttaa pienenkään vastamäkeen) Tänään tuli Comanche hinauksessa metsästä lamerin Arctic Catin perässä kotiin


Mulla alko just ropottää ja ei menny mihinkään kun meni putsarikotelo täyteen öljyä (oli ollut pitkään kannonpäällä keula alaspäin.)