Fude F200 cc Hornet
Eikös käyttäjä hoida rekisteröinnin. Laite tulee pihaan, jonka jälkeen tulee postissa tarvittavat paperit. Tämän jälkeen kiikuttaa paperit vakuutusyhtiöön ja ottaa joko sieltä samalla rekisteröinnin tai kiikuttaa itsensä vakuutuksen kanssa johki rekisteröintimestaan. Vai olenko ymmärtänyt ihan väärin?
Quentino soittelee huomenna ja kertoo sitten mitä mieltä hän on toimituksesta
Quentino soittelee huomenna ja kertoo sitten mitä mieltä hän on toimituksesta

Soittelin asiasta ja se selvis.Eli mitä nopeammin olet lapun saatuas maksannu
laskun sitä nopeammin saat Hornetin kotiin.Ennen 18:sta päivää maksannu
sais sen jo tällä viikolla.Itse maksoin 18 päivä,mutta suoritus oli näkynyt
vasta 19 päivä vaikka maksoin osuuspankista osuuspankkiin
.Noh
toimitus olis mulle sit kuulemma maanantaina.Siis ensimmäiset Hornetit ovat
jo kaukokiidolla tulossa uusien omistajien luo..
laskun sitä nopeammin saat Hornetin kotiin.Ennen 18:sta päivää maksannu
sais sen jo tällä viikolla.Itse maksoin 18 päivä,mutta suoritus oli näkynyt
vasta 19 päivä vaikka maksoin osuuspankista osuuspankkiin

toimitus olis mulle sit kuulemma maanantaina.Siis ensimmäiset Hornetit ovat
jo kaukokiidolla tulossa uusien omistajien luo..
- vk
- Noppeli
- Viestit: 22
- Liittynyt: 25 Touko 2007 17:44
- Mönkijä:: TGB Target 325
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Tänne tuli tänään. Laite on pihassa ja ihan hauskalta peliltä vaikuttaa. Heti vaan on jo huomautettavaa, kun puuttuu sokkaa ja mutteria ja ties mitä... 
Toinen takarengas vipottaa melkoisesti ja jostain on tullut lätäkkö laatoille. Syylärin nesteet on ainakin laskenu ja pohjassa on öljytippoja. Liekö molemmista lähtenyt. Muut systeemit pelaa, mutta vissiin tarkkailtava aika huolella ettei leviä käteen. Täältä näyttäisikin löytyvän aika hyvin ohjetta tuon tuunaamiseen.
Kaverille tuli samanlainen ja siinä oli hirtetty bensaletku niin, ettei se lähteny käyntiin.
Mut kyllä se ihan mukavasti muuten menee. Kilvet vaan kun tulis...

Toinen takarengas vipottaa melkoisesti ja jostain on tullut lätäkkö laatoille. Syylärin nesteet on ainakin laskenu ja pohjassa on öljytippoja. Liekö molemmista lähtenyt. Muut systeemit pelaa, mutta vissiin tarkkailtava aika huolella ettei leviä käteen. Täältä näyttäisikin löytyvän aika hyvin ohjetta tuon tuunaamiseen.
Kaverille tuli samanlainen ja siinä oli hirtetty bensaletku niin, ettei se lähteny käyntiin.

Mut kyllä se ihan mukavasti muuten menee. Kilvet vaan kun tulis...
Vesku
kömpiä saapui eilen ja paperit ehkä tänään. laite on hparemman oloinen mitä odotin. huomioitavaa oli ketju liian tiukalla ja ketjun kiristintä joutui muokkaamaan jotta sai sen toimimaan, jarrut jäi päälle eli polkimen rajoitinta säätämään, etu ylä ja alapallonivelet kolisivat siitä selvittiin kiristämällä 2-3kierrosta muttereita, penkissä oli reikä kuljetuksesta tullut. käsijarru jää päälle selviää ehkä jäykemmällä jousella? renkaissa ilmaa ihan liikaa. Takaakselin laakeri luultavasti hajonnut? pitää älytöntä jursketta! takuuseen.... muuten tuntui hyvltä vehkeeltä paitsi tehoa on löydyttävä lisää! tarkastakaa joka ruuvin ja mutterin kireys!
- vk
- Noppeli
- Viestit: 22
- Liittynyt: 25 Touko 2007 17:44
- Mönkijä:: TGB Target 325
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Kilvet tuli ja on kiinni. Osasin odottaa, ettei tuo mikään mieletön ajettava ole, mutta en olisi uskonut, että se on NOIN huono.... hirveetä vemputusta.
Onko nuo kumien vaihdot parempiin (esim. Kendoihin) auttanut näissä vai onko noissa kieroa tyypillisesti muuallakin mikä aiheuttaa tuota vapinaa?
Onko nuo kumien vaihdot parempiin (esim. Kendoihin) auttanut näissä vai onko noissa kieroa tyypillisesti muuallakin mikä aiheuttaa tuota vapinaa?
Vesku
petti hermot minullakin ja soitin mäelle, sanoivat et tänään lähtenyt heiltä mahd. jo huomenna minulla. miten pitkään seisottavat jyväskylän terminaalissa?!
taitaa hinta ja laatu kulkea käsikädessä jos kaikilla on jotain valittamista ja vikoja ennen ensimmäistä kilometriä. tuli jo mieleen että pitäiskö kuskata suoraan asiantuntevaan huoltoon ettei tule enää ylimääräisiä yllätyksiä. eipä taida myllymäki paljoa korjaamo toimintaan panostaa.....
saakohan noihin takuuseen katukumeja jos alla olevat ovat aivan susia, pienellä välirahalla?
onko kellään menossa tilausta ulkomaille mönkijän kumeista, mihin hintaan saisi jos tilaisi suoraan vaik saksasta tai yms maasta??? mitä enemmän sitä halvempia tietysti....

taitaa hinta ja laatu kulkea käsikädessä jos kaikilla on jotain valittamista ja vikoja ennen ensimmäistä kilometriä. tuli jo mieleen että pitäiskö kuskata suoraan asiantuntevaan huoltoon ettei tule enää ylimääräisiä yllätyksiä. eipä taida myllymäki paljoa korjaamo toimintaan panostaa.....


saakohan noihin takuuseen katukumeja jos alla olevat ovat aivan susia, pienellä välirahalla?

onko kellään menossa tilausta ulkomaille mönkijän kumeista, mihin hintaan saisi jos tilaisi suoraan vaik saksasta tai yms maasta??? mitä enemmän sitä halvempia tietysti....


Mitä nyt voi olettaa alle 1500e maksavalta mönkijältä?taitaa hinta ja laatu kulkea käsikädessä jos kaikilla on jotain valittamista ja vikoja ennen ensimmäistä kilometriä. tuli jo mieleen että pitäiskö kuskata suoraan asiantuntevaan huoltoon ettei tule enää ylimääräisiä yllätyksiä. eipä taida myllymäki paljoa korjaamo toimintaan panostaa.....
Tuosta 1490,- hinnasta kun vähennetään autovero, alv22%, kuljetuskustannukset Kiinasta Suomeen, kasauskustannukset Suomessa sekä myyjän kate niin lähtömaassa hinta on n.500e hujakoilla. Jos sitäkään.
Sillä hinnalla voi saada vain tuollaisen mönkijän kun jo hyvät renkaat jotka ei ravista ja joissa pinta ei lähde heti kävelemään maksaa Suomessa tuon 300-500e

Back in business