tare72 kirjoitti:joo.senhän pitää olla keskellä.jos tarkoitat sitä hätäkatkaisinta joka liikkuu molempiin suuntiin.kun yrittää startata niin takapäästä kuuluu naks akun luota.startti ei edes pyörähdä.vaihde on vapaalla mutta vihreä merkkivalo ei pala.ei inahdakkaan.APUA!!!
Mulla oli sama ongelma, mutta tarkista että virtajohdot akulle ovat kunnolla kiinni.
Löytykö Tare ratkaisu, mulle lykkäs saman ongelman kun pesin omani? Täytyy kai tsekata uus akku...
päivää pitkästä aikaa.löyty ratkaisu.akun +johto oli murtunut siitä kumisuojuksen alta mikä laitetaan akkuun kiinni.ja maa johto oli löysällä satulan alla.ostin muuten ketjut takarenkaisiin.meinasin että oisin laittanu auran tohon comancheen kiinni että ois saanu aurailtua rataa itelleen.mut en tiedä miten toi putkirunko kestää auraamista.vääntyykö se miten helposti?
hei.ootteko löysänny tuota peukalokaasua ja miten.kaasarin molemmin puolin näyttää olevan jousi.voiskohan niistä toisen ottaa pois.on nimittäin niin jäykkä kaasu et peukalo hajoaa 10min.ajon jälkeen
laitoin sit auran kiinni.ei ehkä maailman kaunein kiinnitys mut toimii.auran noston joutuu tekee tosin käsin.vinssiä ku ei oo.oisin liittäny kuvan tähän mut en tiedä miten.
http://imageshack.us/ mee tonne ja paina "selaa", sitten valitset kuvan tietokoneeltas ja uploadaat sen sinne, sitten menet siihen kuvaan tuola sivustolla, klikkaat sitä niin että se aukee ja kopioit linkin tänne, toivottavasti autto ees vähän
Tänään meni ensimmäinen WRP tehari tuollaseen Comanche 300cc mönkkään. Kuulemma toi lisää vääntöä. Ainakin Forcessa se vaikuttaa ihan mukavasti mut Comanchesta ei vielä enempää kokemusta.
ämhoo kirjoitti:Onko kukaan joutunut käyttämään Comancheaan huollossa? Mahtaako verkosto pelata? 300 Cross on hankintalistalla pikapuolin, joten jos jollakulla lisää käyttäjäkokemuksia niin laittakaa ihmeessä infoo.
Hienosti takuu huolto pelaa ainaki täällä pohojammaan lakeuksilla... Kaveri just käytti omaansa takuu huollossa, ja nopeasti tuli mönkijä takasi. Tuo Bomber Cat on muuten sama kone ku Comanche, jos joku ei sitä tienny .
Moi ostin kans itse comanche bull-300 tieliikennemallin ja mihinäs on huolto seinäjoenalueella.Tiedän että alanen huoltaa mut en vie kylläkään sinne.