Kinkkisi kuva!

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
Avatar
retale76
6WD
Viestit: 446
Liittynyt: 19 Helmi 2008 14:43

Viesti Kirjoittaja retale76 »

no eihän tuo nyt kumma homma ole. jos oma jousi ei muka jaksa painaa luistinta alas niin jäykempää jousta tilalle!

epäilen kyllä etteikö muka orkkis jousi riittäs..

jos oikein kunnon paineista puhutaan niin kummahomma ole ohjata painetta luistimen päälle.
muutenkaan luistin ei ole tiivis kuin mäntä. vaan sen pohjasta pääsee paine myös "väärälle" puolelle..
http://www.retale.net jotain kuvia mönkkäristä
Avatar
kimmof
2WD
Viestit: 34
Liittynyt: 01 Maalis 2008 08:17
Mönkijä:: Can-Am Outlander 400 EFI 2013
Paikkakunta: Pornainen

Viesti Kirjoittaja kimmof »

kaasari kirjoitti:DO DII, nyt tuli itse ahdin! :D On se vaan pieni...pakosarjaa ja putkien lähtöä varten lähti RST-lattaa laserleikkaukseen, mylly ja muuta pientä jo rungossa kiinni. Paljon on vielä työtä, mutta ihan hyvällä mallilla.
Kuva
Kuva
Moro jokos toi sun projektis käy ja kukkuu?
kaasari
2WD
Viestit: 45
Liittynyt: 07 Tammi 2008 21:49

Viesti Kirjoittaja kaasari »

Eiköhän vkl päästä ekat savut ottamaan...pumppu + regu letkutettu, bensan paluulinja rakennettu, pakosarja + muut putkiosat työn alla.

Luistihan palaa alas samanlailla kuin ennenkin, koska paineistus paine tulee kaasarille normaalisti ja ahtoputkistosta paine luistin yläpuolelle...eli koko kaasutin toimii paineen alla.

Melkoinen letku/johtohelvetti tuosta tulee... 8)
kaasari
2WD
Viestit: 45
Liittynyt: 07 Tammi 2008 21:49

Viesti Kirjoittaja kaasari »

Do dii...paljon on saatu eteenpäin. Huomenna tulee silikonimutkat, päästään ahtoputken tekoon. Paljon on mutkia tullu matkaan, mutta pikkuhiljaa. Kuhan saan kasaan ja säädettyä/koeajettua ym, niin puran vielä osat pois ja laitan ne viimeisen päälle... 8) Tässä muutama kuva.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
heegeri
4WD
Viestit: 184
Liittynyt: 30 Heinä 2007 18:09
Mönkijä:: goes 450X
Paikkakunta: muurame

Viesti Kirjoittaja heegeri »

perhana kun tulee hieno peli :D
bashan 250 2t (myyty)
can-am outlander 400 -05 (myyty)
honda trx250r 1987 (myyty)
smc 175 (myyty)
X-Race
6WD
Viestit: 844
Liittynyt: 05 Elo 2007 23:27
Viesti:

Viesti Kirjoittaja X-Race »

Hienoja kuvia ja hienoa jälkeä. Mutta eikö pakoputkessa ole juuri ennen solmua hiukan paha mutka?
Avatar
elky74
3WD
Viestit: 110
Liittynyt: 10 Maalis 2008 06:39
Paikkakunta: yljrv
Viesti:

Viesti Kirjoittaja elky74 »

tuo pakosarja hiukan ihmetyttää ?? onko sille joku looginen selitys ?
VANHEMMAKSI TULEMINEN ON VÄISTÄMÄTÖNTÄ.... AIKUISEKSI KASVAMINEN TAASEN VAIHTOEHTOISTA.
Comanche Cross 200cc -08 Boys edit I (oikeasti)
FKRC = Finish Komatsu Repair Club
bomber_cat
2WD
Viestit: 35
Liittynyt: 05 Elo 2007 23:09
Paikkakunta: 06-area

Viesti Kirjoittaja bomber_cat »

Enempi tässä ihmetyttää nuo öljyputket. Ainaki tuo paluu puoli... Ei ehkä oikeen oo hyvä ratkasu.
Bomber Cat 300cc
kaasari
2WD
Viestit: 45
Liittynyt: 07 Tammi 2008 21:49

Viesti Kirjoittaja kaasari »

Pakosarja muutetaan vielä jouheammaksi, koekäyttöversio! Öljynkierto ahtimella ja lukkotapit turbiineissa (lue:ei voinut muuttaa kulmaa) sanelee tuon ahtimen asennon..

Öljyputkissa ei mitään mystistä, lähtö passelisti valmiista reiästä (ennen suodatinta, siksi oma suodatin ahtimelle) ja paluu max isolla putkella öljypohjaan...tolleen isot pojat vetää öljyt esim. gixereitä ahtaessa.
Jetman
3WD
Viestit: 60
Liittynyt: 06 Heinä 2007 07:48
Paikkakunta: e-pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Jetman »

Komia peli! Mitä meinaat kaasuttimeksi? Öljynpaluu muakin ihmetyttää, öljyn pitäis palata vapaasti, öäljypinnan yläpuolelle ö-pohjaan.
kaasari
2WD
Viestit: 45
Liittynyt: 07 Tammi 2008 21:49

Viesti Kirjoittaja kaasari »

Kaasuttimena vakio paineistettuna. Turbon öljynpaluun EI TARVI olla öljypinnan yllä, mikäli itse ahdin on öljypintaa korkeammalla.
Avatar
retale76
6WD
Viestit: 446
Liittynyt: 19 Helmi 2008 14:43

Viesti Kirjoittaja retale76 »

mutta suositeltavaa kuitenkin olisi...

pääasia kuitenkin jotta ei tupruta öljyjä pesiin

tuo pakosarjan jyrkkä kulma ei haittaa mitään, muuta kuin näöllisesti. hieno peli kyllä tulee ja ilo katsoa kun kaveri tietää mitä tekee!
http://www.retale.net jotain kuvia mönkkäristä
kaasari
2WD
Viestit: 45
Liittynyt: 07 Tammi 2008 21:49

Viesti Kirjoittaja kaasari »

Do diin! Nyt ois suht valmista...JA KYLLÄ TUUPPAA kerpele!!! :D
Alun bensapainesekoiluiden, kaasarin vuodon ja paineputken irtoilun jälkeen pelaa hienosti! Tavoite oli suunnilleen tuplata tehot, mutta kyllä nyt yli mentiin siitä...alkaa heti alkukierroksilta mahtavasti vääntämään, kesialueella tuuppaa jo hienosti, mutta sitten vasta alkaa TAPAHTUMAAN! Kakkosella keventää keulaa kivasti (mikäli märällä asfaltilla saa pitoa) ja kun heitän kolmosen sisään, jaksaa vielä sutata! SIIS USKOMATON TEHON KASVU...videota laitan max pian, eihän mua muuten kukaan usko...huh huh.
Kuva
Kuva
Kuva
Tässä vaiheessa haluan kiittää Soimet ky Make/Kake metallitöistä ja Allu hiekkapuhallus ja öljyletkut.

Ps. Kyllä ahtimen vihellys ja dumpin suhahdus on moottoripornoa parhaimmillaan! 8)
Ensmo
3WD
Viestit: 60
Liittynyt: 10 Elo 2007 09:44

Viesti Kirjoittaja Ensmo »

Olis kyl makee päästä koeajaan tota :D pistäppäs yks kuva minkä näkönen kokonaisuudessaan tuo nyt on :) olis kiva nähä kuinka hyvin nuo värit sopii tuohon :)
Bashan TL 200cc
kadet89
6WD
Viestit: 505
Liittynyt: 15 Kesä 2007 23:23

Viesti Kirjoittaja kadet89 »

Ristus, näyttää hyvältä.
Ei muuta kuin videoo kehiin!!! :twisted:
Vastaa Viestiin