Kinkkisi kuva!
no eihän tuo nyt kumma homma ole. jos oma jousi ei muka jaksa painaa luistinta alas niin jäykempää jousta tilalle!
epäilen kyllä etteikö muka orkkis jousi riittäs..
jos oikein kunnon paineista puhutaan niin kummahomma ole ohjata painetta luistimen päälle.
muutenkaan luistin ei ole tiivis kuin mäntä. vaan sen pohjasta pääsee paine myös "väärälle" puolelle..
epäilen kyllä etteikö muka orkkis jousi riittäs..
jos oikein kunnon paineista puhutaan niin kummahomma ole ohjata painetta luistimen päälle.
muutenkaan luistin ei ole tiivis kuin mäntä. vaan sen pohjasta pääsee paine myös "väärälle" puolelle..
http://www.retale.net jotain kuvia mönkkäristä
Eiköhän vkl päästä ekat savut ottamaan...pumppu + regu letkutettu, bensan paluulinja rakennettu, pakosarja + muut putkiosat työn alla.
Luistihan palaa alas samanlailla kuin ennenkin, koska paineistus paine tulee kaasarille normaalisti ja ahtoputkistosta paine luistin yläpuolelle...eli koko kaasutin toimii paineen alla.
Melkoinen letku/johtohelvetti tuosta tulee...
Luistihan palaa alas samanlailla kuin ennenkin, koska paineistus paine tulee kaasarille normaalisti ja ahtoputkistosta paine luistin yläpuolelle...eli koko kaasutin toimii paineen alla.
Melkoinen letku/johtohelvetti tuosta tulee...

-
- 2WD
- Viestit: 35
- Liittynyt: 05 Elo 2007 23:09
- Paikkakunta: 06-area
Pakosarja muutetaan vielä jouheammaksi, koekäyttöversio! Öljynkierto ahtimella ja lukkotapit turbiineissa (lue:ei voinut muuttaa kulmaa) sanelee tuon ahtimen asennon..
Öljyputkissa ei mitään mystistä, lähtö passelisti valmiista reiästä (ennen suodatinta, siksi oma suodatin ahtimelle) ja paluu max isolla putkella öljypohjaan...tolleen isot pojat vetää öljyt esim. gixereitä ahtaessa.
Öljyputkissa ei mitään mystistä, lähtö passelisti valmiista reiästä (ennen suodatinta, siksi oma suodatin ahtimelle) ja paluu max isolla putkella öljypohjaan...tolleen isot pojat vetää öljyt esim. gixereitä ahtaessa.
mutta suositeltavaa kuitenkin olisi...
pääasia kuitenkin jotta ei tupruta öljyjä pesiin
tuo pakosarjan jyrkkä kulma ei haittaa mitään, muuta kuin näöllisesti. hieno peli kyllä tulee ja ilo katsoa kun kaveri tietää mitä tekee!
pääasia kuitenkin jotta ei tupruta öljyjä pesiin
tuo pakosarjan jyrkkä kulma ei haittaa mitään, muuta kuin näöllisesti. hieno peli kyllä tulee ja ilo katsoa kun kaveri tietää mitä tekee!
http://www.retale.net jotain kuvia mönkkäristä
Do diin! Nyt ois suht valmista...JA KYLLÄ TUUPPAA kerpele!!! 
Alun bensapainesekoiluiden, kaasarin vuodon ja paineputken irtoilun jälkeen pelaa hienosti! Tavoite oli suunnilleen tuplata tehot, mutta kyllä nyt yli mentiin siitä...alkaa heti alkukierroksilta mahtavasti vääntämään, kesialueella tuuppaa jo hienosti, mutta sitten vasta alkaa TAPAHTUMAAN! Kakkosella keventää keulaa kivasti (mikäli märällä asfaltilla saa pitoa) ja kun heitän kolmosen sisään, jaksaa vielä sutata! SIIS USKOMATON TEHON KASVU...videota laitan max pian, eihän mua muuten kukaan usko...huh huh.



Tässä vaiheessa haluan kiittää Soimet ky Make/Kake metallitöistä ja Allu hiekkapuhallus ja öljyletkut.
Ps. Kyllä ahtimen vihellys ja dumpin suhahdus on moottoripornoa parhaimmillaan!

Alun bensapainesekoiluiden, kaasarin vuodon ja paineputken irtoilun jälkeen pelaa hienosti! Tavoite oli suunnilleen tuplata tehot, mutta kyllä nyt yli mentiin siitä...alkaa heti alkukierroksilta mahtavasti vääntämään, kesialueella tuuppaa jo hienosti, mutta sitten vasta alkaa TAPAHTUMAAN! Kakkosella keventää keulaa kivasti (mikäli märällä asfaltilla saa pitoa) ja kun heitän kolmosen sisään, jaksaa vielä sutata! SIIS USKOMATON TEHON KASVU...videota laitan max pian, eihän mua muuten kukaan usko...huh huh.



Tässä vaiheessa haluan kiittää Soimet ky Make/Kake metallitöistä ja Allu hiekkapuhallus ja öljyletkut.
Ps. Kyllä ahtimen vihellys ja dumpin suhahdus on moottoripornoa parhaimmillaan!
