25" Duro buffalot on vissiin aikalailla saman kokoiset kuin 26" bear clawit. Durot ainakin mahtuu ja toimii todella hienosti, suosittelen. En tiedä kuin karkee kuvio 26" bear clawissa on mutta 25" koossa se on ihan onneton kun Duroihin vertaa...
knot62 kirjoitti:yhtäkkiä ajossa syttyi pakkimerkkivalo?? Liekö jokin normaali juttu? Valo kumminkin sammui kun pysähdyin ja laitoin 2WD päälle ja jatkoin matkaa.
Sulla on vaihteiston kyljessä olevassa anturissa häikkää (up tai down en muista kumpi). Voi olla myös että on mennyt anturiin vaihteisto öljyä, kun mönkijä on ollut sopivasti kallellaan joka sitten haitaa sen toimintaa.
Omassa mönkijässäni on pari kertaa syttynyt tuo pakkivalo vaikka pakki ei ole edes päällä. Huono vaan kun valopalaa, niin pakkirajoitin on myös päällä vaikka mennään eteenpäin.
Anturin puhdistamalla tai ottamalla anturista johdot pois (silloin ei pakkirajoitinkaan ole enään toiminnassa) saa tuon vian korjattua.
Olisko joku niin ystävällinen ja mittaisi omasta bullistaan latauksen säätimen arvot niin voisi arpo et toimiiko omani.
jos onnistuu?? Säätimen pohjaan on stanssattu "JPY 2007 04"
Kun ei oikeen lataus laitteessa nääs toimi.
Tai mistä vastaava regulaattori?
EDIT; Juu Vika löytyi! Yksi Regusta tulleesta keltasesta oli sulanut liittimeen niin, ettei yhdistänyt ja näin myös ei lataus toiminut kunnolla.
Syytä sulamseen ei tiedossa. Eipäilen pahasti sitä pikku vesipisaraa joka meni hyvään aikaan väärään paikkaan jo alussa.
Varin rullia 11g saa muuten täältäkin http://www.easyparts.nl/index.php3 kotiin toimitettuna alle 28€ ja tuli alle viikossa. Sivustot suurimmaks osaks suomenkieliset.
Janishell kirjoitti:
sain laittaa vakio suuttimet kaasariin kyllä mä olin virinokkaa erittäin tyytyväinen
ostikko ton polinin pytyn se on 287cc
kun taas tuo malossin alumiininen on 287.29
vakio sylinterin halkaisija on 72.5mm ja 276cc
Ton rautasen laitoin tilaukseen, kun ei oikeen tiedä miten toi alumiinen käyttäytyy yhdessä vanhan rautasen kannen kanssa, koska vakio pytty on rautanen myöskin.
Zylinder-Kit 290ccm Polini http://mopshop.de/shop/product_info.php ... 402d35fcb0
Tuliko sulla bensan hajuseksi pakokaasut kun laitoit virinokan? Itselläni tulee aika kirvelevä bensan katku tolla virinokalla pakokaasuista, kaasarissa on vakio suuttimet ja seos ruuvin säätely ei auta tähän asiaa pahemmin.
Nyt laitettu paikalleen Malossin alu sylinterisarja ja malossin variaattori kitti. Lyhyen koeajon n.200m tuntui kuin olisi eri vehkeellä ajanut. huomenna pääsee ajamaan kunnolla eli lisää sen jälkeen. niin ja nokka on jo tilattu
X-Race kirjoitti:Onko sulla venttiilivälykset kohdallaan?
On Imu 0,1mm ja pako 0,15mm. mutta luulen että imupuolen ventiilivarrenkumi vuotaa, kun se oli aika löysä kiinityskohdasta sentakia kun jouduin sen kerran irroittamaan kun asensin sen sinne paikoilleen ja reipas desi on kadonnu öljyä koneesta 20km ajon aikana ja nokea tulee putkesta kun antaa reippaasti kieroksia.
Imupuolelta jos vuotaa venttiilivarren kumi, pitäisi moottorijarrutuksessa tupruttaa pirusti. Tai sitten viimeistään moottorijarrutuksen jälkeen kaasua avatessa. Saattaa pakokaasun hajukin parantua, kun pysyy öljy poissa palotilasta. Tuskin se ainakaan auttaa bensankaan palamista.
EI ventiili varren kumit vuotanu. Nyt epäilen männänrenkaita koska katkos kohdat voivat olla asetettu liianlähekkäin vaikka ne eivät kylläkään ole samassa linjassa, miten nuo männänrenkaat pitäisi nelitahtisessa asettaa katkos kohdat?
ei mitään merkitystä, koska pyörivät siellä urassaan kuitenkin. mielen lämmikkeeksi voi kasatessa laittaa vastakkaisille puolille. ennemmin vaihtaisin sinuna uudet renkaat. öljyrenkaat kulahtaneet/kuoleutuneet
alussahan ennekuin sylinteri hioutuu, voi kuluttaakkin öljyä jopa reilustikkin. itselläkin uusi pata söi alussa hieman öljyä ja tasaantu kyllä sitten ajan kanssa. öljy merkinkin vaihto voisi olla suositeltavaa. koneille tuntuu motonetin 4.90e/l öljy kelpaavan juomaksi kun taas teboilin 10.90e/l öljy pysyy koneessa mallikkaasti.
tosin jos sitä ihan "litra" tolkulla alkaa menee niin jotain kyllä on pahasti vialla
oliko polinin pytyssä öljykanava täsmälleen samassa kohdassa alkuperäiseen sylinteriin verrattuna? jottei pääse sieltä fuskaamaan?
retale76 kirjoitti:alussahan ennekuin sylinteri hioutuu, voi kuluttaakkin öljyä jopa reilustikkin. itselläkin uusi pata söi alussa hieman öljyä ja tasaantu kyllä sitten ajan kanssa. öljy merkinkin vaihto voisi olla suositeltavaa. koneille tuntuu motonetin 4.90e/l öljy kelpaavan juomaksi kun taas teboilin 10.90e/l öljy pysyy koneessa mallikkaasti.
tosin jos sitä ihan "litra" tolkulla alkaa menee niin jotain kyllä on pahasti vialla
oliko polinin pytyssä öljykanava täsmälleen samassa kohdassa alkuperäiseen sylinteriin verrattuna? jottei pääse sieltä fuskaamaan?
Mittailin männänrenkaiden välykset, ylimmällä renkaalla on 0,3mm ja lopuilla renkailla 0,4mm. Hyvin oli pysyny samassa kohtaa kun aikasemmin olin jättänyt asennuksessa ylin ja keskimmäinen männärengas että ei ne männänrenkaat hirveesti liiku tässä vehkeessä. Männänrenkaiden katkokset olivat asennossa ylin klo 12.00 keskimmäinen klo 15.00. Klo 12.00 on pakoaukon suunta.
Joo pytyn kanavat ovat samanlaiset kuin alkuperäisessä, 2dl/10km vie öljyä että aikapaljon.
Viimeksi muokannut Janishell, 14 Touko 2009 19:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.