Hawai/Comanche/Bombercat jne. 200cc parantelut

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
Jasso-
Noppeli
Viestit: 11
Liittynyt: 08 Elo 2007 11:27

Viesti Kirjoittaja Jasso- »

Mitäs kaikkia muutoksia, virittelyjä ja ulkoisia muutoksia ootte tehny peleihinne?
Avatar
whisky
4WD
Viestit: 162
Liittynyt: 28 Touko 2007 14:10
Paikkakunta: E-Pohjanmaa / Comanche 200 cc TL

Viesti Kirjoittaja whisky »

- Polisport suojat
- Etulamppuun "ripset"
- Scott fusion II kahvakumit
- minivilkut (carbon)
- Varoitustarrat poistettu

-16 eturatas
-crossi-mallin putki alusta-asti (hawai,kuristukset vielä paikallaan)
-Mikuni 31MM kaasari
-kaasu modattu avautumaan paremmin
Viimeksi muokannut whisky, 03 Touko 2008 19:52. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Tötterö
6WD
Viestit: 842
Liittynyt: 04 Syys 2005 09:44

Viesti Kirjoittaja Tötterö »

Miten olette kaasua "modanneet" ?

Kaasukahvan päästä lisänneet vivun liikerataa? Miten?

Vai miten :) ?
Avatar
DSP
3WD
Viestit: 90
Liittynyt: 24 Huhti 2007 22:25
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja DSP »

Jasso- kirjoitti:Mitäs kaikkia muutoksia, virittelyjä ja ulkoisia muutoksia ootte tehny peleihinne?
- suuttimet
- putki
- tanko korotettu
- kaasu avautuu kokonaan
edviina
2WD
Viestit: 55
Liittynyt: 13 Heinä 2007 17:51
Mönkijä:: BomberCat
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja edviina »

Onko kukaan korjannut tuota mittaria? Vikana on ilmeisesti ollu aika monella et näyttö irtoaa piirilevystä. Millaisia tuloksia olette saanu korjaamalla, onko pysynyt/toiminut?
Jasso-
Noppeli
Viestit: 11
Liittynyt: 08 Elo 2007 11:27

Viesti Kirjoittaja Jasso- »

edviina kirjoitti:Onko kukaan korjannut tuota mittaria? Vikana on ilmeisesti ollu aika monella et näyttö irtoaa piirilevystä. Millaisia tuloksia olette saanu korjaamalla, onko pysynyt/toiminut?
Tai ootteko vaihtanu mittaria johonki toisenlaiseen? kattelin tuossa ite tuollasta http://www.kikotin.fi/product_details.php?p=253 omiin peleihin ku toisessa hajos mittari jo ensimmäisen 20km matkalla.
Avatar
rammer
4WD
Viestit: 240
Liittynyt: 12 Elo 2007 19:15
Paikkakunta: kirkkonummi

Mittarin korjaus...

Viesti Kirjoittaja rammer »

Eli Useimmiten tuo mittari hajoaa silleen että pinnit katkeaa irti piirilevystö tai näytöstä. Itse korjasin seuraavasti

- Ne missä oli vielä pinnit tallella juotin paksulti takaisin paikalleen
- Jos pinni oli kokonaan katkennut tein uuden kuorimalla ohutta sähkö johtoa ja tekemällä siitä sen pinnin.
- Lopuksi kun kaikki on juotettu takaisin niin laitetaan kuumaliima /silikonia niin paljon että kaikki pinnit ovat sen sisällä. (tärinän esto/ tukee pinnejä etteivät katkea)
Eilen korjasin ja toimii mittari vieläkin.. =)
PUUHUN!! vaikka perse edellä...
Tötterö
6WD
Viestit: 842
Liittynyt: 04 Syys 2005 09:44

Viesti Kirjoittaja Tötterö »

Mutta kun mittari on tässä tilassa!

Nopeutta ei näytä kuin 0
Bensavalo palaa kokoajan
Kierrosluku sekoilee..

Mistä nyt hakisitte vikaa? Mittarin pohjasta vai muualta?
Tzorbas
4WD
Viestit: 232
Liittynyt: 04 Kesä 2005 12:57
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tzorbas »

Kyllä se vika on sisällä jos sekoilee niikuin Rammer sanoi. Bensa anturi tosin voi olla pohjassa. Nopeusanturi pitää olla parin millin päässä jarrulevystä.
http://bashan-atv.com/ Hawai/Fude/Comanche/BomberCat sivusto.
Tötterö
6WD
Viestit: 842
Liittynyt: 04 Syys 2005 09:44

Viesti Kirjoittaja Tötterö »

Tzorbas kirjoitti:Kyllä se vika on sisällä jos sekoilee niikuin Rammer sanoi. Bensa anturi tosin voi olla pohjassa. Nopeusanturi pitää olla parin millin päässä jarrulevystä.
Mikäs sen rundikellon sit sekoittaa :) ?
Avatar
rammer
4WD
Viestit: 240
Liittynyt: 12 Elo 2007 19:15
Paikkakunta: kirkkonummi

Sen rundi kellon sekoittaa

Viesti Kirjoittaja rammer »

Kun se näyttö on piirilevystä kokonaan tai osittain irti ja tärinästä johtuen se osuu aina välillä piirilevyyn ja signaali menee läpi näytölle.. avaa se laite niin huomaat mitkä pinnit on poikki..
PUUHUN!! vaikka perse edellä...
Avatar
rammer
4WD
Viestit: 240
Liittynyt: 12 Elo 2007 19:15
Paikkakunta: kirkkonummi

Comanchen viat/ tällä hetkellä tehdyt korjaukset

Viesti Kirjoittaja rammer »

Korjaukset:
- bensa filtteri vaihdettu
- Tulppa vaihdettu
- Bensa letkua lyhennetty ja hana ohitettu (väliaikaisesti), ostan siihen isomman hanan kun löydän.
- Neulan sokkaa laskettu yksi pykälä.
- Jousia hieman kiristetty (parani ajo tuntuma paljon)
- Näyttö juotettu jotenkin kuntoon ja suojattu kuumaliimalla.
- Muttereita kiristetty paljon =)

Viat:
- jarrut kolisee
- Vasen eturengas/vanne kiero
- Oikeasta eturenkaasta meni laakerit. Tuhoutui täysin ja teki pahaa jälkeä keskiöön. (onneks ei itelle käynyt mitään) Noh laakerit vaihdan varmaan SKF laakereihin niin luulis kestävän.
- Näyttö Rikki

Huh on tää melkonen vekotin.. ja vasta reilu 200km ajettu. mitähän seuraavaks..
PUUHUN!! vaikka perse edellä...
leke
Noppeli
Viestit: 18
Liittynyt: 04 Elo 2007 11:15
Paikkakunta: Seinäjoki

Comanche

Viesti Kirjoittaja leke »

No niin omaankin pihaan tipahti viimmeviikolla tuollainen punainen Comanche TL200. Ruuveja on kiristetty paljon, aurauskulmat säädetty ja bensansaantia parennettu.

Mutta heräsi itselle kysymys, että kannattaisikos tuon mittarin näytön aukaista heti ja liimata se paremmin kiinni silikoonilla tms. Koska, melkein kaikilla se on hajonnut tärinästä alkumetreillä?


Niin ja missäs tuo polttoainetakin anturi sijaitsee, kun toi bensavalo on palanut alusta saakka. :D
Avatar
whisky
4WD
Viestit: 162
Liittynyt: 28 Touko 2007 14:10
Paikkakunta: E-Pohjanmaa / Comanche 200 cc TL

Re: Comanche

Viesti Kirjoittaja whisky »

leke kirjoitti:bensavalo on palanut alusta saakka. :D
Tuntuu olevan yleinen vika :(
Avatar
rammer
4WD
Viestit: 240
Liittynyt: 12 Elo 2007 19:15
Paikkakunta: kirkkonummi

Suosittelen

Viesti Kirjoittaja rammer »

Joo kannattaa heti uutena tärinäsuojata / vahvistaa se näyttö sisältä.
Itte käytin kuumaliimaa ja hyvin on toistaseks toiminu..
PUUHUN!! vaikka perse edellä...
Vastaa Viestiin