Hawai/Comanche/Bombercat jne. 200cc parantelut
- whisky
- 4WD
- Viestit: 162
- Liittynyt: 28 Touko 2007 14:10
- Paikkakunta: E-Pohjanmaa / Comanche 200 cc TL
- Polisport suojat
- Etulamppuun "ripset"
- Scott fusion II kahvakumit
- minivilkut (carbon)
- Varoitustarrat poistettu
-16 eturatas
-crossi-mallin putki alusta-asti (hawai,kuristukset vielä paikallaan)
-Mikuni 31MM kaasari
-kaasu modattu avautumaan paremmin
- Etulamppuun "ripset"
- Scott fusion II kahvakumit
- minivilkut (carbon)
- Varoitustarrat poistettu
-16 eturatas
-crossi-mallin putki alusta-asti (hawai,kuristukset vielä paikallaan)
-Mikuni 31MM kaasari
-kaasu modattu avautumaan paremmin
Viimeksi muokannut whisky, 03 Touko 2008 19:52. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Tai ootteko vaihtanu mittaria johonki toisenlaiseen? kattelin tuossa ite tuollasta http://www.kikotin.fi/product_details.php?p=253 omiin peleihin ku toisessa hajos mittari jo ensimmäisen 20km matkalla.edviina kirjoitti:Onko kukaan korjannut tuota mittaria? Vikana on ilmeisesti ollu aika monella et näyttö irtoaa piirilevystä. Millaisia tuloksia olette saanu korjaamalla, onko pysynyt/toiminut?
Mittarin korjaus...
Eli Useimmiten tuo mittari hajoaa silleen että pinnit katkeaa irti piirilevystö tai näytöstä. Itse korjasin seuraavasti
- Ne missä oli vielä pinnit tallella juotin paksulti takaisin paikalleen
- Jos pinni oli kokonaan katkennut tein uuden kuorimalla ohutta sähkö johtoa ja tekemällä siitä sen pinnin.
- Lopuksi kun kaikki on juotettu takaisin niin laitetaan kuumaliima /silikonia niin paljon että kaikki pinnit ovat sen sisällä. (tärinän esto/ tukee pinnejä etteivät katkea)
Eilen korjasin ja toimii mittari vieläkin.. =)
- Ne missä oli vielä pinnit tallella juotin paksulti takaisin paikalleen
- Jos pinni oli kokonaan katkennut tein uuden kuorimalla ohutta sähkö johtoa ja tekemällä siitä sen pinnin.
- Lopuksi kun kaikki on juotettu takaisin niin laitetaan kuumaliima /silikonia niin paljon että kaikki pinnit ovat sen sisällä. (tärinän esto/ tukee pinnejä etteivät katkea)
Eilen korjasin ja toimii mittari vieläkin.. =)
PUUHUN!! vaikka perse edellä...
Kyllä se vika on sisällä jos sekoilee niikuin Rammer sanoi. Bensa anturi tosin voi olla pohjassa. Nopeusanturi pitää olla parin millin päässä jarrulevystä.
http://bashan-atv.com/ Hawai/Fude/Comanche/BomberCat sivusto.
Sen rundi kellon sekoittaa
Kun se näyttö on piirilevystä kokonaan tai osittain irti ja tärinästä johtuen se osuu aina välillä piirilevyyn ja signaali menee läpi näytölle.. avaa se laite niin huomaat mitkä pinnit on poikki..
PUUHUN!! vaikka perse edellä...
Comanchen viat/ tällä hetkellä tehdyt korjaukset
Korjaukset:
- bensa filtteri vaihdettu
- Tulppa vaihdettu
- Bensa letkua lyhennetty ja hana ohitettu (väliaikaisesti), ostan siihen isomman hanan kun löydän.
- Neulan sokkaa laskettu yksi pykälä.
- Jousia hieman kiristetty (parani ajo tuntuma paljon)
- Näyttö juotettu jotenkin kuntoon ja suojattu kuumaliimalla.
- Muttereita kiristetty paljon =)
Viat:
- jarrut kolisee
- Vasen eturengas/vanne kiero
- Oikeasta eturenkaasta meni laakerit. Tuhoutui täysin ja teki pahaa jälkeä keskiöön. (onneks ei itelle käynyt mitään) Noh laakerit vaihdan varmaan SKF laakereihin niin luulis kestävän.
- Näyttö Rikki
Huh on tää melkonen vekotin.. ja vasta reilu 200km ajettu. mitähän seuraavaks..
- bensa filtteri vaihdettu
- Tulppa vaihdettu
- Bensa letkua lyhennetty ja hana ohitettu (väliaikaisesti), ostan siihen isomman hanan kun löydän.
- Neulan sokkaa laskettu yksi pykälä.
- Jousia hieman kiristetty (parani ajo tuntuma paljon)
- Näyttö juotettu jotenkin kuntoon ja suojattu kuumaliimalla.
- Muttereita kiristetty paljon =)
Viat:
- jarrut kolisee
- Vasen eturengas/vanne kiero
- Oikeasta eturenkaasta meni laakerit. Tuhoutui täysin ja teki pahaa jälkeä keskiöön. (onneks ei itelle käynyt mitään) Noh laakerit vaihdan varmaan SKF laakereihin niin luulis kestävän.
- Näyttö Rikki
Huh on tää melkonen vekotin.. ja vasta reilu 200km ajettu. mitähän seuraavaks..
PUUHUN!! vaikka perse edellä...
Comanche
No niin omaankin pihaan tipahti viimmeviikolla tuollainen punainen Comanche TL200. Ruuveja on kiristetty paljon, aurauskulmat säädetty ja bensansaantia parennettu.
Mutta heräsi itselle kysymys, että kannattaisikos tuon mittarin näytön aukaista heti ja liimata se paremmin kiinni silikoonilla tms. Koska, melkein kaikilla se on hajonnut tärinästä alkumetreillä?
Niin ja missäs tuo polttoainetakin anturi sijaitsee, kun toi bensavalo on palanut alusta saakka.
Mutta heräsi itselle kysymys, että kannattaisikos tuon mittarin näytön aukaista heti ja liimata se paremmin kiinni silikoonilla tms. Koska, melkein kaikilla se on hajonnut tärinästä alkumetreillä?
Niin ja missäs tuo polttoainetakin anturi sijaitsee, kun toi bensavalo on palanut alusta saakka.

- whisky
- 4WD
- Viestit: 162
- Liittynyt: 28 Touko 2007 14:10
- Paikkakunta: E-Pohjanmaa / Comanche 200 cc TL
Re: Comanche
Tuntuu olevan yleinen vikaleke kirjoitti:bensavalo on palanut alusta saakka.

Suosittelen
Joo kannattaa heti uutena tärinäsuojata / vahvistaa se näyttö sisältä.
Itte käytin kuumaliimaa ja hyvin on toistaseks toiminu..
Itte käytin kuumaliimaa ja hyvin on toistaseks toiminu..
PUUHUN!! vaikka perse edellä...