
http://a6.vox.com/6a00fa967d4e8c0003011016b86f46860d-pi
Oiskohan tällä tekemistä asian kanssa:Janishell kirjoitti: Hmm mikäs sen leipos, kun näillä vehkeillä ei ole tapana kovin helposti leipoo kiinni jos kaikkia nesteitä vaan on koneessa on tarpeeksi.
knot62 kirjoitti:Moottorista lähtevä huohotin iso letku irti putsasrikotelosta ja kotelon reikä tukittu. Letkunpää irtonaisena jossain. Tästä johtuen ei kannata uittaa mönkijää sen syvemmällä. Tyhjäkäynnillä kyllä puhaltaa, mutta kaasuttaessa imee.
Jaa mikä suodatin?retale76 kirjoitti:ei ole mitään tekemistä tuolla letkulla kampuran voitelun kanssa, varsinkaan jos suodatin sentään paikoillaan ja ei ole imettänyt vettä öljyn sekaan. mutta en usko jotta knot niin tumpelo olisi ollut..
Noups... ei ollu tehtaan jälkeen ainakaan. moottorin huohotinletkusta, kun on kyse nii meni suoraan yläkerrasta putsarin koteloon letku.retale76 kirjoitti:siinä letkussa on semmoinen pieni suodatin välissä. ennen kuin se menee putsariin. musta muovikotelollinen
Mitäs öljyy oot käyttäny? Itse käytän Mobil 4t Racing 15w50 täyssynteeettistä, niin ei ole ollu mönkiössä ongelmaa öljyn suhteen.knot62 kirjoitti:Tarviiko tähän enää lisätä mitään. Kuva kertokoon asiansaTai no sen verran viellä, että laittakee vaan sen jenkki ohjekirjasen mukaan ölyä EI suomalaisen ohjeen.
voisitko selventää tälläsellen newbielle vielä et miten toi jenkkien ohje eroaa suomen ohjeesta?knot62 kirjoitti:Tarviiko tähän enää lisätä mitään. Kuva kertokoon asiansaTai no sen verran viellä, että laittakee vaan sen jenkki ohjekirjasen mukaan ölyä EI suomalaisen ohjeen.
Tuolta sivulta tilaamaan osa nro:23 niin pitäisi saada "laatu" stefan koneeseen, koska kyseessä on Yamahan osa.riksa kirjoitti:Ainakin omassa commussa oli äsken kone pöydällä ja se magneettokoppaan tuleva stefa oli hapertunut ja sen myötä olisi varmaankin mennyt kampura soseeksi jos olisin ajellut lutu pohjassa. Onneksi ajo oli ollut tätä ennen rauhallista kömpimistä metikössä. Nyt paikallaan uusi stefa ja sen kunto pitänee tarkistaa vuoden välein koska sekin on kinkki versio. En muuten epäilisi kumi osien kestävyyttä mutta , omastani menossa esim 3 kaasarin kurkku kun hapertuneet poikki
ELikkäs jossain tästä on ollut aiemminkin puhetta.Harre kirjoitti:voisitko selventää tälläsellen newbielle vielä et miten toi jenkkien ohje eroaa suomen ohjeesta?knot62 kirjoitti:Tarviiko tähän enää lisätä mitään. Kuva kertokoon asiansaTai no sen verran viellä, että laittakee vaan sen jenkki ohjekirjasen mukaan ölyä EI suomalaisen ohjeen.
pistin omaan koneeseen valvoline durablend 4T 10w-40 öljyt
1,5l kun laittaa ölppää koneeseen öljynvaihdon jälkeen niin silloin ei ole ölppää koneessa liikaa ja eikä liian vähän öljyä.knot62 kirjoitti:ELikkäs jossain tästä on ollut aiemminkin puhetta.Harre kirjoitti:voisitko selventää tälläsellen newbielle vielä et miten toi jenkkien ohje eroaa suomen ohjeesta?knot62 kirjoitti:Tarviiko tähän enää lisätä mitään. Kuva kertokoon asiansaTai no sen verran viellä, että laittakee vaan sen jenkki ohjekirjasen mukaan ölyä EI suomalaisen ohjeen.
pistin omaan koneeseen valvoline durablend 4T 10w-40 öljyt
Suomalaisessa ohjeessa mitataan öljyt kiertämällä mittatikku kierteineen pohjaan ja jenkissä vaan painamaan kierteitä vastaan, Eli jos ajatellaan jenkki ohjeen mukaan niin minulla on ollut kokoajan minimi rajassa öljyt. GOT IT?
Ja muutenkin laittaakaa perä/t sekä voimansiirto öljyt sen jenkkien mukaan, toimii paremmin.
Eli joku sanokoon koneen max ölymäärään millilitroissa ja miten sen mittaan tikulla suhteessa 1/1
Kone on sen hassusessa kulmassa ja kun halkasin niin kampikammioon todellakin sitä öljyä kaivataan jenkkiiohjeen mukaan.