Hawai/Comanche/Bombercat jne. 200cc parantelut
Der_alte: missä näit paremmalla etunavalla varustetun Fuden ? Olikohan se samalla pulttijaolla. Niita alkaa varmaan saamaan varaosana ja takuuseen.
http://bashan-atv.com/ Hawai/Fude/Comanche/BomberCat sivusto.
niin tai ainakin tyssää johonkin 11000rpm.. en sitten tiiä mikä sen tekee mutta tuntuu rajottimelta.frosty kirjoitti:Onkos sulla joku rajotin mukamas siinä? Itellä kiertää n. 11000 kierrokseen eikä siellä mitään rajotinta ole.
onkohan kukaan tehny kanteen muutoksia vielä, olis mielenkiintosta tietää..?? jos sitä vaikka kokeilis avartaa hieman ja nostais puristuksia.
bashan 250 2t (myyty)
can-am outlander 400 -05 (myyty)
honda trx250r 1987 (myyty)
smc 175 (myyty)
can-am outlander 400 -05 (myyty)
honda trx250r 1987 (myyty)
smc 175 (myyty)
joo onhan tuo _nitro_ kokeillut sitä muttei se tainnu paljoa piristääheegeri kirjoitti:niin tai ainakin tyssää johonkin 11000rpm.. en sitten tiiä mikä sen tekee mutta tuntuu rajottimelta.frosty kirjoitti:Onkos sulla joku rajotin mukamas siinä? Itellä kiertää n. 11000 kierrokseen eikä siellä mitään rajotinta ole.
onkohan kukaan tehny kanteen muutoksia vielä, olis mielenkiintosta tietää..?? jos sitä vaikka kokeilis avartaa hieman ja nostais puristuksia.
tasakaasu tappaa
suurimaa suuret toleranssin
suurimaa suuret toleranssin

oman takuuasioissa näin korjaamolla,ihme.. jaosta en tiedä mutta selkeesti isompi ja järkevämmän? mallinen.tiedä onko kaikissa vai satunnaisesti joissain.Tzorbas kirjoitti:Der_alte: missä näit paremmalla etunavalla varustetun Fuden ? Olikohan se samalla pulttijaolla. Niita alkaa varmaan saamaan varaosana ja takuuseen.
Jaa että oli jonku vehje huollossa, saattaa olla jonkun itse vaihdetut navat.
http://bashan-atv.com/ Hawai/Fude/Comanche/BomberCat sivusto.
Onko kellekkään tullu vastaan kannenpulttien kiristysmomenttia 
Tiivistesarja koneeseen saapui. Talven aikana tavoite kannen porttaus mahdollisesti venttiilien vaihto ja puristuksien nosto. Samalla tarkoitus olisi etsiä suurempi kaasari.
Onko kukaan tehnyt mitään tuolle jatkuvasti pyörivälle flektille? Käy meinaan melko viileenä jo nyt. Innolla odottaa kuinka viileenä käykään pakkasilla.

Tiivistesarja koneeseen saapui. Talven aikana tavoite kannen porttaus mahdollisesti venttiilien vaihto ja puristuksien nosto. Samalla tarkoitus olisi etsiä suurempi kaasari.
Onko kukaan tehnyt mitään tuolle jatkuvasti pyörivälle flektille? Käy meinaan melko viileenä jo nyt. Innolla odottaa kuinka viileenä käykään pakkasilla.
mönkijätön
Paljoko makso ja mistäs ostit tiivistesarjan ? Tuommonen 30mm kaasari olis joo hakusessa. ja kurkku kans vakio on 25mm.
http://bashan-atv.com/ Hawai/Fude/Comanche/BomberCat sivusto.
Meinaat että tehdä jostain valmiista kurkusta isompi ? Onko se tiivistesarja jotenkin erikoinen ettei pysty leikkaan tiivistepaperista ?
http://bashan-atv.com/ Hawai/Fude/Comanche/BomberCat sivusto.
Lähinnä aattelin, jos koko kurkun tekis raudasta. Ei ainakaan päällisinpuolin näytä kovin vaikealta toteuttaa. Samalla saisi sitten klemmarikiinnitteisen kaasarin, kun niitä näyttäisi olevan enempi käytettynä saatavilla. En nyt vielä sano mitään varmaa tuon kurkun kanssa. Jahka purkaa kannen pois saa paremman kuvan mitä sille tekee.
Kyllä ne lohkojen väliset tiivisteet varmaan paperista tekee. Mutta miten meinasit tehdä kansipahviin liekkirenkaat? Eipä tuosta tiivistesarjasta muuta tarvikkaan, kun kansipahvin ja sylinterin alle tulevan tiivisteen.
Kyllä ne lohkojen väliset tiivisteet varmaan paperista tekee. Mutta miten meinasit tehdä kansipahviin liekkirenkaat? Eipä tuosta tiivistesarjasta muuta tarvikkaan, kun kansipahvin ja sylinterin alle tulevan tiivisteen.
mönkijätön
eikö riitä??
eikö riitä? kuinka paljon isomman oikeen hankit?? kyllähän niitä pitäis pystyy löysäämään niitä ketjuja.
PUUHUN!! vaikka perse edellä...
- juhakone
- 6WD
- Viestit: 301
- Liittynyt: 16 Loka 2006 09:23
- Mönkijä:: Arctic cat 650 v2
- Paikkakunta: Iisalmi
Minä laskin omasta hawaistani kantta 0.85mm, kun ei enempää oikein voinut ottaa. Siltikin joutui palotilan raunoja vingulla hiomaan kun mäntä otti niihin kiinni. Samalla kaveri avarsi ja siloitteli kanavia. Myös venttiilejä muotoiltiin. Ero ei ollut niin suuri kuin olisi odottanut. Äänet muuttui hieman kireämmiksi. Luultavasti tuon puristusten nousun takia. Hieman paremmin kiihtyi ja väätö lisääntyi. Pitkää mäkeä nelosella ylös ajaessa ennen hyytyi ni tuon muutoksen jälkeen jaksoi kiihtyä kokoajan
Muutoksen jälkeen toimi pienemmällä suuttimella, kun kansi virtasi paremmin.
