Vika on ollut uudesta lähtien mutta kuului aluksi vain kylmäkäynnistysten yhteydessä kun yritti vähentää ryyppyä nykyään tussahtelee lämpimänäkin. Tulppa on vaihdettu (NGK DR8EA)
Onko muilla?mikä avuksi?

Olisko minkäänlaisia kuvia jäänyt tuosta kannen muokkauksesta?juhakone kirjoitti:Minä laskin omasta hawaistani kantta 0.85mm, kun ei enempää oikein voinut ottaa. Siltikin joutui palotilan raunoja vingulla hiomaan kun mäntä otti niihin kiinni. Samalla kaveri avarsi ja siloitteli kanavia. Myös venttiilejä muotoiltiin. Ero ei ollut niin suuri kuin olisi odottanut. Äänet muuttui hieman kireämmiksi. Luultavasti tuon puristusten nousun takia. Hieman paremmin kiihtyi ja väätö lisääntyi. Pitkää mäkeä nelosella ylös ajaessa ennen hyytyi ni tuon muutoksen jälkeen jaksoi kiihtyä kokoajanMuutoksen jälkeen toimi pienemmällä suuttimella, kun kansi virtasi paremmin.