Hawai/Comanche/Bombercat jne. 200cc parantelut
Säiliön alapuolelta lähtee venttiilinsuojus ja laippa pois, jonka jälkeen sinne saa lisää painetta helposti. Säiliö on tosi pieni, eli paineen testauskin tyhjentää sen jos on varomatonTötterö kirjoitti:Pitäiskö noissa 200 olla ilmatäytettävät etutolpat?
Vai onko ne vaan muodon vuoksi?
Eilen kun availin korkkeja totesin että venttiilit on liimattu ja sinne ei pääse lisäämään mitään?

Pärde kirjoitti:Joo tankki on kyllä liian pieni, 100km ja tankille. Hankala on löytää tilaa varatankille, penkin allekin sopii 1/2L limsapullo juuri ja juuri. Pitää vissiin vaan suunnitella ajot tankkauspaikkojen mukaan
Kenelläkään tietoa onko 300cc comanchessa isompi tankki ja onnistuiskohan sovittaa 200cc tl comancheen.
ex cpi xs250
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
HUOM HUOM !!!!!!!!!!!!!!
Kannattaa tarkistaa kaikkien ruuvien, muttereiden ja pultien kireys.
Itsellä meinas käydä köpelösti kun n.50 vauhista raidetangon sisäpään mutteri lähti lentoon ja toinen eturatas kesken vauhin poikittain. Mentiin metsään, mut onneks ei ollu isompia puita kohilla. Siinä oli sokkakin mut ei ollu enää
Kannattaa tarkistaa kaikkien ruuvien, muttereiden ja pultien kireys.
Itsellä meinas käydä köpelösti kun n.50 vauhista raidetangon sisäpään mutteri lähti lentoon ja toinen eturatas kesken vauhin poikittain. Mentiin metsään, mut onneks ei ollu isompia puita kohilla. Siinä oli sokkakin mut ei ollu enää

- Jippanen
- Tracks
- Viestit: 1034
- Liittynyt: 18 Joulu 2005 16:29
- Mönkijä:: 2 rengasta
- Paikkakunta: Kangasala
Onneks ei pahemmin käyny..MaKat kirjoitti:HUOM HUOM !!!!!!!!!!!!!!
Kannattaa tarkistaa kaikkien ruuvien, muttereiden ja pultien kireys.
Itsellä meinas käydä köpelösti kun n.50 vauhista raidetangon sisäpään mutteri lähti lentoon ja toinen eturatas kesken vauhin poikittain. Mentiin metsään, mut onneks ei ollu isompia puita kohilla. Siinä oli sokkakin mut ei ollu enää
Ex:
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
Mulla ohjaus putken alapäästä oli kans sokka ja mutteri kadonnu onneksi hoksasin sen tuossa pihalla etten kauemmas kerennyMaKat kirjoitti:HUOM HUOM !!!!!!!!!!!!!!
Kannattaa tarkistaa kaikkien ruuvien, muttereiden ja pultien kireys.
Itsellä meinas käydä köpelösti kun n.50 vauhista raidetangon sisäpään mutteri lähti lentoon ja toinen eturatas kesken vauhin poikittain. Mentiin metsään, mut onneks ei ollu isompia puita kohilla. Siinä oli sokkakin mut ei ollu enää
Raidetangon päät??
Onko kukaan keksinyt comanche 200TL malliin vaihtoehtoisia raidetangon päitä?? Orkkikset on jo melko väljät 500km ajettuina. käykö jostain autosta tai moottorikelkasta suoraan?
PUUHUN!! vaikka perse edellä...
Morjensta vaan.
Nyt tuli tovi sitten itsekkin ostettua Falmek Force 200 maastomalli.Tietoa löytyi täältä kiitettävän paljon ja jotain parannusjuttujakin tän mukaan tullut tehtyä jo.Samat murheet ollet, kun teillä muillakin.
Kaasari tulvinut(johtui suurimmaksi osaksi paskasta kaasarissa/tankissa)
Vapaakytkin startissa kesti päivän.
Pallonivelet väljät pahasti.
Mutta todella hyvin toiminut osien saatavuus takuuna--Kiitos Motolandille.
Modauksia tullut tehtyä omaksi huvikseen ja ajettavuutta parantaen.
Tuli muuten mielestäni etupäästä mukavan pyöreä, kun muutin sen "karjapuskurin" kiinnityksiä vähän, niiden hajottua tärinästä.
Tiputin palikoilla vähän tonttiin mönkijää, mutta kun metsässä suurimman osan ajan niin maltillisesti sen tein ja viellä rumasti.Pyörän kulmiakin tullut muutettua aika paljon.
Akun muutin penkin alle ihan huvikseni pois kuraryöpyistä.
Tuplat melkein tuntui tulevan ainakin vääntöä lisää kaikilla "virityksillä" ja rullakaasu sopii käteen mopoilu taustan takia, joten sellaisen laitoin myös.
Ajovalot näyttävät todella alas, joten siihen tulee muutosta myös viellä suuntaukseen ja nyt laitoin jo vakio umpioon 55w polttimon toiseksi.
Viellä kestänyt umpiokin.
Ohjausakselin yläkiinnike löystyi myös kokoajan ja aiheutti pientä vahinkoa kuskille radalla, mutta uusilla toimivilla lukkomuttereilla homma korjaantuu.
Tuolla kuvia muutaman, toteutuksesta http://kuvablogi.com/nayta/652637/
Nyt tuli tovi sitten itsekkin ostettua Falmek Force 200 maastomalli.Tietoa löytyi täältä kiitettävän paljon ja jotain parannusjuttujakin tän mukaan tullut tehtyä jo.Samat murheet ollet, kun teillä muillakin.
Kaasari tulvinut(johtui suurimmaksi osaksi paskasta kaasarissa/tankissa)
Vapaakytkin startissa kesti päivän.
Pallonivelet väljät pahasti.
Mutta todella hyvin toiminut osien saatavuus takuuna--Kiitos Motolandille.
Modauksia tullut tehtyä omaksi huvikseen ja ajettavuutta parantaen.
Tuli muuten mielestäni etupäästä mukavan pyöreä, kun muutin sen "karjapuskurin" kiinnityksiä vähän, niiden hajottua tärinästä.
Tiputin palikoilla vähän tonttiin mönkijää, mutta kun metsässä suurimman osan ajan niin maltillisesti sen tein ja viellä rumasti.Pyörän kulmiakin tullut muutettua aika paljon.
Akun muutin penkin alle ihan huvikseni pois kuraryöpyistä.
Tuplat melkein tuntui tulevan ainakin vääntöä lisää kaikilla "virityksillä" ja rullakaasu sopii käteen mopoilu taustan takia, joten sellaisen laitoin myös.
Ajovalot näyttävät todella alas, joten siihen tulee muutosta myös viellä suuntaukseen ja nyt laitoin jo vakio umpioon 55w polttimon toiseksi.
Viellä kestänyt umpiokin.
Ohjausakselin yläkiinnike löystyi myös kokoajan ja aiheutti pientä vahinkoa kuskille radalla, mutta uusilla toimivilla lukkomuttereilla homma korjaantuu.
Tuolla kuvia muutaman, toteutuksesta http://kuvablogi.com/nayta/652637/
Nyt olis kone taas kasassa. En yhtään ihmettele kommentteja kanavien huonoudesta vakiona, kyllä ne niin kamalilta näytti vaan ei näytä enää.
Puristuksia en lähtenyt nostamaan johtuen mäntä kansi ongelmasta, kanavat ja venttiilit muotoilin.
Kaasariksi tuli mikunin 32mm kumikurkulla. Kumikurkkujakin löytyi stormilta lähes suoraan sopivia. Kaasarissa nyt 195 suutin eikä pikku testien perusteella ainakaan liian suuri ole.
Kiihtyvyys parani huomattavasti, nyt vaan meinaa välit loppua. Vielä tarvii ilmanputsari kehitellä ja ryyppyvaijeri kaasariin.
Ne ketkä tuon huohottimen ovat ulkoilmaan laittaneet. Mihin letkun pää kannattaa laittaa? Vai onko joku laittanut letkun päähän suodatinta?

Puristuksia en lähtenyt nostamaan johtuen mäntä kansi ongelmasta, kanavat ja venttiilit muotoilin.
Kaasariksi tuli mikunin 32mm kumikurkulla. Kumikurkkujakin löytyi stormilta lähes suoraan sopivia. Kaasarissa nyt 195 suutin eikä pikku testien perusteella ainakaan liian suuri ole.
Kiihtyvyys parani huomattavasti, nyt vaan meinaa välit loppua. Vielä tarvii ilmanputsari kehitellä ja ryyppyvaijeri kaasariin.
Ne ketkä tuon huohottimen ovat ulkoilmaan laittaneet. Mihin letkun pää kannattaa laittaa? Vai onko joku laittanut letkun päähän suodatinta?
mönkijätön