itse olen tehnyt seuraavaa= porasin pää-suuttimen 1.5mm alkujaan 1.3mm , neula-venttiilin säädin siitä alimmasta hahlosta keskinmäiseen, vapaavirtaus-kartio-suodatin myös asennettu...näillä muutoksilla huomattavasti vireämmän oloinen heti alhaalta, sekä ylä rekisterissä selvästi lisää "terävyyttä". seuraavaksi olisi tarkoitus tehdä jotain tolle änkkärille koska se takulla jarraa vielä tossa hommassa...ai niin tarkista ihmeessä että kaasu aukeaa kokonaan! itsellä aukesi noin 90%! toivottavasti tähän ketjuun saatais muitakin kokemuksia.
niin ja tuohon että kuinka on pelittäny...juu eli tosiaan aluksi kannattaa jokaikinen mutteri korvata nylokilla! koska Harrikkakaan ei ole mikään mutteri-linko verrattuna tähän. sitten kun saa osat pysyyn mukana niin varsin mukava laite. tehoa ei oe tietenkään ole tarpeeksi. (onko koskaan?). mutta alusta pelaa tosi hyvin, kuten jarrut myös.
Onko kukaan joutunut käyttämään Comancheaan huollossa? Mahtaako verkosto pelata? 300 Cross on hankintalistalla pikapuolin, joten jos jollakulla lisää käyttäjäkokemuksia niin laittakaa ihmeessä infoo.
tota eikös kannattaisi ostaa noi suuttimet, olis sitten faktaa oikeasta koosta..Muistaakseni kun tohon 200cc vehkeeseen niitä ostin niin maksoivat alle 2 eskoo kappale..
ämhoo kirjoitti:Onko kukaan joutunut käyttämään Comancheaan huollossa? Mahtaako verkosto pelata? 300 Cross on hankintalistalla pikapuolin, joten jos jollakulla lisää käyttäjäkokemuksia niin laittakaa ihmeessä infoo.
Hienosti takuu huolto pelaa ainaki täällä pohojammaan lakeuksilla... Kaveri just käytti omaansa takuu huollossa, ja nopeasti tuli mönkijä takasi. Tuo Bomber Cat on muuten sama kone ku Comanche, jos joku ei sitä tienny .
itellä on comanche cross 200cc (ollu 2pvä) entinen omistaja oli vaihdattanut isomman suuttimen (koosta ei tietoa) mut en tiedä onko tuota neula-venttiiliä säädetty...meinaa ku kierrosta antaa paikoillaan niin pooata vähä eli ei heti vastaa kaasuu pitää sievästi lähtä antaa kierrosta ajossa kyllä pelaa joten kute...putkessa tuntuu olevan jälki polttoa välil johtuukohan ku takapönttö vaihdettu...pitäis ruveta avaa kaasari et jos kokeilis sitä neula-venttiiliä säätää,onko se vakiona siis siel alemmassa lovissa?pitäis samalla tarkistaa ilmanputsari vuotaako jostain ku se pooaus kuulu sielt...
ämhoo kirjoitti:Miten kaverin Crossi on pelittäny? Onko ollu ongelmia koneen tai muun tekniikan kanssa?
Kytkin siitä hajos. Omassa mönkijässä oli vähä sähkö ongelmia aluks, mutta ne korjasin ja sen jäläkeen on pelannu hienosti, tosin mullaki taitaa olla kytkimen vaihto edessä, meinaa vähä luistaa. Kytkin tuossa 300cc:ssä on aika kovilla, johtuen aivan sairaista välityksistä, esim pakilla menee niin kovaa että ei tohi ees koittaa. Ei kellään sattus olemaan tietoa minkä eturatas tuohon passaa, ku sais ees pari piikkiä pienemmän eteen.
Eturatas käy: Dr350cc, gz250, Rm250, Dr-Z400, ja monista muista. Kattokaa http://www.jtsprockets.com/52.0.html?&L ... id=5253&p= tuolta näkee boorit ja kaikkea kivaa. Suzuki GZ250 kytkinlevyt pitäs sopia tohon ja jäykemmät kytkinjouset kannattaa laittaa.
EX: National Motor 250cc -05
EX: Comanche 200cc
EX: Suzuki Quadracer LT250R -87
EX: Dinli 450 -06
Dinli 450 -11