Comanche 300cc crossin viritysvinkkejä

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
ComBull78
Noppeli
Viestit: 8
Liittynyt: 12 Elo 2007 19:53

Comanche 300cc crossin viritysvinkkejä

Viesti Kirjoittaja ComBull78 »

Eli tähän topicciin kaikki virivihjeet ko. peliin.
( itse henk.koht niitä kaivaten )

:twisted:
sammy2
Noppeli
Viestit: 17
Liittynyt: 19 Elo 2007 12:26
Paikkakunta: kemi

Viesti Kirjoittaja sammy2 »

itse olen tehnyt seuraavaa= porasin pää-suuttimen 1.5mm alkujaan 1.3mm , neula-venttiilin säädin siitä alimmasta hahlosta keskinmäiseen, vapaavirtaus-kartio-suodatin myös asennettu...näillä muutoksilla huomattavasti vireämmän oloinen heti alhaalta, sekä ylä rekisterissä selvästi lisää "terävyyttä". seuraavaksi olisi tarkoitus tehdä jotain tolle änkkärille koska se takulla jarraa vielä tossa hommassa...ai niin tarkista ihmeessä että kaasu aukeaa kokonaan! itsellä aukesi noin 90%! toivottavasti tähän ketjuun saatais muitakin kokemuksia.
Avatar
tempputomi
6WD
Viestit: 810
Liittynyt: 03 Huhti 2007 16:59

Viesti Kirjoittaja tempputomi »

vähän offtopiccia...

miten noi on pelittäny muuten!?!
mites teho puoli? voiko verrata mihin vehkeeseen???

niin ja eiköhän noihinkin saa suuttimia niin ei välttämättä tartte porailla vanhaa, ettei mee vahingossa liian isoksi( vaikea pienentää). :D
X-Race
6WD
Viestit: 844
Liittynyt: 05 Elo 2007 23:27
Viesti:

Viesti Kirjoittaja X-Race »

Tinalla onnistuu pienentäminen, mutta kyseenalaista toimintaa silti tuo suuttimen muokkaaminen.
sammy2
Noppeli
Viestit: 17
Liittynyt: 19 Elo 2007 12:26
Paikkakunta: kemi

Viesti Kirjoittaja sammy2 »

niin ei kyllä kannate porailla jos ei tiedä minkä kokoiseksi :wink: toi 1,5mm on kyllä likelle oikea koko(ei ainakaan liian iso).
sammy2
Noppeli
Viestit: 17
Liittynyt: 19 Elo 2007 12:26
Paikkakunta: kemi

Viesti Kirjoittaja sammy2 »

niin ja tuohon että kuinka on pelittäny...juu eli tosiaan aluksi kannattaa jokaikinen mutteri korvata nylokilla! koska Harrikkakaan ei ole mikään mutteri-linko verrattuna tähän. sitten kun saa osat pysyyn mukana niin varsin mukava laite. tehoa ei oe tietenkään ole tarpeeksi. (onko koskaan?). mutta alusta pelaa tosi hyvin, kuten jarrut myös.
sammy2
Noppeli
Viestit: 17
Liittynyt: 19 Elo 2007 12:26
Paikkakunta: kemi

Viesti Kirjoittaja sammy2 »

eikö tosiaan ole kellään mitään tietoa jota jakaa :shock:
Avatar
ämhoo
3WD
Viestit: 81
Liittynyt: 30 Elo 2007 10:36
Paikkakunta: Pornainen

Käyttäjäkokemuksia...

Viesti Kirjoittaja ämhoo »

Onko kukaan joutunut käyttämään Comancheaan huollossa? Mahtaako verkosto pelata? 300 Cross on hankintalistalla pikapuolin, joten jos jollakulla lisää käyttäjäkokemuksia niin laittakaa ihmeessä infoo.
mkaskine
4WD
Viestit: 239
Liittynyt: 28 Helmi 2007 18:32
Mönkijä:: Yamaha YFZ450
Paikkakunta: Salo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mkaskine »

tota eikös kannattaisi ostaa noi suuttimet, olis sitten faktaa oikeasta koosta..Muistaakseni kun tohon 200cc vehkeeseen niitä ostin niin maksoivat alle 2 eskoo kappale..
----- Yamaha YFZ 450 ------
bomber_cat
2WD
Viestit: 35
Liittynyt: 05 Elo 2007 23:09
Paikkakunta: 06-area

Re: Käyttäjäkokemuksia...

Viesti Kirjoittaja bomber_cat »

ämhoo kirjoitti:Onko kukaan joutunut käyttämään Comancheaan huollossa? Mahtaako verkosto pelata? 300 Cross on hankintalistalla pikapuolin, joten jos jollakulla lisää käyttäjäkokemuksia niin laittakaa ihmeessä infoo.
Hienosti takuu huolto pelaa ainaki täällä pohojammaan lakeuksilla... Kaveri just käytti omaansa takuu huollossa, ja nopeasti tuli mönkijä takasi. Tuo Bomber Cat on muuten sama kone ku Comanche, jos joku ei sitä tienny :lol: .
Bomber Cat 300cc
Avatar
ämhoo
3WD
Viestit: 81
Liittynyt: 30 Elo 2007 10:36
Paikkakunta: Pornainen

Re: Käyttäjäkokemuksia...

Viesti Kirjoittaja ämhoo »

Miten kaverin Crossi on pelittäny? Onko ollu ongelmia koneen tai muun tekniikan kanssa?
Avatar
veltsu_
6WD
Viestit: 445
Liittynyt: 05 Syys 2007 16:56
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja veltsu_ »

itellä on comanche cross 200cc (ollu 2pvä) entinen omistaja oli vaihdattanut isomman suuttimen (koosta ei tietoa) mut en tiedä onko tuota neula-venttiiliä säädetty...meinaa ku kierrosta antaa paikoillaan niin pooata vähä eli ei heti vastaa kaasuu pitää sievästi lähtä antaa kierrosta ajossa kyllä pelaa joten kute...putkessa tuntuu olevan jälki polttoa välil johtuukohan ku takapönttö vaihdettu...pitäis ruveta avaa kaasari et jos kokeilis sitä neula-venttiiliä säätää,onko se vakiona siis siel alemmassa lovissa?pitäis samalla tarkistaa ilmanputsari vuotaako jostain ku se pooaus kuulu sielt...
bomber_cat
2WD
Viestit: 35
Liittynyt: 05 Elo 2007 23:09
Paikkakunta: 06-area

Re: Käyttäjäkokemuksia...

Viesti Kirjoittaja bomber_cat »

ämhoo kirjoitti:Miten kaverin Crossi on pelittäny? Onko ollu ongelmia koneen tai muun tekniikan kanssa?
Kytkin siitä hajos. Omassa mönkijässä oli vähä sähkö ongelmia aluks, mutta ne korjasin ja sen jäläkeen on pelannu hienosti, tosin mullaki taitaa olla kytkimen vaihto edessä, meinaa vähä luistaa. Kytkin tuossa 300cc:ssä on aika kovilla, johtuen aivan sairaista välityksistä, esim pakilla menee niin kovaa että ei tohi ees koittaa. Ei kellään sattus olemaan tietoa minkä eturatas tuohon passaa, ku sais ees pari piikkiä pienemmän eteen.
Bomber Cat 300cc
juuso69
Noppeli
Viestit: 13
Liittynyt: 07 Tammi 2007 16:59
Paikkakunta: ylivieska

Viesti Kirjoittaja juuso69 »

350 suzuki dr:n etuhamppi passaa. kaks piikkiä pienempi on sopiva, lähtee eri malliin kuin vakiolla ja kulkee yhtä lujaa.
Avatar
Nassikka
4WD
Viestit: 159
Liittynyt: 11 Elo 2006 20:43
Paikkakunta: ksk

Viesti Kirjoittaja Nassikka »

Eturatas käy: Dr350cc, gz250, Rm250, Dr-Z400, ja monista muista. Kattokaa http://www.jtsprockets.com/52.0.html?&L ... id=5253&p= tuolta näkee boorit ja kaikkea kivaa. Suzuki GZ250 kytkinlevyt pitäs sopia tohon ja jäykemmät kytkinjouset kannattaa laittaa.
EX: National Motor 250cc -05
EX: Comanche 200cc
EX: Suzuki Quadracer LT250R -87
EX: Dinli 450 -06
Dinli 450 -11
Vastaa Viestiin