Comanchen 200 TL suuttimet?
Comanchen 200 TL suuttimet?
Onko tietoa minkä muun valmistajan suuttimet käy alkuperäseen kaasariin?
Jonniinjoutavasavolaisukko.
jaa kaasari on kuulemma keihinin kaasarin kopio että kun kun mittaat moniko millinen kaasari tossa on niin niillä tiedoilla jo pitäis pärjätä.. tosin helpompaa on ottaa suutin irti ja mennä kauppaan ostamaan samanlainen, mutta isompi.. itellä on nyt tossa cömänchessä 112.5 koon suutin.. toimii tosi hyvin tolla,,
PUUHUN!! vaikka perse edellä...
onko siitä suuttimen vaihdosta oikeasti hyötyä, jossain sanottiin että myös tyhjäkäynti suutin pitäisi vaihtaa, ja lopulta muutoksen huomaa lähinnä kulutuksesta, eikö voima riitä jo pelkästään jos pidentää välityksiä kuristusten poiston jälkeen?
Olisko muuten jotain ohjetta kuristusten poistoon? Ajattelin ruuvata pakoputken tuoreeltaan irti kun se vielä lähtee ilman pulttien katkeilua.
Olisko muuten jotain ohjetta kuristusten poistoon? Ajattelin ruuvata pakoputken tuoreeltaan irti kun se vielä lähtee ilman pulttien katkeilua.
-
- 2WD
- Viestit: 39
- Liittynyt: 28 Joulu 2006 19:10
- Paikkakunta: Espoo
Et ole vaihtanut tyhjäkäynti suutinta vai ? KUOPIOSSA jos menee suuttimien kanssa kauppaan, niin nostavat kädet pystyyn kun on kiinalainen.rammer kirjoitti:jaa kaasari on kuulemma keihinin kaasarin kopio että kun kun mittaat moniko millinen kaasari tossa on niin niillä tiedoilla jo pitäis pärjätä.. tosin helpompaa on ottaa suutin irti ja mennä kauppaan ostamaan samanlainen, mutta isompi.. itellä on nyt tossa cömänchessä 112.5 koon suutin.. toimii tosi hyvin tolla,,
Jonniinjoutavasavolaisukko.
-
- 2WD
- Viestit: 39
- Liittynyt: 28 Joulu 2006 19:10
- Paikkakunta: Espoo
satula pois,sen jälkeen ilman putsari ja vaijeri+luistin pois ja ei muutaku kaasari irti...bensaletku ois tietty hyvä ja irroittaa.... kaasari pohjasta auki ja suutin vaihtoon....itse otin myös peukalokaasun mekanismistä hiukan rälläkällä pois niin luistin nousee ylös asti kaasarissa,toki vaijeri täytyi säätää uudelleen ton jälkeen......pöntöksi laitoin 900cc suitsan pöntön,ei paljon ahdistele ja paljon hiljaisempi ajella
minkä tyhjäkäynti suutin tuohon comanchee käy?keihin 50 tilasin mut eipä ollukaan samanlainen ku alkuperäinen... 

ex cpi xs250
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
- Mikse
- 4WD
- Viestit: 224
- Liittynyt: 25 Marras 2007 21:02
- Mönkijä:: Loppuun ajettu Räpperi 700
- Paikkakunta: Lappeenranta
Pitänee se ryypyn vaijerikin irroittaa...? On vaan pirun ahdasta avata kaasarin vasemman puoleinen pultti kun on suoraan siinä ryyppyhässäkän takana ettei mahdu avaimella kääntämään siinä välissä. Sitä ryyppy"hässäkkää" kuitenkaan ei tarvinne purkaa poijes..?SAMPPA74 kirjoitti:satula pois,sen jälkeen ilman putsari ja vaijeri+luistin pois ja ei muutaku kaasari irti..
Itsekin mietin josko vaihtaisi 50 tyhjäkäyntisuuttimen. Mitä hyötyä siinä käytännössä on? Itsellä kun kylmällä koneella ei ole tyhjäkäyntiä sitten millään niin auttaiskohan suuttimen vaihto siihen?veltsu_ kirjoitti:minkä tyhjäkäynti suutin tuohon comanchee käy?keihin 50 tilasin