Comanheen 200cc TL malliin H4 valot / lisävalot ???
Comanheen 200cc TL malliin H4 valot / lisävalot ???
Onko kukaan päivittänyt tollaseen Comancheen etu valoja?
Miten ton umpion kanssa tonne saisi liitettyä H4 polttimon?
Riittääkö laitteessa virta jos laittaa 2 kpl lisävaloja keulaan a 55w/kpl?+
Paljon olis kysymyksiä.. olispa paljon vastauksia.
Miten ton umpion kanssa tonne saisi liitettyä H4 polttimon?
Riittääkö laitteessa virta jos laittaa 2 kpl lisävaloja keulaan a 55w/kpl?+
Paljon olis kysymyksiä.. olispa paljon vastauksia.
PUUHUN!! vaikka perse edellä...
itse laitoin maastomalliin 2xbilteman ovaalit lisäpitkät(tais maksaa alle 20euroa.. sis.releen ja johdot ja katkaisijan) joka päiväisessä käytössä varmaan akku riittäis.Itse ajelen muutaman kerran viikossa ja jos valot päällä monta tuntia,vaikka ajan koko ajan ja sammuu niin ei välttämättä riitä virta käynnistämiseen....... laitoin uuden akun hiukan parani,ja pidän välillä laturissa kiinni jos en ajele.... valoteho ainaskin parani paljon
mielestäni vähän tiukalle menee,jos tosiaan ei oo päivittäisessä käytössä tai laturissa kiinni kun ei aja..... näin ainaskin itsellä
löytyy myös tieliikenne malli millä tulee ajettua pitempää matkaa,tuntuu virtaa riittävän enemmän(jos ei unohda kahvanlämppäreitä päälle),tohon ois tarkoitus yrittää väsätä h4 lamput.....
löytyy myös tieliikenne malli millä tulee ajettua pitempää matkaa,tuntuu virtaa riittävän enemmän(jos ei unohda kahvanlämppäreitä päälle),tohon ois tarkoitus yrittää väsätä h4 lamput.....
Ei riitä 2kpl 55w polttimolla virta comanchessa. Ei vaikka oma pitkä on kytketty pois päältä, kun lisävalot palaa. Mitattu yleismittarilla. Laitoinkin tilalle 35w polttimot.
Mulla oli hetken H4 polttimo omassa umpiossa. Kauheella kikkailulla sen sinne sain, mutta hyöty ei mielestäni ollut sen arvoinen.
Mulla oli hetken H4 polttimo omassa umpiossa. Kauheella kikkailulla sen sinne sain, mutta hyöty ei mielestäni ollut sen arvoinen.
mönkijätön
mulla loppui virta, pari viikkoa taisi seistä lämpimässä eikä lähtenyt käyntiin, 10min pikku laturissa ja laturi kiinni starttasi, sitten ajelin pari tuntia niin kaksi kertaa stumppasin mutta lähti käymään, eli tuo kiinalainen akku taitaa olla aika huono. Lisäsin siihen joskus vettäkin. Stumppaamiseen liittyen, nyt on parisataa kilsaa mittarissa niin tuntuisi alakierrosvääntö parantuneen, uutena meinasi sammua herkemmin.
Valoon kannattanee vaihtaa se 35W halogeeni ennen muita lisävaloja, itse en sitä vielä ole tehnyt mutta tarkotus olisi.
Valoon kannattanee vaihtaa se 35W halogeeni ennen muita lisävaloja, itse en sitä vielä ole tehnyt mutta tarkotus olisi.
http://bashan-atv.com/modules.php?name= ... topic&t=62elky74 kirjoitti:meinasitko laittaa niinku normaalin h4 kannalle sopivan bi xenon muutos sarjan ?
Comanche Cross 200cc TL
täältä löytyy yksi mönkkäri jossa xenonit keulalla... lataus riittää mulla ainakin. Itellä on kaks h7 xenonia keulassa, (300cc tl malli) eli toinen lyhyissä ja toinen pitkissä... Jos kiinnostusta löytyy niin laitan kuvia asennuksesta jne... H4bi xenon sarjoja on kans tiedossa niistä ja muistakin xenon valoista voi ottaa yhteyttä privana minuun...
-------Sori vähän ot, tämä kysymys siis 300cc mallista------Manuotus kirjoitti:täältä löytyy yksi mönkkäri jossa xenonit keulalla... lataus riittää mulla ainakin. Itellä on kaks h7 xenonia keulassa, (300cc tl malli) eli toinen lyhyissä ja toinen pitkissä... Jos kiinnostusta löytyy niin laitan kuvia asennuksesta jne... H4bi xenon sarjoja on kans tiedossa niistä ja muistakin xenon valoista voi ottaa yhteyttä privana minuun...
Joo laita ihmeessä asennuskuvia, kiinnostaa. Oletko laittanut valot niin, että molemmat palaa yhtäaikaa? Orkkiksethan on 55w h7 ja jos ne korvaisi 35w xenoneilla...
(Autossa on ollut jo pitkään h7 xenonit kiinni ja näkee todella hyvin.)