4x4 Etuperään liityvät asiat
-
- 3WD
- Viestit: 103
- Liittynyt: 20 Touko 2007 18:54
- Paikkakunta: Porvoo
4x4 Etuperään liityvät asiat
Jos tähän keräisi kaikki etuperään liittyvät ilot ja surut.....
-
- 3WD
- Viestit: 103
- Liittynyt: 20 Touko 2007 18:54
- Paikkakunta: Porvoo
Nyt tuli nähtyä etuperän sielun elämä "livenä"
Kiinnostuneille kuvia on -> http://s184.photobucket.com/albums/x137 ... e/Etupera/
Loppupelissä aika yksinkertainen..
Ainoat rikkimenevät osat käämi ja muoviholkki...
Kiinnostuneille kuvia on -> http://s184.photobucket.com/albums/x137 ... e/Etupera/
Loppupelissä aika yksinkertainen..
Ainoat rikkimenevät osat käämi ja muoviholkki...
-
- 3WD
- Viestit: 103
- Liittynyt: 20 Touko 2007 18:54
- Paikkakunta: Porvoo
uudessa muovi holkissa on semmonen jousi joka pitää niitä hylsyjä paikalla kun taas tossa vanhassa on noi pellin palat pitämässä noita hylsyjä.harrastelija kirjoitti:Mistäs sen erottaa??sku kirjoitti:sulla oli vanhan mallinen muoviholkki
Aika jännä, sillä tämä on jo kertaalleen takuu uusittu (korjattu) etuperä.
ja sit se uus muovi holkki on vahvempi.
eli samat osat parannettu kuin polariksen vastaavassa etuperässä
-
- 3WD
- Viestit: 103
- Liittynyt: 20 Touko 2007 18:54
- Paikkakunta: Porvoo
On siis edelleen takuu huollossa. Kävin vain uteliaisuuttani tutkimassa osia, että ymmärtää toimintaperiaatteen.VilleM kirjoitti:Menikö takuun piikkiin? tuleekohan kallis remontti jos takuu ei korvaa.
Täytyy varmaan uudesta magneettikytkimestä mitata käämin vastus, on sitten näppärä purkamatta tutkia onko siinä vika...
Jos korjattu vanhoilla osilla. Itselle ainakin takuuhuollosta vakuutettiin että jos tarvittavaa varaosaa ei ole saatavilla niin otamme ehjästä myytävästä koneesta tarvittavat osat.harrastelija kirjoitti:Mistäs sen erottaa??sku kirjoitti:sulla oli vanhan mallinen muoviholkki
Aika jännä, sillä tämä on jo kertaalleen takuu uusittu (korjattu) etuperä.
Comanche Bull 4X4
Ski-Doo Elan 250
Ski-Doo Elan 250
-
- 3WD
- Viestit: 103
- Liittynyt: 20 Touko 2007 18:54
- Paikkakunta: Porvoo
Tai siis se eka perä oli vaihto osa, mikä oli korjattu.VilleM kirjoitti:Jos korjattu vanhoilla osilla. Itselle ainakin takuuhuollosta vakuutettiin että jos tarvittavaa varaosaa ei ole saatavilla niin otamme ehjästä myytävästä koneesta tarvittavat osat.harrastelija kirjoitti:Mistäs sen erottaa??sku kirjoitti:sulla oli vanhan mallinen muoviholkki
Aika jännä, sillä tämä on jo kertaalleen takuu uusittu (korjattu) etuperä.
Etuperän magneettikytkimen vastus on uudessa osassa noin 30 Ohmia.
Kävin tänään Brantilta kysymässä sportsmanin 400 moviholkkia. Sisä- ja ulkomitat kutakuinkin samat mutta polariksen hieman pitempi. Hinta oli muuten 277eur (osa nro 3152007) Olisikohan jossain 300 mallissa samanlainen holkki.
Viimeksi muokannut harrastelija, 17 Tammi 2008 17:12. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- 4WD
- Viestit: 210
- Liittynyt: 29 Huhti 2007 17:33
- Paikkakunta: Pöljä
Aika kulahtaneen näköinen tuo Harrastelijan perän laahainpala. Onkos kyseisessä perässä ollut moottori- vai GL-5-öljyt? Kestäisiköhän Polariksen laahainpala paremmin? Kannattaisiko perässä käyttää LS-lukkoperäöljyä, joka olisi huomattavasti liukkaampaa?
Suolainen on hinta Pollen holkilla.Onko tietoa, mitä maksaa Comanchen oma?
Suolainen on hinta Pollen holkilla.Onko tietoa, mitä maksaa Comanchen oma?
harrastelija kirjoitti:Tai siis se eka perä oli vaihto osa, mikä oli korjattu.VilleM kirjoitti:Jos korjattu vanhoilla osilla. Itselle ainakin takuuhuollosta vakuutettiin että jos tarvittavaa varaosaa ei ole saatavilla niin otamme ehjästä myytävästä koneesta tarvittavat osat.harrastelija kirjoitti: Mistäs sen erottaa??
Aika jännä, sillä tämä on jo kertaalleen takuu uusittu (korjattu) etuperä.
Etuperän magneettikytkimen vastus on uudessa osassa noin 30 Ohmia.
Kävin tänään Brantilta kysymässä sportsmanin 400 moviholkkia. Sisä- ja ulkomitat kutakuinkin samat mutta polariksen hieman pitempi. Hinta oli muuten 277eur. Olisikohan jossain 300 mallissa samanlainen holkki.
onko pollen magnumissa sama osa kuin sportsmanissa?
oliko kyseessä pollen paranneltu muoviholkki?
-
- 3WD
- Viestit: 103
- Liittynyt: 20 Touko 2007 18:54
- Paikkakunta: Porvoo
Tuossa kuva paketin läpi ( vähän epäselvä)sku kirjoitti:harrastelija kirjoitti:Tai siis se eka perä oli vaihto osa, mikä oli korjattu.VilleM kirjoitti: Jos korjattu vanhoilla osilla. Itselle ainakin takuuhuollosta vakuutettiin että jos tarvittavaa varaosaa ei ole saatavilla niin otamme ehjästä myytävästä koneesta tarvittavat osat.
Etuperän magneettikytkimen vastus on uudessa osassa noin 30 Ohmia.
Kävin tänään Brantilta kysymässä sportsmanin 400 moviholkkia. Sisä- ja ulkomitat kutakuinkin samat mutta polariksen hieman pitempi. Hinta oli muuten 277eur. Olisikohan jossain 300 mallissa samanlainen holkki.
onko pollen magnumissa sama osa kuin sportsmanissa?
oliko kyseessä pollen paranneltu muoviholkki?
http://i184.photobucket.com/albums/x137 ... senosa.jpg
En kysynyt mihin kaikkiin tuo käy. Olisiko jossain pienemmissä oikean kokoinen holkki?? Eikös 400, 500 ja 700 ole samoilla akseleilla.
tossakin on nuo pellin palat mikkä tulee poikkeamaanharrastelija kirjoitti:Tuossa kuva paketin läpi ( vähän epäselvä)sku kirjoitti:harrastelija kirjoitti: Tai siis se eka perä oli vaihto osa, mikä oli korjattu.
Etuperän magneettikytkimen vastus on uudessa osassa noin 30 Ohmia.
Kävin tänään Brantilta kysymässä sportsmanin 400 moviholkkia. Sisä- ja ulkomitat kutakuinkin samat mutta polariksen hieman pitempi. Hinta oli muuten 277eur. Olisikohan jossain 300 mallissa samanlainen holkki.
onko pollen magnumissa sama osa kuin sportsmanissa?
oliko kyseessä pollen paranneltu muoviholkki?
http://i184.photobucket.com/albums/x137 ... senosa.jpg
En kysynyt mihin kaikkiin tuo käy. Olisiko jossain pienemmissä oikean kokoinen holkki?? Eikös 400, 500 ja 700 ole samoilla akseleilla.
Kävin tänään kyseleen polaris kauppiaalta (mp-auto kokkola) etuperästä. Jututin myyjää ja huoltomiestä ja heidän mukaan polariksen etuperässä pitää olla omat öljyt kuulemma jotain lisäainetta joka estää perän rikkontumisen. Vissiin polariksessa ollut samanlaisia ongelmia alkuun.
Myyjän mielestä jos etuperässä käyttää öljyä 15W/40 niin perä ei toimi kunnolla ja voi hajota.
No ostin sitten pure polaris öljyä 14€ litran purkissa ja ajattelin kokeilla miten toimii. Kuulemma parasta öljyä mitä polariksen etuperiin voi laittaa ja pitäisi toimia kunnolla.
Jos jotain kiinnostaa niin öljy on sinisessä litran purkissa (946ml) PREMIUM DEMAND DRIVE FLUID for hub & centralized hilliard clutches.
polaris tuote numero 2871654
Pitää nyt ainakin kokeilla miten käy.
Myyjän mielestä jos etuperässä käyttää öljyä 15W/40 niin perä ei toimi kunnolla ja voi hajota.
No ostin sitten pure polaris öljyä 14€ litran purkissa ja ajattelin kokeilla miten toimii. Kuulemma parasta öljyä mitä polariksen etuperiin voi laittaa ja pitäisi toimia kunnolla.
Jos jotain kiinnostaa niin öljy on sinisessä litran purkissa (946ml) PREMIUM DEMAND DRIVE FLUID for hub & centralized hilliard clutches.
polaris tuote numero 2871654
Pitää nyt ainakin kokeilla miten käy.
Comanche Bull 4X4
Ski-Doo Elan 250
Ski-Doo Elan 250
taidettiin rahastaa sua taitaa ajaa saman asian joku lukkoperäöljyVilleM kirjoitti:Kävin tänään kyseleen polaris kauppiaalta (mp-auto kokkola) etuperästä. Jututin myyjää ja huoltomiestä ja heidän mukaan polariksen etuperässä pitää olla omat öljyt kuulemma jotain lisäainetta joka estää perän rikkontumisen. Vissiin polariksessa ollut samanlaisia ongelmia alkuun.
Myyjän mielestä jos etuperässä käyttää öljyä 15W/40 niin perä ei toimi kunnolla ja voi hajota.
No ostin sitten pure polaris öljyä 14€ litran purkissa ja ajattelin kokeilla miten toimii. Kuulemma parasta öljyä mitä polariksen etuperiin voi laittaa ja pitäisi toimia kunnolla.
Jos jotain kiinnostaa niin öljy on sinisessä litran purkissa (946ml) PREMIUM DEMAND DRIVE FLUID for hub & centralized hilliard clutches.
polaris tuote numero 2871654
Pitää nyt ainakin kokeilla miten käy.