Comanche 200 crossiin osia
Lähetetty: 26 Tammi 2008 18:12
Osaatteko sanoa, mistä siihen löytäs erinäisiä varaosia?
Nimittäin tarttisin:
* starttireleen (koska pitää kopsauttaa, ennenkä lähtee startti pyörimään, eikä jarruvalokaan aina syty ennenkä sitä relettä lyö)
* kiekka- ja lämpömittarit olisi mukava saada.
* Raidetangon pään. Vasen on väljä. Edellinen omistaja kertoi, että mersun osia kävisi? Pitääkö paikkaansa?
* originaali kaasukahvan. Nyt siinä on kierrettävä mopon kahva, joka ei ole ihan hyvä.
* tehoa
Lisäksi se on helekutin huono lähtemään kylmästä käyntiin. Nollakelissä loppuu akku ennenkä mönkkäri käynnistyy, jos ei autosta anna lisävirtaa.
Rikastimesta ei ole mitään hyötyä, yleensä saa startata entistä kauemmin jos erehtyy rikastinta käyttämään. Aavistuksen kun kaasua painaa ja starttaa niin sitten paremmin käynnistyy. Kylmänä myöskään ei pysy käynnissä ja ei tarvi paljoa kaasua kääntää niin sammuu.
Mikä on vehkeen pulttijako ja rengaskoot?
Onko tieliikennemallissa paremmin säädöissä olevat valot? Nimittäin nuo crossin vakiot näyttää metrin päähän nokan eteen.
Nimittäin tarttisin:
* starttireleen (koska pitää kopsauttaa, ennenkä lähtee startti pyörimään, eikä jarruvalokaan aina syty ennenkä sitä relettä lyö)

* kiekka- ja lämpömittarit olisi mukava saada.
* Raidetangon pään. Vasen on väljä. Edellinen omistaja kertoi, että mersun osia kävisi? Pitääkö paikkaansa?
* originaali kaasukahvan. Nyt siinä on kierrettävä mopon kahva, joka ei ole ihan hyvä.
* tehoa

Lisäksi se on helekutin huono lähtemään kylmästä käyntiin. Nollakelissä loppuu akku ennenkä mönkkäri käynnistyy, jos ei autosta anna lisävirtaa.
Rikastimesta ei ole mitään hyötyä, yleensä saa startata entistä kauemmin jos erehtyy rikastinta käyttämään. Aavistuksen kun kaasua painaa ja starttaa niin sitten paremmin käynnistyy. Kylmänä myöskään ei pysy käynnissä ja ei tarvi paljoa kaasua kääntää niin sammuu.
Mikä on vehkeen pulttijako ja rengaskoot?
Onko tieliikennemallissa paremmin säädöissä olevat valot? Nimittäin nuo crossin vakiot näyttää metrin päähän nokan eteen.