Aurauskulmissa jotain häikkää..

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
Juhniz
6WD
Mönkijä:: Terralander 800

Aurauskulmissa jotain häikkää..

Viesti Kirjoittaja Juhniz »

Sunnuntaiajelut loppu kannon nokkaan perskeles. Hirveessä hurmoksessa jurrutin menemään traktorinuraa kuivahkon suon yli, ja sinne oli joku kanto eksyny joukkoon, ja siihen se sitte tietysti osui ja jäi matkanteko siihen. Kilometrin verran puskin romua rämeiköstä poijes, ja kävipähän siinä kaiken touhun keskellä mielessä, lämpömittarin lähennellessä +26 astetta, että vois vaikka alkaa pesättämään...
Kuva

Antautunut kikkare
Kuva

Toi murikka on vissiin jotain alumiini/jotain muuta mömmöä, mitä mun vehkeillä ei hitsailla. Uusi ei varmaan montaa kymppiä maksa, onko joku joskus vaihdellu tuota osasta? (miks sitä nyt vois ikänä kutsuakkaan)
opcaravan
6WD

Viesti Kirjoittaja opcaravan »

Tais vähän hipaista... :D No toivotaan, että löydän ko. osan...
Kulkine hakusessa
JP80
Noppeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JP80 »

Itse kokenut kanssa vastaavan tilanteen jo kahteen kertaan. Molemmilta puolilta. Uudet osat olen tilannut tuontitukusta kalajoelta, asiallista palvelua++ Osa tuntee nimen ohjausviiksi. (ainakin ko. liikkeessä) Olisko hinta ollut jotain 40-50€:n luokkaa. Olen saanut rikottua myös sen alumiini hommelinkin missä nuo ohjausviikset on kiinni. Osan nimeä en tiedä, mutta maksoi noin 80€
Juhniz
6WD
Mönkijä:: Terralander 800

Viesti Kirjoittaja Juhniz »

Täytyypi heti aamutuimaan alkaa soittelemaan, jos ennen viikonloppua sais osan perille tänne korpeen, niin pääsisi taas tarttumaan härkää sarvista :lol:
Vastaa Viestiin