Sivu 1/1
Comanchen ohjauskulmat
Lähetetty: 29 Heinä 2008 22:11
Kirjoittaja waxaa
Paljonko teillä on aurausta tai haritusta ja onko madallettu tai säädetty camperia?
Madalsin perän ja nyt ei meinaa enään pysyä käsis edes suorilla. vähän kääntää miedoissakin vauhdeissa niin hyvä että riittä neljä metriä leveä tie tolle vehkeelle.
Lähetetty: 29 Heinä 2008 22:29
Kirjoittaja retale76
omasta paras ajaa madallettuna löytyi milli per puoli haritusta. ei vetele ja saa repästä täydestä vauhdista kädet tangosta irti eikä karkaa mehtään
casteria säädetty niin paljon kuin iskari mahdollista.
Lähetetty: 30 Heinä 2008 00:00
Kirjoittaja Nassikka
Vedimpä puukkosahalla ylätukivarren kiinnitykset pois, pitää tehä uudet taaemmas. Eipä oo kiinanpojat tienny aiva kaikkee ku on noinki vituralleen saanu rakennettua ton keulan. Pelkällä säädöllä ei tosta saa hyvää ajettavaa, vaikka kuinka joku väittäiski.
Lähetetty: 30 Heinä 2008 15:01
Kirjoittaja waxaa
Kuinka te mittaatte harituksen?
Lähetetty: 30 Heinä 2008 20:16
Kirjoittaja Henrier
itse mittaan niin että käyn normiasentoon kömppärin päälle ja annan eukolle mittanauhan et mittaa renkaan keskiurasta toisen renkaan keskiuraan (kendan katurenkaat) etupuolelta ja takapuolelta samasta kohti sama homma. etupuolella mitta saa olla jonku 5mm pidempi kuin takana niin tuntuisi hyvältä.
Lähetetty: 30 Heinä 2008 21:01
Kirjoittaja rammer
Etkö sitten mittaa ollenkaan sitä että kumpikin rengas harittaa/auraa yhtä paljon.
Saattaahan olla että toinen rengas harittaa 2mm ja toinen 3mm yhteis auraus on 5mm mutta varmaan puoltaa toiseen suuntaan ajaessa.
Lähetetty: 30 Heinä 2008 21:42
Kirjoittaja Jallart
Ja tämähän on näitä ikuisuus aiheita, mutta itse laitaisin ennemmin aurausta kuin haritusta..
Lähetetty: 31 Heinä 2008 01:35
Kirjoittaja pat-1
Mun mielipide on et molemmat renkaat tasan sinne minne ajetaan... Jos miettii että kun noinkin kapeaa laitosta kääntää vähäänkään vaikka oikealle, niin painopiste siirtyy vasemmalle ja tavallaan nostaa oikean etupyörän ilmaan. Sit kun siinä vasemmassa pyörässä on jo valmiiksi kääntyvyyttä se 5mm niin ei ihmekkään jos on hätänen ohjaus.. Tämä siis oma mielipide jolla oon Comsun parhaimmaksi todennut.

Lähetetty: 06 Elo 2008 12:13
Kirjoittaja waxaa
Johan selvis miks oli vähän hätänen. Oli ylätukivarret väärin päin. Eli oikea vasemmalla ja vasen oikealla.
Lähetetty: 14 Elo 2008 19:42
Kirjoittaja räpelö
mistä hokasit että ne oli väärin päin?
Lähetetty: 21 Syys 2008 00:24
Kirjoittaja 4x4lucifer74
Miten toi on mahdollista, että joustoliikkeen aikana pyöränkulmat vaihtaa haritukselta auraukselle?
Täytyy koittaa etuiskareiden alempaa reikää, jos jäykistys hiukan rauhottais menoa.
Onko kaikki mönkkärit yhtä inhottavia ajaa töyssyssä, eli pyöränkulmat muuttuu?
Ei tolla uskalla asfaltille lähteä, ellei ajettavuutta saa paremmaks!
