Eli kertokaas ny mulle oi viisaammat mikä on ku rupiaa kaasuttamaan nii rupiaa räpeltämään, korkeilla kierroksilla pätkii ja räpeltää oikeen miehekkäästi.
kaasarin neulaan ei ole koskettukaan ja ennemmin on pelannut, ja nyt otin kaasarin auki ja putsasin suuttimet ja viltterikin on puhdas.
vettä tankissa ei ole, joten voisiko olla venttiilit vit****aan?
saako venttiiliä itte säärettyä ja jos saa nii kuinka?
ja osaako joku sanoa miks mulla takaratas klappaa noin puolisenttiä erestakaasi ketjujen suunnas? kokeellu kiristellä vähä joka ruuvia mut ei auta.
200TL "räpeltää"
tosta räpeltämisestä en kyl osaa sanoo et mistä johtuu(ehkä vetää ilmoja jostain tai sitte sytöt pielessä?) mut se venttiilien säätö pitäs kyl onnistua aika helposti ku vaan rakotulkki löytyy...tuolta löytyy säätö arvot ja räjäytyskuvat yms hyvää tietoa---> http://bashan-atv.com/modules.php?name= ... ategories=
kannattaa varmaan tankki yms ottaa tieltä pois että mahtuu sääteleen..itellä ois sama homma edessä ku sais vaan aikaseksi...
mahtaa näissä kaikissa olla ne taka akselin boorit sen verran väljät että kolisee...en tiedä toimiiko rattaan puolella mut jarrun puolen kolinan poisto on toteutettu tolleensa---> http://bashan-atv.com/modules.php?name= ... gories=#23
toivottavasti edes vähän auttoi...
kannattaa varmaan tankki yms ottaa tieltä pois että mahtuu sääteleen..itellä ois sama homma edessä ku sais vaan aikaseksi...
mahtaa näissä kaikissa olla ne taka akselin boorit sen verran väljät että kolisee...en tiedä toimiiko rattaan puolella mut jarrun puolen kolinan poisto on toteutettu tolleensa---> http://bashan-atv.com/modules.php?name= ... gories=#23
toivottavasti edes vähän auttoi...
Juu mutta suhtautuisin varauksella jos et ole koskaan aikaisemmin säätänyt/tiedä miten se tehdään.
Pahimmillaan säädät venttiilin väärin ja rikot koneen. tai venttiili voi jäädä kantamaan helposti ja pienen ajon jälkeen hajoo venttiili ja kone.
ota joku kaveri mukaan mikä tietää niistä enemmän.
Jos kone röpöttää niin se ei venttiileistä voi johtua. Jos kone nakuttaa niin silloin venttiilit kaipaa säätöä.
Pahimmillaan säädät venttiilin väärin ja rikot koneen. tai venttiili voi jäädä kantamaan helposti ja pienen ajon jälkeen hajoo venttiili ja kone.
ota joku kaveri mukaan mikä tietää niistä enemmän.
Jos kone röpöttää niin se ei venttiileistä voi johtua. Jos kone nakuttaa niin silloin venttiilit kaipaa säätöä.
PUUHUN!! vaikka perse edellä...
Re: 200TL "räpeltää"
Itellä kanssa rupes "räpeltää" kun kaasutti yli puolen kaasun ja syy oli sellainen, että ryypyn vaijeri takkuili eli vaikka ryyppy ei ollut kahvasta päällä niin silti kaasarissa oleva ryyppyläppä oli melkein kiinni ja sen seurauksena kone ei saanut enää tarpeeksi ilmaa korkeilla kierroksilla. joten jos jollakulla on saman tyyppisiä ongelmia niin kannattaa tarkistaa toi ryypyn toiminta 

Re: 200TL "räpeltää"
alkuperäinen putsari vielä käytössä? ens hätään koeta vaikka putsata se kunnolla jos uutta ei ole laittaa. se orkkisputsari tahtoo olla kerttakäyttöinen, kun vaikka kuinka puhdisti niin ei jaksanu hegittää enää. jotain ihme mömmöä se "superlooni" siinä kun tuntu jo murenevankin..
itsellä ainakin täsmälleen samat oireet oli kun meni tukkoon. uudella ei ole enää samaa tullut vastaan
itsellä ainakin täsmälleen samat oireet oli kun meni tukkoon. uudella ei ole enää samaa tullut vastaan
http://www.retale.net jotain kuvia mönkkäristä