Comanche Cross 300 Paremmat ohjaus nivelet.

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
Niskanen
Noppeli

Comanche Cross 300 Paremmat ohjaus nivelet.

Viesti Kirjoittaja Niskanen »

Mistähän mahtais löytyä niveliä Comancheen? Käykö Polaris Predatorin raidetangonpäät, keskinivelet ja alapallot suoraan tähän vehkeeseen? Mistä ootte hommannu mitä maksaa, kannattiko? Vai hommaanko uusia alkuperäisiä repullisen? Niin ja mistäs autosta se yläpallonivel kävikään... ?

Tässä linkki Jenkkiläiseen kauppaan, aika hintavaa vaihtaa kaikki kunnollisiin.

http://www.babbittsonline.com/pages/eco ... fault.aspx
markuuusss
3WD
Mönkijä:: Honda rincon 650

Re: Comanche Cross 300 Paremmat ohjaus nivelet.

Viesti Kirjoittaja markuuusss »

eli mulla on kans toi comanche cross 300 ja yläpallonivelet olis tarkotus uusia ja ne ei oo vakiot joten minkä auton/mönkiän nivelet sopii tähän vehkeeseen? ne on sellaset missä on kaks erikokosta jenkaa. ja sit viä että ku kytkinkin on ilmeisesti pskna niin onkoha öljyis vika bilteman mineral 15w-40 vai pitääkö levy vaihtaa?
Niin pitkälle mennään ku päästään!
TeponNoukka
2WD

Viesti Kirjoittaja TeponNoukka »

Samaa oon miettinyt, että mistä saisi uudet pallonivelet. (jotka kestää)
http://www.mdcomprex.fi/store/product_i ... cts_id=679 Tuolla myydään laippoja ja ilmeisesti nissan micran alapalloniveliä, MUTTA micran nivelessä on pidempi ja ns. "jyrkemmällä nousulla" oleva kartio verrattuna alkuperäiseen ja sitä ei saa kiristettyä tukevaksi olkaaksilaan.
Tilasin tuolta tollset ja tyhmänä en sitten kokoillu olka-aksilaan niitä niveliä ja hitsasin laipat tukivarsiin kiinni... No eihän ne sitten sopineet..

Ja sitten yläpallo nivelet. 124 mersun nivelet ei käy. Niissä on sama homma kun micran alapalloissa, eli kartio on vääränlainen.
Polariksen alapallo VOI käydä. Kun tukivarsi näyttää suurinpiirtein samalta kuin comanchessa. Mutta ylätukivarsi on aivan erilainen, eli siitä se ei käy, ellei sitten hommaa koko tukivartta.
Jostain pitis nyt löytää sellaiset pallonivelet joissa on oikean kokoinen kartio. Mutta mistä?? :D
Sitten pieni mainostus jos haluaa jämäkämmät tukivarren puslat niin mun kautta saa niitä.http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 36&t=30602
markuuusss
3WD
Mönkijä:: Honda rincon 650

Viesti Kirjoittaja markuuusss »

TeponNoukka kirjoitti:Samaa oon miettinyt, että mistä saisi uudet pallonivelet. (jotka kestää)
http://www.mdcomprex.fi/store/product_i ... cts_id=679 Tuolla myydään laippoja ja ilmeisesti nissan micran alapalloniveliä, MUTTA micran nivelessä on pidempi ja ns. "jyrkemmällä nousulla" oleva kartio verrattuna alkuperäiseen ja sitä ei saa kiristettyä tukevaksi olkaaksilaan.
Tilasin tuolta tollset ja tyhmänä en sitten kokoillu olka-aksilaan niitä niveliä ja hitsasin laipat tukivarsiin kiinni... No eihän ne sitten sopineet..

Ja sitten yläpallo nivelet. 124 mersun nivelet ei käy. Niissä on sama homma kun micran alapalloissa, eli kartio on vääränlainen.
Polariksen alapallo VOI käydä. Kun tukivarsi näyttää suurinpiirtein samalta kuin comanchessa. Mutta ylätukivarsi on aivan erilainen, eli siitä se ei käy, ellei sitten hommaa koko tukivartta.
Jostain pitis nyt löytää sellaiset pallonivelet joissa on oikean kokoinen kartio. Mutta mistä?? :D
Sitten pieni mainostus jos haluaa jämäkämmät tukivarren puslat niin mun kautta saa niitä.http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 36&t=30602
mulla oli kans ostettuna ne mersun nivelet jotka ei sopinu mutta tein kupari putkesta kartion päälle holkin jolla sain niistä sopivan kokoiset joten jos sulla viä ongelmia nivel homman kans nii eiku vaa kupari putkesta holkit.
Niin pitkälle mennään ku päästään!
ErnoZz
Noppeli
Mönkijä:: Bashan bs200-7

Viesti Kirjoittaja ErnoZz »

markuuusss kirjoitti:eli mulla on kans toi comanche cross 300 ja yläpallonivelet olis tarkotus uusia ja ne ei oo vakiot joten minkä auton/mönkiän nivelet sopii tähän vehkeeseen? ne on sellaset missä on kaks erikokosta jenkaa. ja sit viä että ku kytkinkin on ilmeisesti pskna niin onkoha öljyis vika bilteman mineral 15w-40 vai pitääkö levy vaihtaa?

Soveltuuko se ostamasi 15-40 märkäkytkimelle? Auto öljyissä ei vakiona ole tätä ominaisuutta!

Ja tosiaain 124korisen mersun raidetangon päädyistä saa yläpallot, ei ole ihan bolton mutta melkein.
TeponNoukka
2WD

Viesti Kirjoittaja TeponNoukka »

mulla oli kans ostettuna ne mersun nivelet jotka ei sopinu mutta tein kupari putkesta kartion päälle holkin jolla sain niistä sopivan kokoiset joten jos sulla viä ongelmia nivel homman kans nii eiku vaa kupari putkesta holkit.
Samaa periaatteella tein kans omaani, mutta tein vaan kissanruokapurkista :D Hyvin on toiminu.
Vastaa Viestiin