Comanchen vakuutus????
-
- Noppeli
- Mönkijä:: Bashan 200cc
Comanchen vakuutus????
Kertokeehan kuinka paljon teidän vakuutuksenne maksaa 200cc mönkiässä ja vakuutus yhtiö (pelkkä liikenne vakuutus)
ja onko rekisterissä oleva mönkiä???
ja onko rekisterissä oleva mönkiä???
Viimeksi muokannut Mitsu L-200, 23 Huhti 2009 13:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- 4WD
- Mönkijä:: comanche 200cc tl
- Viesti:
Re: Comanchen vakuutus
160e, pohjantähti. vissiin noussut vakuutus lähiaikoina tuosta.
130€, Lähivakuutus
Muistaakseni 136 € Tapiolassa!
Re: Comanchen vakuutus????
voi luoja ku ootte halvalla päässy vakuutusmaksuissa!!mun mönkijä on comanche 200tl -08!!!
mulla yli 200e ja if on vakuutusyhtiö!!tapiolas oli kans yli 200e!ja kuopio on paikkakunta!!!vaikuttaakohan paikkakunta noihin maksuihin!!!???! ite taidan kyl poistaa kohta mönkijän vakuutuksista ja viedä mökille kesäleluks!!!
mulla yli 200e ja if on vakuutusyhtiö!!tapiolas oli kans yli 200e!ja kuopio on paikkakunta!!!vaikuttaakohan paikkakunta noihin maksuihin!!!???! ite taidan kyl poistaa kohta mönkijän vakuutuksista ja viedä mökille kesäleluks!!!

Viimevuonna oli n.120€ ja yhtiönä nordea. Eipä tuon uuden koneen vakuutus juuri kalliimpi ole...
Mutta vaikka viet leluksi mökille ja ei olisi kilpeä niin pidä se vakuutus! Voi tulla halvaksi jos joku sillä koneella onnistuu satuttamaan itteään tai muita...
Paikkakunta sekä ikä / sukupuoli vaikuttaa vakuutuksiin. Katso jonkun yhtiön laskurilla esim omistamasi auton tiedoilla. Siitä näet miten vaikuttaa ko asiat.
Niin ja oma hinta on keskittämällä saatu tuollaiseksi. On lainat sekä vakuutukset samassa paikassa, sillä säästää jonkinverran.
Mutta vaikka viet leluksi mökille ja ei olisi kilpeä niin pidä se vakuutus! Voi tulla halvaksi jos joku sillä koneella onnistuu satuttamaan itteään tai muita...
Paikkakunta sekä ikä / sukupuoli vaikuttaa vakuutuksiin. Katso jonkun yhtiön laskurilla esim omistamasi auton tiedoilla. Siitä näet miten vaikuttaa ko asiat.
Niin ja oma hinta on keskittämällä saatu tuollaiseksi. On lainat sekä vakuutukset samassa paikassa, sillä säästää jonkinverran.
- Dobermann13
- 2WD
- Mönkijä:: Bashan BS250S-11B
Tänään tuli vakuutettua 250cc Bashan nordeassa.Osakaskolla 209euroa makso(173ja36).Hinnat on noussut kun hiukan yli kuukausi sitten kysyin osakaskon hintaa oli karvan alle 190euroa.
-
- 4WD
- Mönkijä:: comanche 200cc tl
- Viesti:
If ja tapiola on varmaan kaksi kalleinta yhtiötä mönkijöiden vakuutuksia ajatellen. bashan 200 liikennevakuutus + osakasko, IF 280€ ja pohjantähdessä n.180€rikhard kirjoitti:voi luoja ku ootte halvalla päässy vakuutusmaksuissa!!mun mönkijä on comanche 200tl -08!!!
Parhaiten tuo asia selviää kun nappaat luurin käteen ja soitat ekana 020202 ja pyydät kaikkien vakuutusyhtiöiden numerot tekstiviestillä kännykkääsi. Sitten vaan soittelet jokaisen läpi ja sanot että olet kilpailuttamassa vakuutukset/vakuutuksen niin saat heti alennetut hinnat. Itse tein tuolla tavalla ja hyvin suuria eroja on yhtiöiden välillä.
Keskimääräinen jonotusaika on ~ 5 min.
Keskimääräinen jonotusaika on ~ 5 min.
Itellä on ollu IFssä ku on kaikki muutkin vakuutukset sieltä. Hintaa tulee liikennevakuutus 140 ja osakasko 32. Eli yhteensä tekee 172 euroa/vuosi.
Pohjolassa n.150€ vuosi, siis liikenne ja osakasko.
Bashan 250cc vm.2009 on rekisterissä ja liikennevakuutus maskaa 125€/vuosi. Lähivakuutus.
Pohjola, 130€/vuosi
on vissiin noussut noi vakuutukset viime vuodesta.
eilen kävin täällä Tammisaaressa kyselemässä vakuutuksia
Fennia 260€
Tapiola 248€
Aktia 230€
Lähivakuutus 170€
kyseessä pelkkä liikenne vakuutus
ajokkina siis 200cc Bashan
eilen kävin täällä Tammisaaressa kyselemässä vakuutuksia
Fennia 260€
Tapiola 248€
Aktia 230€
Lähivakuutus 170€