Sivu 1/1

etupää bashan-comanshe

Lähetetty: 10 Syys 2011 20:09
Kirjoittaja bashan-200cc
Bashan 200c tieliikenne .
ETUPYÖRAN NAPA JA ETUAKSELIN VÄLYKSET UUTENA?/ varaosissa ?

OMASTA MITTASIN VÄLYKSET JA OLI 0.05mm , siis laakerin ulko.halk/ laakeripesä(35mm)

sama välys toistu etuakselissa ja laakerin sisähälkaisijassa(17mm)
eli yhteensä 0.1 mm välys.

Ei uskalla oikein 60km/h kovempaa ajaa tuolla liikenteessä kun rupee välillä "vispaa" silleen että rupee oikein hirvitää iteeki.

ONKO KUKAAN TILANNU VARAOSIA JA MITANNU NIITÄ, VAI ONKO TÄÄ NORMAALI KIINA-VÄLYS

ELIKÄ PITÄÄKÖ RUPEE ITSE TEKEE VARAOSIA VAI KELPAAKO MENIPELIMARKETIN OSAT ,SAKSASTA SAA ILMEISESTI HALVEMMALLA, MISTÄ ?

Re: etupää bashan-comanshe

Lähetetty: 10 Syys 2011 20:29
Kirjoittaja gamo500
Täällä ei tavata HUUTAA.Joo,että tere tulemast.

Re: etupää bashan-comanshe

Lähetetty: 10 Syys 2011 21:15
Kirjoittaja Kimi
NE ALKUPERÄISET LAAKERIT KANNATTAA HEITTÄÄ ROSKIKSEEN!!!! :mrgreen:

Ja tilalle haet SKF:n laakerit, vaikkapa Etrasta "Etola" niin saat välykset pois ja lisäksi hyvän mielen, kun uskaltaa taas ajaa kovempaakin.

Asiaa käsitelty lukemattomia kertoja aijemminkin, joten selaile nyt aikas ensin foorumia ja käytä hakua. Ja jos ei haku ja lukeminen tuota tulosta, niin voi kysyä ihan rauhallisesti, eikä ruveta HUUTELEMAAN!!! [-X ](*,)

Re: etupää bashan-comanshe

Lähetetty: 11 Syys 2011 11:06
Kirjoittaja bashan-200cc
akseli on 16.94mm , laakeri pesä on35.05mm ,alkuperänen laakeri on ihan mitoillaan ei siinä mitään vikaa ole.
alseli lähtee lämmittämällä la prässillä irti, ja siihen voi tehä uuden akselin. laakeri pesää ei saa pienemmäksi mitenkään että siitä tulisi kunnollinen,

Re: etupää bashan-comanshe

Lähetetty: 11 Syys 2011 14:28
Kirjoittaja Kimi
bashan-200cc kirjoitti:akseli on 16.94mm , laakeri pesä on35.05mm ,alkuperänen laakeri on ihan mitoillaan ei siinä mitään vikaa ole.
alseli lähtee lämmittämällä la prässillä irti, ja siihen voi tehä uuden akselin. laakeri pesää ei saa pienemmäksi mitenkään että siitä tulisi kunnollinen,
Tarkoitin lähinnä sitä, että ennen ensimmäistäkään ajokilometriä kannattaa vaihtaa ne alkuperäiset laakerit SKF:n laakereihin, koska ne alkuperäiset ei pitkään kestä ja ensimmäisen kerran kun ne jurskahtaa, on tilanne juuri niin kuin yllä mainitsit. Toisilla on sitten mennyt vähän huonomminkin, akselia poikki ym.ym.

Re: etupää bashan-comanshe

Lähetetty: 25 Syys 2011 21:35
Kirjoittaja Larppaamaan
Kimi kirjoitti:
bashan-200cc kirjoitti:akseli on 16.94mm , laakeri pesä on35.05mm ,alkuperänen laakeri on ihan mitoillaan ei siinä mitään vikaa ole.
alseli lähtee lämmittämällä la prässillä irti, ja siihen voi tehä uuden akselin. laakeri pesää ei saa pienemmäksi mitenkään että siitä tulisi kunnollinen,
Tarkoitin lähinnä sitä, että ennen ensimmäistäkään ajokilometriä kannattaa vaihtaa ne alkuperäiset laakerit SKF:n laakereihin, koska ne alkuperäiset ei pitkään kestä ja ensimmäisen kerran kun ne jurskahtaa, on tilanne juuri niin kuin yllä mainitsit. Toisilla on sitten mennyt vähän huonomminkin, akselia poikki ym.ym.
Akselia poikkipa hyvinkin ;[
4 vuotta kyllä kesti alkuperäiset..ellei joku toope ostanu uusia kiinalaisia ennen minua.

Re: etupää bashan-comanshe

Lähetetty: 06 Loka 2011 17:39
Kirjoittaja baskani08
asiasta toiseen.. tänään ite tutustuin tuohon oman bashanin etupäähän ja pitäis suunnilleen kaikki uusia :D mistä tuohon sais parhaiten ylä ja alapallot? ja tukivarsien puslat? selailin foorumia ja löysin jotai juttuu että alapalloja ei muka voisi vaihtaa? että pitäs uusia koko tukivarsi? menopelimarketissahan nuita kuitenkin myydään molempia palloniveliä..? entä mikä paras tukivarsien pusliksi?

Re: etupää bashan-comanshe

Lähetetty: 06 Loka 2011 17:59
Kirjoittaja AMSlim
baskani08 kirjoitti:asiasta toiseen.. tänään ite tutustuin tuohon oman bashanin etupäähän ja pitäis suunnilleen kaikki uusia :D mistä tuohon sais parhaiten ylä ja alapallot? ja tukivarsien puslat? selailin foorumia ja löysin jotai juttuu että alapalloja ei muka voisi vaihtaa? että pitäs uusia koko tukivarsi? menopelimarketissahan nuita kuitenkin myydään molempia palloniveliä..? entä mikä paras tukivarsien pusliksi?

Yläpalloiksi käy pienellä modauksela w124 mesen raidetangonpäät

tukivarsien pusliksi käyt hakemassa etrasta pätkän n.30mm pom tankoa 1m/n.20€ ja sorvautat jossain sopivan kokoiset...

samasta tavarasta kannataa sorvauttaa myös takaswingin puslat.

alapalloja en ole vaihdellu mutta luulisin että menee leikkaa ja liimaa kempillä hommiksi :D