Elikkäs pitäis öljyt vaihtaa tohon koneeseen, mitä ei varmaan koskaan ole tehty.. Huomasin että oljyproppu on koneen pohjassa, pohjan ja hitsatun pohjapanssarin välissä...
Miten Helkkarissa siihen oikeen pääsee käsiksi, vai miten te olette öljyjänne vaihtanut ? Pitääkö rälläköidä koko pohjapanssari irti
Siltin pultti näyttäisi vielä olevan hankalassa paikassa..
Itellä 200cc -07 Comssu, pohjapanssari mustaa muovia ja siinä joku 50 mm reikä propun kohalla.
Pukkaa reikä vaikka rasiaporalla. Laita joku suoja väliin, että et ammu samalla reikää koneeseen
Uusissa öljyissä oltava sitten se kytkimenlisäaine.
Eli siis täyssynteettinen ei taida olla hyvä sitten, vaan joku ns. halppisöljy... koska mielestäni täyssynteettisissä ei ole tälläistä kytkimen lisäainetta.. ?
Moottoripyöriin tarkoitettua öljyä kun käyttää, niin toimii parhaiten. Niissä on kytkimelle tarkoitettu lisäaine.
Itse en kyllä millään auton vanhoilla öljyillä ajaisi, niissä ei ole mitään kytkin lisäaineita joten kytkin rupeaa luistamaan helposti..
mikä öljyt sinne kannattaa laittaa ajattelin lähi aikoina vaihtaa uuden kytkin pakan ja samalla oikeat öljyt. ei oo luistanut ollenkaan vaikka oli auton oljyt sisällä toimi musta paremmin tai sitvain entiset kytkin levyt oli jo huonossa kunnos