Sivu 1/1

Comanche auraukset, camperit ja casterit

Lähetetty: 11 Tammi 2020 17:00
Kirjoittaja Röllykkä
Uusi tulokas foorumilla, moi kaikille!!

Koetin hakuakin kovin käyttää, mutta mitään punaista lankaa en löytänyt. :idea:

Talouteen hommattu pojalle 200cc Comanche, josta ihan alkuunsa vaihdettiin jokainen pusla, pallo ja rt-pää, koska ajo-ominaisuudet ovat vauhkon härän luokkaa.
Nämä toimenpiteet eivät juurikaan tuottaneet toivottua tulosta ohjattavuuteen. Kolinat kyllä loppuivat.
Härveli hyökkäilee ikään kun oman tahtonsa mukaan, hieman tien kuopista riippuen suuntaan jos toiseen.
Kaikki välykset on siis eliminoitu sekä perästä, että etupyöristä.
Renkaina ihan perus mönkkärin "pallorenkaat".
On kokeiltu haritusta, on kokeiltu aurausta, on laskettu rengaspaineita, ja nostettu niitä, tulos on aina sama.
Asfaltilla kun ajaa, niin kulkine saattaa hyökätä välillä vaikka vasemmalle, ja sitten kun korjaa, niin alkaa "voblaamaan" puolelta toiselle, niin, että on pakkko hidastaa, ja oikasta meno.
Nyt alkaa neuvot loppua.

Castereita ei varmaan millään ilveellä pysty taikomaan positiivisemmaksi, mutta onko joku saanut vastaavan kulkineen menoa vakaammaksi jollain keinoin?

Maastossa tuolla vielä jotenkuten ajelee, mutta tiellä on vaikea pysyä.

Ja miksi muuten tässä Comanchessa on taka-akseli kapeammalla, kun etupyörät? Johan tuokin varmaan tekee oman omituisuutensa ajo-ominaisuuksiin?

Jos jollakulla olis vinkkiä, niin kiitän ja kumarran jo etukäteen!

Re: Comanche auraukset, camperit ja casterit

Lähetetty: 08 Helmi 2020 20:48
Kirjoittaja 242tic84
Takapäähän saat aavistuksen lisää leveyttä vanteet toisinpäin kääntämällä. :)
Joissain maissa näitä on myyty vissiin uutena jo spacereilla.

Re: Comanche auraukset, camperit ja casterit

Lähetetty: 12 Helmi 2020 07:22
Kirjoittaja anttisku
Aikanaan Dinlin kanssa oli vähän samaa ongelmaa. Melko hyväksi tuli kun vaihtoi eturenkaat kunnollisiin nappuloihin jollain 0.25 paineilla, aurauskulmat nollille ja edessä tuuman spacerit. Eihän se takahaarukan kiinnitys ole väljä.