Hawai/Comanche/Bombercat jne. 200cc parantelut
- Jhp-Tuning
- 3WD
- Viestit: 61
- Liittynyt: 20 Loka 2006 20:58
Nyt on sitten lopultakin asennettu kaapista pölyttymästä kosonkahvaläppärit, vaikka eipä niitä nyt juurikaan tarttee Lämpiää muuten 10min.ssa yllättävän kuumaksi, elikkä "KOSOT" ovat ainakin ihan hyvät, mikäli joku aikoo läppärit laitaa. Tulipahan samalla säädettyy ajovalo ku näytti pitkällä puitten latvoja Hallintalaitteet tuli myöskin säädettyy paremmin itselle sopivaksi, ku olivat vielä luovutushuollon jäljiltä. Ainakin itsellä ongelmana oli
"tappokytkin" johon välillä kaasuttaessa tuntui räpylä osuvan
"tappokytkin" johon välillä kaasuttaessa tuntui räpylä osuvan
Pipo silmille ja menoX...
- Jhp-Tuning
- 3WD
- Viestit: 61
- Liittynyt: 20 Loka 2006 20:58
Oli noista kaasareista juttua niin näyttäis siltä, että itsellä on toi -> http://www.menopelimarket.fi/epages/PPO ... %2027mm%22
Elikkä se olisi 27mm, mikä vaikuttaisi täysin mahdolliselta. Kun kuvan suurentaa niin lukee "siansaksaa"kyljesssä + näyttää täysin vastaavalta. Kuinkas on muiden laita Elikkä teillä joilla oli 30mm niin näyttäkö tutulta? Voihan toi tietty olla samanlainen mutta erikokoinen, hmm mene ja tiedä?
Elikkä se olisi 27mm, mikä vaikuttaisi täysin mahdolliselta. Kun kuvan suurentaa niin lukee "siansaksaa"kyljesssä + näyttää täysin vastaavalta. Kuinkas on muiden laita Elikkä teillä joilla oli 30mm niin näyttäkö tutulta? Voihan toi tietty olla samanlainen mutta erikokoinen, hmm mene ja tiedä?
Pipo silmille ja menoX...
Näkyy tuola Bashanin sivuilla, http://www.hawaii-atv.cn/en/Product/default_back.aspx
Olevan komeita klikkeri(?)iskareita noissa BS300S ja S-2, sekä katumallissa BS250S-12.
Ehdotus: Jorkki ja Wihonen (jne. maahantuojat) ottakaa seuraavassa kontissa muutamia tuollaisia iskareita kokeeksi myyntiin ns. lisävarusteena.
Pituus saisi tietysti olla edes lähelle oikea noihin 200cc TL-malleihin, eli yleisimpiin. Itseä ainakin kiinnostaisi kovasti noi, ja ottaisin mieluusti testiin. (Joku lisä-ajatuskin noista, mutta se pitäisi sitten neuvotella maahantuojan kanssa erikseen...)
Olevan komeita klikkeri(?)iskareita noissa BS300S ja S-2, sekä katumallissa BS250S-12.
Ehdotus: Jorkki ja Wihonen (jne. maahantuojat) ottakaa seuraavassa kontissa muutamia tuollaisia iskareita kokeeksi myyntiin ns. lisävarusteena.
Pituus saisi tietysti olla edes lähelle oikea noihin 200cc TL-malleihin, eli yleisimpiin. Itseä ainakin kiinnostaisi kovasti noi, ja ottaisin mieluusti testiin. (Joku lisä-ajatuskin noista, mutta se pitäisi sitten neuvotella maahantuojan kanssa erikseen...)
- Jhp-Tuning
- 3WD
- Viestit: 61
- Liittynyt: 20 Loka 2006 20:58
Jeps, suoritin itteki kyseisen toimenpiteen, kun pääsin lopultakin hakemaan kaupasta nipan. Olivat meinaan kiinni To-Ma, pääsiäisten pyhien ajan, toi To vähän ihmeytti ??? Ehkä aloittivat pääsiäsen hiukan aikaisemmiJogi kirjoitti:Tulipa se rasvanippakin laitettua taka-akselipesään. Oli helppo homma ja itse tein sen ihan irottamatta koko mötikkää.
Siinä se, nyt on itselläni kysymys että millaiset rasvat tuonne voi laittaa, käykö moly pohjainen? Ja miten paljon? (Kunnes tursuu stefan välistä vai vähempikin?)
Itte laitoin liukulaakereille tarkoitettua vaseliinia, elikkä sitä kellertävää. Tai ainaski toi oli. Miksei "molykin" kävisi, molempia löytyi itteltäki, mutta päädyin tohon ku kerta tuubissa luki; liukulaakerit sekä laakeripesät Laitoin niin kauan ku tuntui prässi jäykkenevän sekä ei enää menny vaan kävi tursuamaan prässin ja nipan välist.(vaikka oli oikeen kokonen prässin pää eli 6mm) Oli kyllä kumma kuinka monta pumppausta sinne uppos, ku eihän niihin etupään nippoihin mee ku puoli painallusta per/puoli Seurasin kyllä kyllä noita stefoja mutta ei ne näyttänyt pullistuvan/päästävän läpi tms... Kyllä nyt kelpaa ku rullaa nätisti
Pipo silmille ja menoX...