Hawai/Comanche/Bombercat jne. 200cc parantelut

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
PK
6WD
Viestit: 310
Liittynyt: 29 Huhti 2006 07:01

Viesti Kirjoittaja PK »

No laita vaikka tuonne:
http://www.freeimagehosting.net/
Tai jollekin muulle vastaavalle.
xvillex
3WD
Viestit: 111
Liittynyt: 07 Maalis 2007 23:36
Paikkakunta: Rovaniemi Honda Cb750f -80

Viesti Kirjoittaja xvillex »

Niin mihinkäs kohtaan noi nipat tulee asentaa tonne taka-akselille??? :shock:
If you don't GO, you NEVER know!
Jogi
4WD
Viestit: 148
Liittynyt: 27 Maalis 2007 18:57

Viesti Kirjoittaja Jogi »

Noniin, tässä linkki nippakuvaan tuolla freeimagessa..
Kuva

ja kertauksena taka akselin rakenne:
Kuva
TL Comanche 200cc..
xvillex
3WD
Viestit: 111
Liittynyt: 07 Maalis 2007 23:36
Paikkakunta: Rovaniemi Honda Cb750f -80

Viesti Kirjoittaja xvillex »

heh mullei oo ihan ton näkönen toi mutta eiköhän sieltä löydy kiva paikka sille nipalle....

Ps. onnistuuko niin että otan kuvan tosta paikasta ja sulle yv:tä ja laitan sähköpostiin... merkkaat sitten siihen sen paikan mihin sen nipan törkkään... vai hä Jogi? :roll:
If you don't GO, you NEVER know!
Jogi
4WD
Viestit: 148
Liittynyt: 27 Maalis 2007 18:57

Viesti Kirjoittaja Jogi »

Joo, käyhän se, tuossa emaili suoraan "jari ät websaitti piste com" (spämmi suojaus :) )
TL Comanche 200cc..
Avatar
Jhp-Tuning
3WD
Viestit: 61
Liittynyt: 20 Loka 2006 20:58

Viesti Kirjoittaja Jhp-Tuning »

Nyt on sitten lopultakin asennettu kaapista pölyttymästä kosonkahvaläppärit, vaikka eipä niitä nyt juurikaan tarttee :) Lämpiää muuten 10min.ssa yllättävän kuumaksi, elikkä "KOSOT" ovat ainakin ihan hyvät, mikäli joku aikoo läppärit laitaa. 8) Tulipahan samalla säädettyy ajovalo ku näytti pitkällä puitten latvoja :lol: Hallintalaitteet tuli myöskin säädettyy paremmin itselle sopivaksi, ku olivat vielä luovutushuollon jäljiltä. Ainakin itsellä ongelmana oli
"tappokytkin" johon välillä kaasuttaessa tuntui räpylä osuvan :lol:
Pipo silmille ja menoX...
xvillex
3WD
Viestit: 111
Liittynyt: 07 Maalis 2007 23:36
Paikkakunta: Rovaniemi Honda Cb750f -80

Viesti Kirjoittaja xvillex »

Jogi kirjoitti:Joo, käyhän se, tuossa emaili suoraan "jari ät websaitti piste com" (spämmi suojaus :) )
jep sait postia Jogi parin kuvan verran... 8)
If you don't GO, you NEVER know!
Jogi
4WD
Viestit: 148
Liittynyt: 27 Maalis 2007 18:57

Viesti Kirjoittaja Jogi »

---
Viimeksi muokannut Jogi, 11 Huhti 2007 14:03. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
TL Comanche 200cc..
PK
6WD
Viestit: 310
Liittynyt: 29 Huhti 2006 07:01

Viesti Kirjoittaja PK »

...
Viimeksi muokannut PK, 11 Huhti 2007 13:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Jhp-Tuning
3WD
Viestit: 61
Liittynyt: 20 Loka 2006 20:58

Viesti Kirjoittaja Jhp-Tuning »

Oli noista kaasareista juttua niin näyttäis siltä, että itsellä on toi -> http://www.menopelimarket.fi/epages/PPO ... %2027mm%22

Elikkä se olisi 27mm, mikä vaikuttaisi täysin mahdolliselta. Kun kuvan suurentaa niin lukee "siansaksaa"kyljesssä + näyttää täysin vastaavalta. Kuinkas on muiden laita :?: Elikkä teillä joilla oli 30mm niin näyttäkö tutulta? Voihan toi tietty olla samanlainen mutta erikokoinen, hmm mene ja tiedä?
Pipo silmille ja menoX...
mkaskine
4WD
Viestit: 239
Liittynyt: 28 Helmi 2007 18:32
Mönkijä:: Yamaha YFZ450
Paikkakunta: Salo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mkaskine »

täällä näyttää juurikin tuolta, mites se virallisesti nyt menee mistä se kaasarin koko mitataan? Jos vaikka ensikerralla ottais tönärin mukaan ku ottaa kaasarin pois..
----- Yamaha YFZ 450 ------
PK
6WD
Viestit: 310
Liittynyt: 29 Huhti 2006 07:01

Viesti Kirjoittaja PK »

Näkyy tuola Bashanin sivuilla, http://www.hawaii-atv.cn/en/Product/default_back.aspx
Olevan komeita klikkeri(?)iskareita noissa BS300S ja S-2, sekä katumallissa BS250S-12.
Ehdotus: Jorkki ja Wihonen (jne. maahantuojat) ottakaa seuraavassa kontissa muutamia tuollaisia iskareita kokeeksi myyntiin ns. lisävarusteena.
Pituus saisi tietysti olla edes lähelle oikea noihin 200cc TL-malleihin, eli yleisimpiin. Itseä ainakin kiinnostaisi kovasti noi, ja ottaisin mieluusti testiin. (Joku lisä-ajatuskin noista, mutta se pitäisi sitten neuvotella maahantuojan kanssa erikseen...)
Avatar
Jhp-Tuning
3WD
Viestit: 61
Liittynyt: 20 Loka 2006 20:58

Viesti Kirjoittaja Jhp-Tuning »

Jogi kirjoitti:Tulipa se rasvanippakin laitettua taka-akselipesään. Oli helppo homma ja itse tein sen ihan irottamatta koko mötikkää.

Siinä se, nyt on itselläni kysymys että millaiset rasvat tuonne voi laittaa, käykö moly pohjainen? Ja miten paljon? (Kunnes tursuu stefan välistä vai vähempikin?)
Jeps, suoritin itteki kyseisen toimenpiteen, kun pääsin lopultakin hakemaan kaupasta nipan. Olivat meinaan kiinni To-Ma, pääsiäisten pyhien ajan, toi To vähän ihmeytti ??? Ehkä aloittivat pääsiäsen hiukan aikaisemmi :)

Itte laitoin liukulaakereille tarkoitettua vaseliinia, elikkä sitä kellertävää. Tai ainaski toi oli. Miksei "molykin" kävisi, molempia löytyi itteltäki, mutta päädyin tohon ku kerta tuubissa luki; liukulaakerit sekä laakeripesät 8) Laitoin niin kauan ku tuntui prässi jäykkenevän sekä ei enää menny vaan kävi tursuamaan prässin ja nipan välist.(vaikka oli oikeen kokonen prässin pää eli 6mm) Oli kyllä kumma kuinka monta pumppausta sinne uppos, ku eihän niihin etupään nippoihin mee ku puoli painallusta per/puoli :D Seurasin kyllä kyllä noita stefoja mutta ei ne näyttänyt pullistuvan/päästävän läpi tms... Kyllä nyt kelpaa ku rullaa nätisti :roll:
Pipo silmille ja menoX...
PK
6WD
Viestit: 310
Liittynyt: 29 Huhti 2006 07:01

Viesti Kirjoittaja PK »

Jokos jotkut on saanut paperit rekisteröintiä varten näihin 200cc S-7, eli 2007 mallisiin TL Crosseihin?
Bojala
Noppeli
Viestit: 4
Liittynyt: 26 Huhti 2006 19:30

Viesti Kirjoittaja Bojala »

mikäs vois olla vikana kiinalaisesa 200cc:ssä kun ei toimi pakki?
Vastaa Viestiin