maddalluksen ongelmat

Keskustelua muun merkkisistä mönkijöistä.
kiki84
6WD
Viestit: 315
Liittynyt: 13 Heinä 2007 18:55
Mönkijä:: 350 pikkulohko
Paikkakunta: kuusankoski

maddalluksen ongelmat

Viesti Kirjoittaja kiki84 »

eli comanchee ostin madallus palat eteen sekä taakse,muuten hyvin tyytyväinen mutta ketkjut hinkkaa aika moneen kohtaan,onko mitään konstia milla saa kulkemaan ilman hinkkaamista?
jalu78
3WD
Viestit: 81
Liittynyt: 08 Huhti 2007 19:46
Paikkakunta: Qsamo

Viesti Kirjoittaja jalu78 »

laitahan kuvia ni katotaan!
Avatar
jarppi
2WD
Viestit: 31
Liittynyt: 10 Huhti 2007 19:58
Paikkakunta: kajaani

Re: maddalluksen ongelmat

Viesti Kirjoittaja jarppi »

kiki84 kirjoitti:eli comanchee ostin madallus palat eteen sekä taakse,muuten hyvin tyytyväinen mutta ketkjut hinkkaa aika moneen kohtaan,onko mitään konstia milla saa kulkemaan ilman hinkkaamista?
Mulla oli samanlainen ongelma kun madalsin kumpaakin päätä :evil:
piti laittaa ylimääränen ketjun laakerirulla omalla kiinityksellä.
ei enää hankaa ketjut mihinkään :idea:

http://kuvablogi.com/blog/6220/4/
Avatar
jarppi
2WD
Viestit: 31
Liittynyt: 10 Huhti 2007 19:58
Paikkakunta: kajaani

Re: maddalluksen ongelmat

Viesti Kirjoittaja jarppi »

kiki84 kirjoitti:eli comanchee ostin madallus palat eteen sekä taakse,muuten hyvin tyytyväinen mutta ketkjut hinkkaa aika moneen kohtaan,onko mitään konstia milla saa kulkemaan ilman hinkkaamista?
Tossa on kuva siitä kuinka sain omassa ketjun hankauksen pois.
On se tähän päivään asti pelannut ihan hyvin :twisted:

http://kuvablogi.com/blog/6220/4/
Tzorbas
4WD
Viestit: 232
Liittynyt: 04 Kesä 2005 12:57
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tzorbas »

Ompa epäselvät kuvat, missä se rullavarsi on kiinni ? vissiin täysin jäykkä
http://bashan-atv.com/ Hawai/Fude/Comanche/BomberCat sivusto.
kiki84
6WD
Viestit: 315
Liittynyt: 13 Heinä 2007 18:55
Mönkijä:: 350 pikkulohko
Paikkakunta: kuusankoski

Re: maddalluksen ongelmat

Viesti Kirjoittaja kiki84 »

jarppi kirjoitti:
kiki84 kirjoitti:eli comanchee ostin madallus palat eteen sekä taakse,muuten hyvin tyytyväinen mutta ketkjut hinkkaa aika moneen kohtaan,onko mitään konstia milla saa kulkemaan ilman hinkkaamista?
Tossa on kuva siitä kuinka sain omassa ketjun hankauksen pois.
On se tähän päivään asti pelannut ihan hyvin :twisted:

Ei tuo mitää kuvii ollu?
Avatar
jarppi
2WD
Viestit: 31
Liittynyt: 10 Huhti 2007 19:58
Paikkakunta: kajaani

Re: maddalluksen ongelmat

Viesti Kirjoittaja jarppi »

kiki84 kirjoitti:
jarppi kirjoitti:
kiki84 kirjoitti:eli comanchee ostin madallus palat eteen sekä taakse,muuten hyvin tyytyväinen mutta ketkjut hinkkaa aika moneen kohtaan,onko mitään konstia milla saa kulkemaan ilman hinkkaamista?
Tossa on kuva siitä kuinka sain omassa ketjun hankauksen pois.
On se tähän päivään asti pelannut ihan hyvin :twisted:

Ei tuo mitää kuvii ollu?
Ei niin ollut otin pois niin eipähän pääse insinöörin retkut välittää :twisted:
Avatar
vaughan
Tracks
Viestit: 4759
Liittynyt: 13 Kesä 2005 22:10
Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vaughan »

Ja takasin asiaan...
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
TL200CC
2WD
Viestit: 41
Liittynyt: 12 Heinä 2007 14:15
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TL200CC »

Mä siirsin takakelkan etupäätä 35mm ylöspäin; uudet reiäät niihin lattoihin ja lattojen sisäpuolelle 11mm prikkoja per puoli tai vastaavan paksuiset holkit.

Kun takakelkan yläpäätä on siirretty ylöspäin, niin voi olla 12-piikkinen edessä ja 50-piikkinen ratas takana madalletullakin alustalla....
Matalalta ja Kovaa kadul (Mutaa ja Kuraa kutses)
rmax
Noppeli
Viestit: 8
Liittynyt: 10 Syys 2007 20:53
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja rmax »

Voi ratkaista myös niinkin että ottaa sen kumin pois sieltä taka-akselin keinusta, sen tilalle muovinen holkki joka saa pyöriä vapaasti siinä akselin päällä. Ja sen päälle kuminen holkki niin ei pidä ääntä pyöriessään. Toki tuo kiinnityspisteen muutos olis paras, nyt kun kiihdyttää niin helpommin vetää perää alas. :roll:
Comanche 200 tl
NikoN
Noppeli
Viestit: 9
Liittynyt: 02 Loka 2007 17:49
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NikoN »

Saako noita madalluspaloja jostain valmiina, vai onko home made?
fister
2WD
Viestit: 51
Liittynyt: 26 Syys 2007 11:51

Viesti Kirjoittaja fister »

Täältä löytyisi kulutusmuovista vedellä leikattuja takahaarukan suojia. Eli tulee siihen missä on se kuminen suoja takahaarukan etuosassa. itselläni on comanchea laskettu reilusti ja on pelannut todella hyvin. Tuota kulutusmuovia käyttävät esim. metalliteollisuus juuri sellaisissa paikoissa joissa ketjut ym... hinkkaisivat muuten rautaa tms.

Kysellä voipi: jarno.perkkio@gmail.com
Vastaa Viestiin