Falmekin FORCE 400 PRO
juhakone oli sivulla 4 kirjotellu takahaarukasta ja killikoiden eroavaisuuksista, siellä oli webbi sivu jossa oli räjäytyskuvia molemmista merkeistä, harmi sinänsä ettei se enään ole käytössä. muistelisin myös että muuten ovat kuin kaksi marjaa mutta jarru knölli on erilainen se että meneekö palat, en tiedä... se joka kunnostautuu ja kokeilee/on kokeillut vois ilmoittaa tuntemuksistansa. alkaa myös olemaan hilkulla.
- PEPE'S POWER
- Noppeli
- Viesti:
onko kellään semmosta mystistä vikaa havaittavissa että siä penkin alla rele naksuu mutta startti ei laukkaa ku yrittää käynnistää... jotain 20-30 kertaa ku painaa starttia niin sitte jo lähtee
hemmetti kun tuosta on kehkeytynyt oikeen maanvaiva, meinaa hihat palaa kun ei saa käyntiin, en uskalla edes ajatella että mikä hävetys jos sattuis liikenne valoihin hyytymään.
kaikki näkyvät piuhat on tarkistettu että on kiinni eikä poikki yms.

hemmetti kun tuosta on kehkeytynyt oikeen maanvaiva, meinaa hihat palaa kun ei saa käyntiin, en uskalla edes ajatella että mikä hävetys jos sattuis liikenne valoihin hyytymään.
Joo mulla on kans toi relevika . Ei tuu virrat päälle , mut sitten kun vääntää sitä plussa piuhaa siitä releen juuresta niin taas toimii. Pitäis varmaan pistää vaihtoon toi rele.maaku kirjoitti:onko kellään semmosta mystistä vikaa havaittavissa että siä penkin alla rele naksuu mutta startti ei laukkaa ku yrittää käynnistää... jotain 20-30 kertaa ku painaa starttia niin sitte jo lähtee![]()
-
- 4WD
- Mönkijä:: Yamaha YFZ450
- Viesti:
täytyy kyllä sanoa että ihme vikoja teillä on ollut noissa liitoksissa ja piuhoissa. ( tai sitten oma huolto ei oikeen pelaa ...? )
Ite ajanut pelkästään crossiradalla eikä mitään ongelmaa ole ollut.. tai no kaks kertaa oon joutunu venttiilit säätää ja nyt vääntys taka-akseli kun hyppy lähti ihan päin v...ua ja loppujen lopuks se jäi vielä pöydästä vajaaks eli tippus suoraan siihen tasaselle toinen takapyörä edellä..
Ite ajanut pelkästään crossiradalla eikä mitään ongelmaa ole ollut.. tai no kaks kertaa oon joutunu venttiilit säätää ja nyt vääntys taka-akseli kun hyppy lähti ihan päin v...ua ja loppujen lopuks se jäi vielä pöydästä vajaaks eli tippus suoraan siihen tasaselle toinen takapyörä edellä..
----- Yamaha YFZ 450 ------
-
- 4WD
- Mönkijä:: Yamaha YFZ450
- Viesti:
Ennenku vaihdat sen releen niin koitappa irrottaa se plussa piuha siitä releestä ja puhdistat sekä releen että sen pluspiuhan kontaktipinnat, kyllä sinne korroosio iskee jos vesikelillä ajelee..hakola kirjoitti:Joo mulla on kans toi relevika . Ei tuu virrat päälle , mut sitten kun vääntää sitä plussa piuhaa siitä releen juuresta niin taas toimii. Pitäis varmaan pistää vaihtoon toi rele.maaku kirjoitti:onko kellään semmosta mystistä vikaa havaittavissa että siä penkin alla rele naksuu mutta startti ei laukkaa ku yrittää käynnistää... jotain 20-30 kertaa ku painaa starttia niin sitte jo lähtee![]()
Ja toi startti homma, jos on aikaa / viitteliäisyyttä niin ottaa vaikka toisen akun rinnalle ( esim auton akun ) ja laitat siitä suoraan miinuksen runkoon ja plussalla koitat siihen startin plussaan ja katsoo pyöriikö aina, tolla nyt saa helposti ainakin selville että startti on kunnossa. Ja voihan sen releenkin ohittaa ihan testimielessä että näkee onko se siinä vai jossain piuhoissa..
----- Yamaha YFZ 450 ------
mutta kaskinen oliko niin et siitä sun kömpijästä oli riisuttu kaikki ylimääräinen, eihän sitä silloin oo vikoja
joo jorkki oon ollu sinne huoltoon yhteydessä, putsailtu on ja ei ota tulta, täytyy tosiaan kattoo tuo akku juttu. se on kyl oikeesti rikki se rele kun se vain naksuu eikä yhdistä ja joskus kesken starttauksen hieman viileällä ilmalla jos ei heti oo ryypyttäny niin saattaa lopettaa startin pyörityksen.
täytyy pyytää poikia lähettämään sellanen uus rele.
mulla oli sen punasen piuha härdellin kans ihan sama zydeemi, totesin että naaras liitos oli hieman väljä niin ettei saanu kontaktia tai ainaki se on toiminu sen jälkeen ku ruuvarilla sitä hieman "säädin".

joo jorkki oon ollu sinne huoltoon yhteydessä, putsailtu on ja ei ota tulta, täytyy tosiaan kattoo tuo akku juttu. se on kyl oikeesti rikki se rele kun se vain naksuu eikä yhdistä ja joskus kesken starttauksen hieman viileällä ilmalla jos ei heti oo ryypyttäny niin saattaa lopettaa startin pyörityksen.
täytyy pyytää poikia lähettämään sellanen uus rele.
mulla oli sen punasen piuha härdellin kans ihan sama zydeemi, totesin että naaras liitos oli hieman väljä niin ettei saanu kontaktia tai ainaki se on toiminu sen jälkeen ku ruuvarilla sitä hieman "säädin".
laitoin muuten myös 17 piikkisen eturattaan ku pojat olivat tuossa aikasemmin kehuneet laittaneensa, mulla tuli ainakin niin piukiaan ketjut vaikka säädöt on niin edessä ku vaan saa että miten mahtaa nua laakerit kestää tai enään ei mikään ihme jos pian hajoo...
http://kuvablogi.com/nayta/1107791/
http://kuvablogi.com/nayta/1107791/
joo kiusasin hieman, aikasemmin olit kuvaa laittanu ja näytti kiukkuselta kun oli karsittu ja säädetty, katsoin että sulla oli asialliset etujouset, ne varmaan saa ostaa halvalla?
täytyy kerran vielä tutkailla noi johdot jokin kontakti häiriöhän siellä täytyy olla kun releeseen asti virta kulkee mutta siitä eteenpäin miten sattuu.

täytyy kerran vielä tutkailla noi johdot jokin kontakti häiriöhän siellä täytyy olla kun releeseen asti virta kulkee mutta siitä eteenpäin miten sattuu.