Shineray XY250STIXE keskustelu!
kannattaa parantaa sitä ilman saantia ittellä ainaki parani huomattavasti ku ilma puolta petras vähä paremmaks, itte kaikerrin nuita kanavia avarammiks, pakopuolelta sai ottaa aikaslailla tavaraa pois nii saa virtaukset paremmiks ku tahtoo olla vääntö kateis ylä kierroksilla alhaalla vääntöö kylä löytyy mut ny pitäis sen yläväännönki löytyä ku sais vain pytyn kiinni
Millaisia työkaluja käytit? Isot pojat aikoinaan sanoivat, että viritys on onnistunut mikäli teho on tippunut korkeintaan 10%mönsijä kirjoitti:kannattaa parantaa sitä ilman saantia ittellä ainaki parani huomattavasti ku ilma puolta petras vähä paremmaks, itte kaikerrin nuita kanavia avarammiks, pakopuolelta sai ottaa aikaslailla tavaraa pois nii saa virtaukset paremmiks ku tahtoo olla vääntö kateis ylä kierroksilla alhaalla vääntöö kylä löytyy mut ny pitäis sen yläväännönki löytyä ku sais vain pytyn kiinni

Laitas kuvia muutoksista jos mahdollista.
Sachs 4Rock 250cc TL *MYYTY* !!!
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=782735
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=782735
kävin omalla työpaikalla jyrsimäs kannen ja minkulla kaakerrin kanavat sai vain olla suht tarkkana niitten vesikanavien kans menee sen verran läheltä ainaki pakopuolella mut tos kerkesin laittaan kannen jo koneesee kii noin 40nm laitoin kiristys arvoks jäi pienestä pellin palasta kii ku tarttee saada vena nostinten pukin alle korotusta ettei kulmat muutu mut kannesta otin 0,5 pois enemmänki olis voinu ku varaa oli kyllä mut tuo saa riittää saas nähä mitä tulee ku sais ny vain viä konee paikalle ja käyntii, itte tein työkalun jyrsimeen millä sai plaanata kannen
nyt on paikallaan 120 pääsuutin ja 50 tyhjäkäyntisuutin. Hieman booaa isoilla kierroksilla? putki menee muokkaukseen tänää/huomenna/ylihuomenna ja ilmansaannille ei ole tehty mitään ideoiden puutteen takia. tulpaksi valitsin idirium ngk tulpan vaikka hintaa onkin 20 euroa.
Pitää katsoa miten tuo putken muokkaus vaikuttaa tuohon käyttäytymiseen.. toivotaan parasta..
Pitää katsoa miten tuo putken muokkaus vaikuttaa tuohon käyttäytymiseen.. toivotaan parasta..
Kaikki mikä ei liiku, on turhaa..
Shineray XY 250 STIXE
Shineray XY 250 STIXE
Voisko jokainen Stixen omistaja kertoa käyntilämpötilat ajossa ja paikoillaan. Kun flekti lähtee n.75´C päälle niin alentaako se teillä lämmöt ja flektin pyöriminen loppuu?
Omassani lämmöt jatkavat nousuaan flektin lähdettyä päälle ja nousevat aina tuonne 100-115´C oli ajossa tai paikoillaan-> mikä on aivan liikaa. Mikä asiasta tekee ihmeellisen niin ei keitä vesiä pihalle. Anturissa ei heidän mukaan ole vikaa. Jarrut ei laahaa.
Olis todella tärkeetä mahdollisimman monen vastata, koska omani on takuukorjauksessa ja väittävät asian olevan normaalia
Kaupan purku seuraava vaihto
Omassani lämmöt jatkavat nousuaan flektin lähdettyä päälle ja nousevat aina tuonne 100-115´C oli ajossa tai paikoillaan-> mikä on aivan liikaa. Mikä asiasta tekee ihmeellisen niin ei keitä vesiä pihalle. Anturissa ei heidän mukaan ole vikaa. Jarrut ei laahaa.
Olis todella tärkeetä mahdollisimman monen vastata, koska omani on takuukorjauksessa ja väittävät asian olevan normaalia
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Kaupan purku seuraava vaihto

Sachs 4Rock 250cc TL *MYYTY* !!!
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=782735
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=782735
ny on kone kii ja käy ja kukkuuki viä se että ny tarttis lisää soppaa, putkesta otin katin pois mut akkusta loppu virta muutaman käynnistyksen jälkee pitänee ladata huomenissa että saa taas potkii mööpelin
toi käyntilämpötila on siinä 70-85 säästä riippuen mut on kuulemma normaalia että voi nousta sinne 110 asteesee
toi käyntilämpötila on siinä 70-85 säästä riippuen mut on kuulemma normaalia että voi nousta sinne 110 asteesee
"Voi nousta" siis tilapäisesti voi kyllä nousta riippuen ajokuormituksesta. Meikäläisen mönkijän lämpötila kun oli, 100-115´C aivan koko ajan. Ei voi olla normaalia. Flektillä ei ole mitään vaikutusta taikka ajoviimalla. Ideoita???mönsijä kirjoitti:toi käyntilämpötila on siinä 70-85 säästä riippuen mut on kuulemma normaalia että voi nousta sinne 110 asteesee
Sachs 4Rock 250cc TL *MYYTY* !!!
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=782735
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=782735
Tarkistin nestetason ensimmäisenä, ei siitä johdu. Tekisköhän viallinen vesipumppu tällaista? Löytyykö tuosta termostaattia jostain?mönsijä kirjoitti:kokeiles lisätä nestettä ku tos on muutamalla kaverilla ollu vähä saman tyylistä vikaa mikä on sitte korjaantunu tuolla ku ovat nestettä lisänneet
Sachs 4Rock 250cc TL *MYYTY* !!!
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=782735
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=782735