itellä oli syyläri melkee täyn,nosti lämpöjä ja piti ajossakin lähellä 100 astet koko ajan. laitoin ihan piripintaan ja sit hiuka paisuntasäiliöön ni alko toimii sen jälkee. ei kai siinä ole kerra mittä rajaa koska ylimääränen vesi päätyy syyläristä paisuntasäiliöön.. mut jos kerra on täynnä ni juu termostaatis saattaapi olla vikaa ettei aukea tms. toivottavasti löytyy, kun noi lämmöt ei kyl koko ajan saa olla noi tapis, ei tee hyvää koneelle tai millekkää muulle, ei edes kuskille..
ja kannattaa tarkistaa ettei ole mikää letku löysällä tai sit otenkin painunu kasaan ettei pääse vesi vapaasti kiertää.. voi olla et vesi pysyy sisällä mut jos ei pääse oikein/hyvin kiertää ni nostaa lämpöjä heti..
motomaurits:
Shineray XY250STIXE Lämpötilan anturi termostaattiin
Hinta: 5€
vois kokeil? ei budjetti ainakaan repee
Kaikki mikä ei liiku, on turhaa..
Shineray XY 250 STIXE
Lämmön nousuun mulla oli syynä väärin säädetty jarrupoljin. Jarrupolkimen liike oli aivan mitättömän pieni eli jalkajarru oli säädetty niin että jarrut laahasivat varsinkin kovemmin ajettaessa ja vastus oli lopulta niin kova että lämmöt nousi 106. Nyt säädön jälkeen läämmöt ei nouse tieliikenteessä yli 85.
tossa tuli mieleen ku uudet suuttimet laitoin ja huomasin tosiaan yläkierroksilla hapenpuutetta ja tukehtumista liian rikkaalla bensalla ilm eisesti, miten olette tota ilmansaantia parantaneet. Vakiona tuo ottaa ilmaa siitä penkin alta suoraan koneen lämmintä ilmaa.. Itse mietin tuota vapaavirtasuodatinta, mutta kuinka herkkä kosteudelle? hmmm.. ensiksi ajattelin laittaa patentin jotenkin että olisi kunnon ilmanottoletkut jotenkin ylhäällä pienestä vedestä turvassa.. entä onko muita herkkiä paikkoja jos hiukan joessa/ojassa/joessa pulahtaa..?? tietoa?
Shineray XY 250 STIXE
Toivon kaikille Shinerayn omistajille onnea ja menestystä peliensä kanssa. Omani osoittautui torsoksi takuukorjauksienkin jälkeen ja lähtee tänään takaisin myyjälle kaupan purkua varten.
Wille kirjoitti:Toivon kaikille Shinerayn omistajille onnea ja menestystä peliensä kanssa. Omani osoittautui torsoksi takuukorjauksienkin jälkeen ja lähtee tänään takaisin myyjälle kaupan purkua varten.
mitä? oliko noin huonossa kunnossa? harmi, että jollekin ne maanantai kappaleetkin tuntuu menevän.. toivottavasti itse lajiin/harrastukseen ei mennyt usko..
Shineray XY 250 STIXE
Onko kellään ollu mieles porauttaa pyttyä? onks tietoo minkä kokonen on alkuperänen mäntä ja onko porautus varaa paljonkin?
ootteko joutuneet säätelee vapaavirtasuodattimen jälkeen? itelläni ainakin ryyppy täytyy olla kokonaan auki et saa teho ulos!!
MOH85 kirjoitti:mitä? oliko noin huonossa kunnossa? harmi, että jollekin ne maanantai kappaleetkin tuntuu menevän.. toivottavasti itse lajiin/harrastukseen ei mennyt usko..
Yhteistyö kiinalaismerkkien kanssa loppui tähän paikkaan. Huoleton ajaminen kiinnostaa... ei se, että mitähän seuraavaksi hajoaa. Täytyy ny kattoa josko sitä säästäis pikkaisen enempi rahnaa ja hommais jonku kunnon pelin tai sitten pistän nää rahat kurkusta alas .
MOH85 kirjoitti:mitä? oliko noin huonossa kunnossa? harmi, että jollekin ne maanantai kappaleetkin tuntuu menevän.. toivottavasti itse lajiin/harrastukseen ei mennyt usko..
Yhteistyö kiinalaismerkkien kanssa loppui tähän paikkaan. Huoleton ajaminen kiinnostaa... ei se, että mitähän seuraavaksi hajoaa. Täytyy ny kattoa josko sitä säästäis pikkaisen enempi rahnaa ja hommais jonku kunnon pelin tai sitten pistän nää rahat kurkusta alas .
Välttämättä rahaakaan ei tarvii kauheita sijoittaa että saa toimivan pelin.
Itsellä purkautui kaupat 200cc fude/comanche:sta ja ostin tilalle NFM 250 puman ja nyt 1700km mittarissa ilman mitään ongelmia.
Loisto peli hintaansa nähden!!
juu ei se aina rahasta oo kii vaikka toiselle on 1500 euroa paljon kun taas toiselle 6000€.. itse ainakin olen omaan shineray:hin tyytyväinen. pientä säätöä on mutta muuten olen peliin tyytyväinen. Tiettyjä hankintoja rajoittaa budjetti mm. mettärenkaat.. itse ajaminen tuntuu omaan mi-16 pösöön verratessa olevan melkeen ilmasta.. toivottavasti löydät hyvän pelin, jolla pääset nattimaan ajamisen riemusta ja kokemuksista..
asiasta peräkoteloon rupes eilen hieman ärsyttää ku olin "suuressa" kaupungissa ajelemassa illalla niin ne 15-17 -vuotiaat crossimopokuskit. perhana ku härnäs koko ajan. siinä vaiheessa olisi toivonut muutaman kuution lisää perseen alle, kun näyttävästi pojat on laittanut pelinsä kuitenkin kulkemaan.. nooh, itse en kyllä mitenkään vinoon heitä katso, mutta tuntui et os heistä kyllä katsoi minua.. pientä se oli mut hieman ärsytti.. olis pysäyttäny ja poltellu vaikka seurana tupakin tai jotain.. no niitä nyt oli sata potenssiin kolme enemmän liikkeellä ku mönkijöitä. Ei kyllä yhtään mönkijää tullut vastaan.. mutta hieno oli ilta-auringossa ajella ja ilmakin oli ihan älyttömän lämmin.. tais kilsoa tulla lähemmäs 70km..
Shineray XY 250 STIXE
Shinukka sai uuden syylärin ja ikävikseen en ole kerennyt kuin hakemaan kömpijän kotia. Lämmöt oli normaalit n.70-80 astetta taajamalla, mutta kun ajeli sellasta 70-80 km/h lämmöt lähenteli satkua. Pitäähän sitä taistella kaikin keinoin ennenkuin luovuttaa... No pitää ihmetellä sitten ohittaako ton flektin kokoaika toimivaksi.
Niin ja mulla noi vakuutukset: Pakollinen liikennev. 137€ vuosi ja PohjolaY.
Ne lomat on sitten pidetty eli huomenna töihin testaamaan mönkkäriä. Teitä Shinukan omistajiahan on tullut ihan kivasti siisti juttu.
Kuis paljon joudutte pitää ryyppyä päällä et saa kaiken tehon ulos?
entäs mites paljon teil on se pieni messinkinen ruuvi oikeel puolel kaasaria pohjas ,joka törröttää alas päin auki, voisko joku laittaa kuvan omasta ! itelläni on ollu käynti ongelmia,ja hukka putkesta on lorottamal tullu löpöö vaikka oikeel puolel kyljes oleva ruuvi on ollu niin tiukas kun jaksaa vääntää kiinni!