Mä vaihdoin lenkkiä pitemmät ketjut . Paljonko sait forcen kulkee.maaku kirjoitti:laitoin muuten myös 17 piikkisen eturattaan ku pojat olivat tuossa aikasemmin kehuneet laittaneensa, mulla tuli ainakin niin piukiaan ketjut vaikka säädöt on niin edessä ku vaan saa että miten mahtaa nua laakerit kestää tai enään ei mikään ihme jos pian hajoo...
http://kuvablogi.com/nayta/1107791/
Falmekin FORCE 400 PRO
Mulla vissiin kans 17 eturatas ja ei oo hyvä... ei jaksa enää isoimmalla vaihteella kerätä loppuun asti eli huippuja ainaki tolla omalla saan enemmän 15piikkisellä... onks kellää muulla ollu ongelmaa falmekissa(400cc) vaihteiston kanssa... ku mulla iski joku halvatun kahnaus ääni siihe ja ilmeisesti siel oli ihan metalli silppua tullu eli on ottanu jonnekki kiinni kunnolla...??? Nyt se on huollossa mut eipä oo sieltäkää kukaa soitellu mulle mitää väliaika tietoja et mikä siin nyt on...
No kyl mulla jaksaa 2päällä mennä 105 ja yksin n.120-130kmh... Ja asiasta takas kukka ruukkuun.... Mullaki laatikost kuulu kans semmonen vinkuminen mut se on ihan normaali ääni ku laittaa pienempää vaihetta sisään ni oisko synkat jotka naukuu tai joku vastaava saa hieman kierrosta siel... Mut toi on semmonen rahina ja on tosiaan tullu metalli soiroa ni onhan se sillon pakosti ottanu johonki kiinni... Ajattelin vaa et onks kellää muulla käyny samaa... onhan se mun menopeli jo 5tonnii ajettu et on se ihan hyvin palvellu eli kannatti hakee Iisalmesta asti se...
-
- Noppeli
Ohjauksen kartioholkit
Iltaa. Uusi force 400:n omistaja ilmoittauttu. Heti alkuun kysymys. Onko joku laittanut noita kartioholkkeja ohjaukseen, jotka saa tuolta falmekilta "päivityksenä". Niidenhän pitäisi poistaa se tärinä ohjauksesta, kun hommasin ne, mutta en kyllä ota selvää mihin ne tulee. Ei ollut mitään ohjetta mukana, joten jos jollain on kuva tai on laittanut niin vois kertoa.
- Jonska
- 6WD
- Mönkijä:: No quad
- Paikkakunta: Kouvola, Inkeroinen ja Helsinki Skype: Jonska tai Jouni Lyyra
Mitä? Onko Jorkki ruvennu lipsumaan lupauksissaanJorkki kirjoitti:Ensimmäinen parannuspaketti saatavana Falmekilta 26.10. Eli olen 26.10 asti Kiinassa ja tuon tullessani ensimmäiset parannusosat. Kuten olen luvannut Force 400 ostaneille, kehitämme tätä laitetta niin kauan kuin kehitettävää keksitään ja toimitan parannussarjat maksutta mönkijän ostaneille. Muutamassa mönkkärissä on esiintynyt pientä värinää ohjaustangossa ja se johtuu aavistuksen väljistä reijistä ohjauksen runkopalassa. Eli kuuden pultin alle tulee kartiomaiset ohjurit jotka keskittävät kaikki pultit eikä välyksiä enää ole. Mukana tulevat myös seikkaperäiset ohjeet ohjurien asennukseen. Suurin osa asiakkaista tuskin on edes huomannut tätä mutta muutamat tarkimmat ovat. Joka tapauksessa setin saa maksutta meiltä. Eli lisää vaan palautetta niin saadaa lisää parannuksia aikaiseksi. Meille tulee testiin tämä sama malli kuukaudenpäästä Japanilaisella Subarun koneella jossa vakiona vajaat 50hp. Mielankiintoinen kapistus tuokin, ei vaan saa tieliikenteeseen. Eikun vaan kaikki koittamaan.

-
- Noppeli
uusi omistaja ilmottautuu Smile heti olisi muutamia kysymyksiä. eli eikö ole olemassa mitään käyttö-ohje kirjaa kun en ainakaan saanut mitään mönkijän mukana? ja miten on venttiilien säätö et koska pitäs tehdä vai tarviiko? entä mitkä välykset pitää olla? niin ja mielellään kuulen kaikkia parannus kautta vika juttujakin!
- SureShot
- 2WD
- Mönkijä:: Falmek Force 400 Pro -08
Joo mulla sama juttu täällä. Jonkun näkönen manuaali olis ihan paikallaan. Renkaanpaineet, venttiilien säädöt, huoltovälit, öljyt jne jne... Jostakin CD:stä höpöttivät kun soittelin mutta eipä ole mulle moista ilmestynyt...
Mulla ainakin kikottimessa oli jonkun verran moittimista, noin niikun kasauksen ja muun puolesta... Mailiakin laittelin asiasta, mutta eipä ole asiaa kommentoitu...
Mulla ainakin kikottimessa oli jonkun verran moittimista, noin niikun kasauksen ja muun puolesta... Mailiakin laittelin asiasta, mutta eipä ole asiaa kommentoitu...
-
- 4WD
- Mönkijä:: Yamaha YFZ450
- Viesti:
Jos joiltakin on nyt ohjekirja puuttunut niin laittakaapa meiliä osoitteeseen myynti@falmek.fi niin eiköhän se kirjanen sieltä tule.
Muihin mönkijäasioihin Jorkki varmaankin vastaa mielellään kunhan taas saapuu Suomeen. Eli on pari viikkoa reissussa..
Ja myös minulta voipi kysellä tuollaisia yleisiä asioita, takuuasioihin en puutu enkä ota kantaa mutta saan ainakin käveltyä suoraan verstaalle ja selvitettyä asioita...
Muihin mönkijäasioihin Jorkki varmaankin vastaa mielellään kunhan taas saapuu Suomeen. Eli on pari viikkoa reissussa..
Ja myös minulta voipi kysellä tuollaisia yleisiä asioita, takuuasioihin en puutu enkä ota kantaa mutta saan ainakin käveltyä suoraan verstaalle ja selvitettyä asioita...
----- Yamaha YFZ 450 ------
-
- Noppeli
Eli tuossa tietoa niistä boxseista, en tiedä onko tuo tarjous enää voimassa, ja jossain oli maininta, että rajoittamattoman boxsin hinta ois noin 100e. Välityksistä sen verran, että 15 ratas edessä ja vakio takana mikä nyt onkaan en muista kokoa niin on aika jees kiihtyy vielä hyvin ja huippuja ottaa noin 105-110km/h, tietysti on myös muuten rukattu.Jorkki kirjoitti:Hyvä että on vehkeet pelittänyt. Pistän kuvia meidän omalle nettisivulle ens viikolla. Pitää vaan saada otettua vähän parempia ku noi nykyiset on tosi surkeita. Se cdi-boxi juttu muuttu taas hiukan. Eli loppujen lopuks niitä oli kolmea sorttia. Rajoitettuja, EI-rajoitettuja, ja niitä 30h. laskevia. Nyt mulla on niitä kaikkia hyllyssä mut luulen että toi EI-kuristettu on se jonka kaikki haluu. Pitää vaan jaksaa rullata ekaks se 30h hissukseen ennenkuin alkaa uruttaa kunnolla. Ja tieliikenteessähän se on liian tehokas eli laiton, siis virallisesti en suosittele sitä kenellekkään. Vielä ei oo yhtään osoitetta tullu mulle asti että pääsisin postittamaan noi kartioholkit. Samaten selvis että siellä on nyt asiakkailla vähän joka versiota cdi-boxia ja sen voin vaihtaa maksutta toisenlaiseen jos joku haluaa. Vanha pitäis lähettää mulle takas kun uus on tullu.