juu tosiaan se ensimmäinen 200km määräaikaishuolto tuli ja meni. Eihän sitä edes ajatellut et muutamassa päivässä ajaisi sen 300km. Ja määräaikaishuolto mun ohjekirjan mukaan 200km. Toisaalta kyseiset ongelmat eivät todellakaan johdu määräaikaishuoltojen puutteesta! Vaikka olisin nuo "viralliset öljyjen vaihdot" tehnytkin luulempa että nämä ongelmat olisi kuitenkin tullut vastaasn. Siis huollot olen itse tehnyt määräaikojen putteissa, Öljyt vaihdettu 310km, 440km ja nyt 1000km. Samoin tulppa vaihtui originaaliin 400km päästä ja nyt 1000km jälkeen. Samoin mutterit olen kiristänyt rasvannut jne. ja voin väittää että hommat on tehty varmasti 2x paremmin kun 10 minuutin huollossa. En tarkoita mitään, että huolloissa ei osata/kiinnosta, mutta oma "määräaikaishuolto" käsittää koko laitteen.
Noh, kuitenkin. Modularbox tosiaan ei ole kauhean innostunut kyseisen pelin korjaamiseen ja itsellä nuo sähköjutut menee kyllä ohi hilseen eli saa nähdä mitä tapahtuu. Ilmat suosii, kelit hyvät ja ajohalut hirveet.. No.. Elämä on..
Ei kai ne nyt kuitenkaan itkemällä korjaannu. Harmittaa vaan aika lailla...
ja tosiaan en mitenkään provosoi takuun mahdollista purkautumista huoltojen laiminlyönnin takia! Ymmärrän täysin, miksi ne pitää suorittaa jotta takuu säilyy. Ja todellakaan en väheksy määräaikaishuoltojen påätevyyttä tai laajuutta. Itse tekemällä on kuitenkin varmempaa ja tietää että kasikki tehtiin viimosen päälle.
Mutta eiköhän tää tästä. Joudun perhana mutsilla vielä netissäkin käymään kun vaihdoin nettiä halvempaan ja olivat edellisessä katkaisseet ja uusi ei vielä auki.
Autokin huutaa hoosiannaa kun rupee kilometrit ottamaan verojaan (pösö mi-16 -89 ajettu 415 000km

)
no jotakin positiivista ->
Bensanhinta laskee!!
Kaikki mikä ei liiku, on turhaa..
Shineray XY 250 STIXE