nyt tuli heitettyä lisävalot hieman paremmin keulille. harmittaa ku kamera rikki niin ei voi valaista ratkaisutapaa..
jaakkima: täälähän minä kiirettä koulun kanssa ja duunissa eletäään jännittäviä hetkiä omistajan vaihdoksen takia niin ei ole kerinny heittelee niin kauheesti näitä "hyviä" kommentteja!
sit ku tähän yhtälöön vielä kaksi hyper-aktiivista koiraa niin se o avot!
talvikummeja hakuses.. millasis hinnois toi kalajoenkumikorjaamo on? kuullu suht koht hyvää paikasta.. mut onko joku tilannu jo kumit sieltä?
pitää lähtee hiuka ajamaan ku niin hieno ilta.. et kerkee BB:ksi takas
Viimeksi muokannut MOH85, 30 Syys 2008 00:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kaikki mikä ei liiku, on turhaa..
Shineray XY 250 STIXE
Mikä lie viimeksi ollut kun säädin, nyt sain säädettyä jo paremmaksi mutta jäi silti vielä 4mm auraukselle, tuo saa kelvata ei jaksa olla koko ajan säätelemässä.
jankok kirjoitti:Mikä lie viimeksi ollut kun säädin, nyt sain säädettyä jo paremmaksi mutta jäi silti vielä 4mm auraukselle, tuo saa kelvata ei jaksa olla koko ajan säätelemässä.
En tiedä päteekö tämä Shinerayhin mutta ainakin Comanchessa jossa on XY250STIXEen olka-akselit pitää raidetangonpäät olla olka-akselin alapuolella (eli mutteri yläpuolella). Jos raidetanko on olka-akselin yläpuolella loppuu säätövarat kesken, kuten sulla nyt.
jankok kirjoitti:Mikä lie viimeksi ollut kun säädin, nyt sain säädettyä jo paremmaksi mutta jäi silti vielä 4mm auraukselle, tuo saa kelvata ei jaksa olla koko ajan säätelemässä.
En tiedä päteekö tämä Shinerayhin mutta ainakin Comanchessa jossa on XY250STIXEen olka-akselit pitää raidetangonpäät olla olka-akselin alapuolella (eli mutteri yläpuolella). Jos raidetanko on olka-akselin yläpuolella loppuu säätövarat kesken, kuten sulla nyt.
jankok kirjoitti:Mikä lie viimeksi ollut kun säädin, nyt sain säädettyä jo paremmaksi mutta jäi silti vielä 4mm auraukselle, tuo saa kelvata ei jaksa olla koko ajan säätelemässä.
Teeppä vielä silleen jos joskus jaksat että otat raidetandon pään irti navasta ja pyörittelet raidetangon oikeesti niin lyhyeksi kun menee. Voihan olla että toisen pään nivel pohjaa aikasemmin kun toisen, joten koko kierrettä ei voida hyödyntää.
mulle tuli nyt takuuseen uudet vanteet ja renkaat vasemmalle puolelle. arvatkaapa vetääkö oikealle?? =D huh huh.. entisillä kumeilla ajoin 640km ja nyt vasemmalla uutta kumia. en ymmärrä. kaiken jären mukaan renkut ei ole niin paljon kuluneet et pitäs vaikuttaa. yöllä vaihdoin pimeässä niin en kerennyt vilkasta et muuttuiko auraus jostain syystä. olen miettinyt tällaisen hankkimista joulukuussa http://www.mpt.fi/index.php?productID=27591
pitäs viel mittailla nuo imukaulat. onko joku sattumalta irrottanut kaasarin? paljonka lie kiinityslaipat ja pelit?? mittoja kehiin jos on tietoa.
Ulompi pää pohjaa n.5mm vielä oli eilen tehnyt vähän uutta kierrettä kun väänsin niin tiukkaan, siitä johtui että auraus oli jo lähellä oikeaa. Pitää ottaa rälläkällä vähän pois niin tangosta niin eiköhän se siitä asetu.
No niin ohjaus ois kohillaan, vähän tangon lyhennystä niin alkoi säätö varaa riittään.
Renkaiden kieroudesta minä pääsin vaihtamalla etupyörän navan, johon oli sorvattu akselille reikä suoraan. Ei viipota enään. ainakaan pahasti. Jäähdyttimen puhallin lakkasi muuten toimimasta, toimii kuiteski ohitettuna.
Sähkökuva kaaviosta löytyy joku flektin controller box, mutta huollon varaosaluettelossa sitä ei ole??? Huolto oli joku speed järvenpäässä.
Mikä siis ohjaa tuota flektiin toimintaa. Lämpötila-anturi toimii, mittari näyttää lämmön oikein.
Viittisikö joku mitailla, että millainen kone runkoon sopii?
1. Korkeus ylempien ja alempien runkoputkien välissä.
2. Jos ylhäällä runkoputkien välissä on tilaa korkeussuunnassa ennen tankkia, minkä verran
3. Ylempien runkoputkien etäisyys vaakasuunnassa toisistaan.
4. Alempien runkoputkien etäisyys vaakasuunnassa toisistaan.
rednuht kirjoitti:Jäähdyttimen puhallin lakkasi muuten toimimasta, toimii kuiteski ohitettuna.
Sähkökuva kaaviosta löytyy joku flektin controller box, mutta huollon varaosaluettelossa sitä ei ole??? Huolto oli joku speed järvenpäässä.
Mikä siis ohjaa tuota flektiin toimintaa. Lämpötila-anturi toimii, mittari näyttää lämmön oikein.
Yleensä flektin termostaatti on syylärin alareunassa. Kannattaa hakea myös alavesiletkusta.
Renkaiden kieroudesta minä pääsin vaihtamalla etupyörän navan, johon oli sorvattu akselille reikä suoraan.
joo mutkun siis renkaat ovat epäkeskot. siis jopa nuo jotka sain takuuseen, ja jotka aion palauttaa takaisin. jatkan tätä paskaa niin pitkään ennenkuin mittaavat suorat kumit matkaan.
Tuosta runkoasiasta. Minkälaisia eroja Shinerayn ja Bashanin rungoissa on?
Huonoista kuvista päätellen nopeasti katottuna en löytäny ku koneen etukiinnikkeen joka on vaan yhdellä.
thebeet83 kirjoitti:Renkaiden kieroudesta minä pääsin vaihtamalla etupyörän navan, johon oli sorvattu akselille reikä suoraan.
joo mutkun siis renkaat ovat epäkeskot. siis jopa nuo jotka sain takuuseen, ja jotka aion palauttaa takaisin. jatkan tätä paskaa niin pitkään ennenkuin mittaavat suorat kumit matkaan.
Joudutko pitämään mönkijää pukkien päällä sen aikaa kun uudet renkaat tulee vai saatko vaihtaa ne myöhemmin.
Olikos sitä joku madaltanut shinukkaa, vois laittaa kuvia onnistuneesta madalluksesta.