Shineray XY250STIXE keskustelu!
Joo, mutta eikö tämä koske juuri shineray pelejä ??jankok kirjoitti:Taitaa karata tämä keskustelu rahoitus yhtiö/vaakutus keskusteluun.
Niin,vakuutus keskusteluille on kyllä omakin paikkansa joten tässä voi hyvin taas palata aiheeseen. t:vaughan
Pieru on vain henkistä pahoinvointia...
Ja välillä voidaan todella pahoin.
Ja välillä voidaan todella pahoin.
Voisin hiukan katsella tuota samalla, kun olis tarkoitus tehdä samat omaan autoon. Järjetön (kärjetön) ei olis mitenkään hirveän vaikea...kunhan ensin katasois mimmonen toi oma sytkä onmahki kirjoitti:keksikö joku jo patentin sytkän säätöön shinukassa? comoon joku nero ny.

Pieru on vain henkistä pahoinvointia...
Ja välillä voidaan todella pahoin.
Ja välillä voidaan todella pahoin.
jaakkima kirjoitti:Joo, mutta eikö tämä koske juuri shineray pelejä ??jankok kirjoitti:Taitaa karata tämä keskustelu rahoitus yhtiö/vaakutus keskusteluun.
Niin,vakuutus keskusteluille on kyllä omakin paikkansa joten tässä voi hyvin taas palata aiheeseen. t:vaughan
Oot kyllä asian ytimessä, saiskohan jo shineraylle oman osion, ettei tarvis crossimönkkäreitten palstaa käyttää, tuntuu kuitenkin olevan sen verran näitäkin pelejä ihmisillä.
Shineray XY 250 STIXE
Onkos kenelläkään ollut peli ajossa talven yli ?
Kiinnostaisi tietää miten lähtee käymään kylmänä, akun kesto talvella yms. asiat jotka esiintyy vain talvella, ajatuksena oli pitää mönkkäri ajossa koko talven, koska 100 % lukkoperä tykkää liukkaasta =)
Sen verran tein omaa huoltoa kun mittarissa on yli 1300 km, että öljyt vaihdoin ja tulpan, sekä ketjut lyhensin ja kiristin, muuten on käytetty oikeassa huollossakin ja tulen käyttämäänkin.
ajatuksia laitteen piristämisestäkin on käynyt mielessä... Jos suuttimilla kokeilis alkuun ja ilmansaantia parantaisi sekä putken tekisi avarammaksi ottamalla katin pois välistä sekä vaimentimen vaihto.
Minkä kokoinen pää/tyhjäkäynti suutin on ollut toimivin ? (vastauksia kaivataan niiltä joilla tämä tieto ei ole ainoastaan teoreettinen)
Mikä kokoonpano on tuonut persdynolla parhaan tuloksen vääntöön ?
Kiinnostaisi tietää miten lähtee käymään kylmänä, akun kesto talvella yms. asiat jotka esiintyy vain talvella, ajatuksena oli pitää mönkkäri ajossa koko talven, koska 100 % lukkoperä tykkää liukkaasta =)
Sen verran tein omaa huoltoa kun mittarissa on yli 1300 km, että öljyt vaihdoin ja tulpan, sekä ketjut lyhensin ja kiristin, muuten on käytetty oikeassa huollossakin ja tulen käyttämäänkin.
ajatuksia laitteen piristämisestäkin on käynyt mielessä... Jos suuttimilla kokeilis alkuun ja ilmansaantia parantaisi sekä putken tekisi avarammaksi ottamalla katin pois välistä sekä vaimentimen vaihto.
Minkä kokoinen pää/tyhjäkäynti suutin on ollut toimivin ? (vastauksia kaivataan niiltä joilla tämä tieto ei ole ainoastaan teoreettinen)
Mikä kokoonpano on tuonut persdynolla parhaan tuloksen vääntöön ?
Paras suutin kokoonpano on 48/130 ainakin omassa rutkussa. Ilmansaantia on tietysti paranneltu kartiofiltterillä ja pakopuolelta otettu katti pois ja vaihdettu pönttö simonsin malliin... Näillä muutoksilla on ainakin huomattava ero vakioon mutta, ei silti voi raketiksi kehua...huiput mittarin mukaan 107 km/h
talvi tekee juu tulemistaan.. ja ongelmat.. uusi virtalukko tuli laitettua, mut sit katos vilkut, tai ei heti sen jälkee eilen kävi nuon.. tai takaa ei vilkuta, edessä koko ajan päällä.. öö.. eikä lähe käyntiin.. voi tosin olla et vahingos kulutin akun loppuu..
vaikka tuskin niin kävi ku 5min. päästä ei käyntiin lähteny.. hoh hoijaa.. jos jaksas men kattoo ku kotii pääsee..
APUA! HUOLTOKATKO ARGGGG

120 pääsuutin ja 50 tyhjäkäyntisuutin, parannettu ilmansaanti sekä bensahana poistettu.. hyvin toimii..

APUA! HUOLTOKATKO ARGGGG
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

120 pääsuutin ja 50 tyhjäkäyntisuutin, parannettu ilmansaanti sekä bensahana poistettu.. hyvin toimii..
Kaikki mikä ei liiku, on turhaa..
Shineray XY 250 STIXE
Shineray XY 250 STIXE
- thebeet83
- 6WD
- Viestit: 525
- Liittynyt: 21 Syys 2008 22:06
- Mönkijä:: GOES 450X 07 ja 08
- Paikkakunta: ilomantsi
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
Katulaillista Kings Slasheria crossinappulalla löytyy seuraavasti:
Eteen 23x7.00-10 tai 22x8.00-10
Taakse 20x11.00-10
Setti 295 € sis. alv 22 %. Tarjous voimassa marraskuun 2008 loppuun.
Terveisin Timo
gsm 0400 169 906
kalajoenkumikorjaamo
Eteen 23x7.00-10 tai 22x8.00-10
Taakse 20x11.00-10
Setti 295 € sis. alv 22 %. Tarjous voimassa marraskuun 2008 loppuun.
Terveisin Timo
gsm 0400 169 906
kalajoenkumikorjaamo
- Duster
- 6WD
- Viestit: 402
- Liittynyt: 02 Loka 2008 20:11
- Mönkijä:: Dinli 904 -11
- Paikkakunta: Kontiolahti
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
No eipä tuossa ole mun kokoa.
21x7-10 ja 20x11-9
21x7-10 ja 20x11-9
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
kone toimii ja vilkun rele kökkönä.. juu hirveet ajoa..
Kaikki mikä ei liiku, on turhaa..
Shineray XY 250 STIXE
Shineray XY 250 STIXE
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
Ihan onnistuneet viritykset STXE malliin. Kannesta otettiin milli pois, ja kanavat portattiin. Nokan ajoitus tarkistettiin ja se oli niin hyvin kohillaan kun ilman säädettävää nokkaa voi olla. Perusajoitus sytytyksessä on noin 45astetta, joten todella aikasella. Tohon laitettiin ajoitukseksi noin 38astetta ja kyllä ero tuntuu. Eli tohon päästään ottamalla vauhtipyörän ajoitus tunnistimesta 1cm pois eli vastaa tollasta 7-8 astetta. Toiseltapuolen sitten saman verran grammoissa tavaraa pois että tasapaino jotenkin säilyisi. Nyt alkaa jo keventämään keulaa ja se tuntuu kivalta
.
Itelle tuli slasherit lamokselta ja taisi olla vielä karvan verran halvemmat.

Itelle tuli slasherit lamokselta ja taisi olla vielä karvan verran halvemmat.
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
No ei mutta tuota pitäisi päätstä testaamaansprint kirjoitti:Ihan onnistuneet viritykset STXE malliin. Kannesta otettiin milli pois, ja kanavat portattiin. Nokan ajoitus tarkistettiin ja se oli niin hyvin kohillaan kun ilman säädettävää nokkaa voi olla. Perusajoitus sytytyksessä on noin 45astetta, joten todella aikasella. Tohon laitettiin ajoitukseksi noin 38astetta ja kyllä ero tuntuu. Eli tohon päästään ottamalla vauhtipyörän ajoitus tunnistimesta 1cm pois eli vastaa tollasta 7-8 astetta. Toiseltapuolen sitten saman verran grammoissa tavaraa pois että tasapaino jotenkin säilyisi. Nyt alkaa jo keventämään keulaa ja se tuntuu kivalta.
Itelle tuli slasherit lamokselta ja taisi olla vielä karvan verran halvemmat.

Odotellaan noita lomia niin voisi yrittää katsoa sitä sytkä hommaa.
Pieru on vain henkistä pahoinvointia...
Ja välillä voidaan todella pahoin.
Ja välillä voidaan todella pahoin.