Shineray XY250STIXE keskustelu!

Keskustelua muun merkkisistä mönkijöistä.
Stixe
Noppeli
Viestit: 13
Liittynyt: 15 Kesä 2008 21:43
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Stixe »

Pennzoil MOTORCYCLE OIL SAE 10W-40, Semi-synthetic
Avatar
jaakkima
6WD
Viestit: 258
Liittynyt: 26 Touko 2008 18:04
Mönkijä:: Shinukka

Viesti Kirjoittaja jaakkima »

jankok kirjoitti:Oli ilmoitus tullut että vexxxi tekisi tukivarsien/swingin puslia, pitäisikö laittaa kimppa tilaus niin saa mieskin sorvailla vähän aikaa :D
Itse lähen kyllä mukaan tilaukseen...
Pieru on vain henkistä pahoinvointia...

Ja välillä voidaan todella pahoin.
Avatar
jaakkima
6WD
Viestit: 258
Liittynyt: 26 Touko 2008 18:04
Mönkijä:: Shinukka

Viesti Kirjoittaja jaakkima »

jankok kirjoitti:Taitaa karata tämä keskustelu rahoitus yhtiö/vaakutus keskusteluun.
Niin,vakuutus keskusteluille on kyllä omakin paikkansa joten tässä voi hyvin taas palata aiheeseen. t:vaughan
Joo, mutta eikö tämä koske juuri shineray pelejä ??
Pieru on vain henkistä pahoinvointia...

Ja välillä voidaan todella pahoin.
Avatar
jaakkima
6WD
Viestit: 258
Liittynyt: 26 Touko 2008 18:04
Mönkijä:: Shinukka

Viesti Kirjoittaja jaakkima »

mahki kirjoitti:keksikö joku jo patentin sytkän säätöön shinukassa? comoon joku nero ny.
Voisin hiukan katsella tuota samalla, kun olis tarkoitus tehdä samat omaan autoon. Järjetön (kärjetön) ei olis mitenkään hirveän vaikea...kunhan ensin katasois mimmonen toi oma sytkä on :lol: .
Pieru on vain henkistä pahoinvointia...

Ja välillä voidaan todella pahoin.
jankok
2WD
Viestit: 28
Liittynyt: 09 Tammi 2008 20:17
Paikkakunta: Siilijärvi

Viesti Kirjoittaja jankok »

jaakkima kirjoitti:
jankok kirjoitti:Taitaa karata tämä keskustelu rahoitus yhtiö/vaakutus keskusteluun.
Niin,vakuutus keskusteluille on kyllä omakin paikkansa joten tässä voi hyvin taas palata aiheeseen. t:vaughan
Joo, mutta eikö tämä koske juuri shineray pelejä ??

Oot kyllä asian ytimessä, saiskohan jo shineraylle oman osion, ettei tarvis crossimönkkäreitten palstaa käyttää, tuntuu kuitenkin olevan sen verran näitäkin pelejä ihmisillä.
Shineray XY 250 STIXE
paasse
2WD
Viestit: 36
Liittynyt: 21 Syys 2008 20:27

Viesti Kirjoittaja paasse »

Onkos kenelläkään ollut peli ajossa talven yli ?
Kiinnostaisi tietää miten lähtee käymään kylmänä, akun kesto talvella yms. asiat jotka esiintyy vain talvella, ajatuksena oli pitää mönkkäri ajossa koko talven, koska 100 % lukkoperä tykkää liukkaasta =)

Sen verran tein omaa huoltoa kun mittarissa on yli 1300 km, että öljyt vaihdoin ja tulpan, sekä ketjut lyhensin ja kiristin, muuten on käytetty oikeassa huollossakin ja tulen käyttämäänkin.

ajatuksia laitteen piristämisestäkin on käynyt mielessä... Jos suuttimilla kokeilis alkuun ja ilmansaantia parantaisi sekä putken tekisi avarammaksi ottamalla katin pois välistä sekä vaimentimen vaihto.

Minkä kokoinen pää/tyhjäkäynti suutin on ollut toimivin ? (vastauksia kaivataan niiltä joilla tämä tieto ei ole ainoastaan teoreettinen)

Mikä kokoonpano on tuonut persdynolla parhaan tuloksen vääntöön ?
Stixe
Noppeli
Viestit: 13
Liittynyt: 15 Kesä 2008 21:43
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Stixe »

Paras suutin kokoonpano on 48/130 ainakin omassa rutkussa. Ilmansaantia on tietysti paranneltu kartiofiltterillä ja pakopuolelta otettu katti pois ja vaihdettu pönttö simonsin malliin... Näillä muutoksilla on ainakin huomattava ero vakioon mutta, ei silti voi raketiksi kehua...huiput mittarin mukaan 107 km/h
Avatar
thebeet83
6WD
Viestit: 525
Liittynyt: 21 Syys 2008 22:06
Mönkijä:: GOES 450X 07 ja 08
Paikkakunta: ilomantsi

Viesti Kirjoittaja thebeet83 »

tilasin juuri kings slaher katulailliset nappulakumit. 295e. otan kuvan ja ilmoitan kun alla. talvi tekee jo tuloaan niin pakko alkaa valmistautumaan
Avatar
MOH85
4WD
Viestit: 225
Liittynyt: 04 Kesä 2008 12:05
Paikkakunta: lappi

Viesti Kirjoittaja MOH85 »

talvi tekee juu tulemistaan.. ja ongelmat.. uusi virtalukko tuli laitettua, mut sit katos vilkut, tai ei heti sen jälkee eilen kävi nuon.. tai takaa ei vilkuta, edessä koko ajan päällä.. öö.. eikä lähe käyntiin.. voi tosin olla et vahingos kulutin akun loppuu.. :oops: vaikka tuskin niin kävi ku 5min. päästä ei käyntiin lähteny.. hoh hoijaa.. jos jaksas men kattoo ku kotii pääsee..

APUA! HUOLTOKATKO ARGGGG ](*,) :axe:

120 pääsuutin ja 50 tyhjäkäyntisuutin, parannettu ilmansaanti sekä bensahana poistettu.. hyvin toimii..
Kaikki mikä ei liiku, on turhaa..
Shineray XY 250 STIXE
Avatar
Duster
6WD
Viestit: 402
Liittynyt: 02 Loka 2008 20:11
Mönkijä:: Dinli 904 -11
Paikkakunta: Kontiolahti

Viesti Kirjoittaja Duster »

thebeet83 kirjoitti:tilasin juuri kings slaher katulailliset nappulakumit. 295e. otan kuvan ja ilmoitan kun alla. talvi tekee jo tuloaan niin pakko alkaa valmistautumaan
Mistäs tuohon hintaan?

Onko kyseessä siis KT-111 ja KT-112 mallit.
Dinli 450cc -11
Ex- Comanche Cross 300 -08 tl

NCQuads
Avatar
thebeet83
6WD
Viestit: 525
Liittynyt: 21 Syys 2008 22:06
Mönkijä:: GOES 450X 07 ja 08
Paikkakunta: ilomantsi

Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!

Viesti Kirjoittaja thebeet83 »

Katulaillista Kings Slasheria crossinappulalla löytyy seuraavasti:
Eteen 23x7.00-10 tai 22x8.00-10
Taakse 20x11.00-10
Setti 295 € sis. alv 22 %. Tarjous voimassa marraskuun 2008 loppuun.

Terveisin Timo
gsm 0400 169 906


kalajoenkumikorjaamo
Avatar
Duster
6WD
Viestit: 402
Liittynyt: 02 Loka 2008 20:11
Mönkijä:: Dinli 904 -11
Paikkakunta: Kontiolahti

Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!

Viesti Kirjoittaja Duster »

No eipä tuossa ole mun kokoa.
21x7-10 ja 20x11-9
Dinli 450cc -11
Ex- Comanche Cross 300 -08 tl

NCQuads
Avatar
MOH85
4WD
Viestit: 225
Liittynyt: 04 Kesä 2008 12:05
Paikkakunta: lappi

Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!

Viesti Kirjoittaja MOH85 »

kone toimii ja vilkun rele kökkönä.. juu hirveet ajoa..
Kaikki mikä ei liiku, on turhaa..
Shineray XY 250 STIXE
sprint
3WD
Viestit: 116
Liittynyt: 22 Huhti 2008 14:21

Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!

Viesti Kirjoittaja sprint »

Ihan onnistuneet viritykset STXE malliin. Kannesta otettiin milli pois, ja kanavat portattiin. Nokan ajoitus tarkistettiin ja se oli niin hyvin kohillaan kun ilman säädettävää nokkaa voi olla. Perusajoitus sytytyksessä on noin 45astetta, joten todella aikasella. Tohon laitettiin ajoitukseksi noin 38astetta ja kyllä ero tuntuu. Eli tohon päästään ottamalla vauhtipyörän ajoitus tunnistimesta 1cm pois eli vastaa tollasta 7-8 astetta. Toiseltapuolen sitten saman verran grammoissa tavaraa pois että tasapaino jotenkin säilyisi. Nyt alkaa jo keventämään keulaa ja se tuntuu kivalta :D .

Itelle tuli slasherit lamokselta ja taisi olla vielä karvan verran halvemmat.
Avatar
jaakkima
6WD
Viestit: 258
Liittynyt: 26 Touko 2008 18:04
Mönkijä:: Shinukka

Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!

Viesti Kirjoittaja jaakkima »

sprint kirjoitti:Ihan onnistuneet viritykset STXE malliin. Kannesta otettiin milli pois, ja kanavat portattiin. Nokan ajoitus tarkistettiin ja se oli niin hyvin kohillaan kun ilman säädettävää nokkaa voi olla. Perusajoitus sytytyksessä on noin 45astetta, joten todella aikasella. Tohon laitettiin ajoitukseksi noin 38astetta ja kyllä ero tuntuu. Eli tohon päästään ottamalla vauhtipyörän ajoitus tunnistimesta 1cm pois eli vastaa tollasta 7-8 astetta. Toiseltapuolen sitten saman verran grammoissa tavaraa pois että tasapaino jotenkin säilyisi. Nyt alkaa jo keventämään keulaa ja se tuntuu kivalta :D .

Itelle tuli slasherit lamokselta ja taisi olla vielä karvan verran halvemmat.
No ei mutta tuota pitäisi päätstä testaamaan =D>

Odotellaan noita lomia niin voisi yrittää katsoa sitä sytkä hommaa.
Pieru on vain henkistä pahoinvointia...

Ja välillä voidaan todella pahoin.
Vastaa Viestiin