Missä vika kun yamahan 660 kone pätkii, Liekkö kopio kone toi kiinalaisen Trapperin 700 :nen kone, pitäsi osat käydä yamahan Crizzly koneesta oliko se 668 tai sitä suuruuus luokkaa suurin piirtein.
Kaasari alipaine toiminen, pyörii tyhjäkäyntiä, mutta kun painaa kaasaria poksahtelee putkessa ja kaasarissa.
Pitää ryypyn antaa bensaa jotta saa kierroksia laitettua, ettei sammu. Keirroksilla 4000 - 6300 palaa tosi hyvin, mutta bensanha se imee silloin jo pääsuuttimen kautta.
Luulisi äkkiseltään että kävisi laihalla. Tyhjäkäynnin säätökin on sitten kaasarin etupuolla ja vain alta päin säädettävissä.
Onko se perus säätö jotakuinkin 1,5 kierrosta auki. Ilmavuotoja en ole löytänyt.
Oletteko vaihtaneet kaasareihin isompaa suutinta tyhjäkäynti puolelle, liekkö se irrotettava malli. Jostakin luin juttua yamaha pastalta.
Minkä merkkinen kaasari teillä on yamahassa ja minkä kokoinen.
Yamahan kopio kone / Ttrapperin 700 : sen kone pätkii.
- Sutinen
- Tracks
- Mönkijä:: CF Moto 800 cc V2 vm 2013
Yamahan kopio kone / Ttrapperin 700 : sen kone pätkii.
V 2 alla laulaa .....sointi tää, aina miehen mieleen jää 

- Sutinen
- Tracks
- Mönkijä:: CF Moto 800 cc V2 vm 2013
Re: Yamahan kopio kone / Ttrapperin 700 : sen kone pätkii.
Taitaa toinen toistaan valmistajista kopioda toisiaan, polle miehetkin ostavat linhain jarrupaloja polleen, koska kinalaiset tekee niitä puolet halvemmalla. Laatu taas voi erota tai sitten tulevat samalta tehtaalta ja paketti vain vaihtuu ja hinta nousee...
Yamahan pata siinä trapperissa joka tapauksessa on, kopio tai ei. Yamahan moottorin osat ainakin siihen käy, en sit tiedä toimisko yammun orginelle kaasarilla toi oma kone paremmin. Kinalaiset voineen päästöjen toivossa laittaa tyhjä käynti piirin liian laihalle.
Kaikki on kohta linessin lisenssi tai kopion kopio, niin autoissa kun mönkijöissäkin, kone saattaapi olla jonkun merkki tehtaan oma.
Päin peetä menee mun mielestä ... kehitys, kun hinnalla kilpaillaan niin laatu kärsii hihna tuotannossa. Muuten olen kinalaisen tuotteeseen/ hintaa nähden tyytyväinen, mun tarpeisiin ihan sopiva eikä ole kallis.
Yamahan pata siinä trapperissa joka tapauksessa on, kopio tai ei. Yamahan moottorin osat ainakin siihen käy, en sit tiedä toimisko yammun orginelle kaasarilla toi oma kone paremmin. Kinalaiset voineen päästöjen toivossa laittaa tyhjä käynti piirin liian laihalle.
Kaikki on kohta linessin lisenssi tai kopion kopio, niin autoissa kun mönkijöissäkin, kone saattaapi olla jonkun merkki tehtaan oma.
Päin peetä menee mun mielestä ... kehitys, kun hinnalla kilpaillaan niin laatu kärsii hihna tuotannossa. Muuten olen kinalaisen tuotteeseen/ hintaa nähden tyytyväinen, mun tarpeisiin ihan sopiva eikä ole kallis.
V 2 alla laulaa .....sointi tää, aina miehen mieleen jää 

Vika vois kuulostaa siltä, että imukaula vuotaa?
Kyl mönkimine kivaa o
-Satakunnan mönkijät ry-
-Satakunnan mönkijät ry-
Voi pojat tätä teidän väittelyä
Sutinen ettet vaan olis kääntänyt jossain vaiheessa ilmaruuvia väärään suuntaan-->
JOS "ilmaruuvi" sijaitsee kurkun (=luistin) takapuolella eli ilmansuodattimen puolella, se säätää ilman määrää.
Ruuvia kiinnipäin niin ilman määrä pienenee eli seos rikastuu ja päin vastoin.
JOS "ilmaruuvi" sijaitsee kurkun (=luistin) etupuolella eli lähempänä sylinteriä, se säätää polttoaineen määrää.
Ruuvia aukipäin niin bensan määrä kasvaa eli seos rikastuu ja päin vastoin. Kiitokset tästä ohjeesta Hiikerille.

Sutinen ettet vaan olis kääntänyt jossain vaiheessa ilmaruuvia väärään suuntaan-->
JOS "ilmaruuvi" sijaitsee kurkun (=luistin) takapuolella eli ilmansuodattimen puolella, se säätää ilman määrää.
Ruuvia kiinnipäin niin ilman määrä pienenee eli seos rikastuu ja päin vastoin.
JOS "ilmaruuvi" sijaitsee kurkun (=luistin) etupuolella eli lähempänä sylinteriä, se säätää polttoaineen määrää.
Ruuvia aukipäin niin bensan määrä kasvaa eli seos rikastuu ja päin vastoin. Kiitokset tästä ohjeesta Hiikerille.
http://naulis.kuvat.fi/kuvat/
Can-am Outlander 650 -07 TL
Can-am Outlander 650 -07 TL
- ATC
- Koheltaja (r)
- Mönkijä:: Maatalous traktori
Wanhan luuta heilahti puolelta toiselle... 

¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...