paasse kirjoitti:Mitäs mieltä rakentelijat ovat siitä, jos koko pakoputken rakentaa uudestaan laipasta lähtien ja hieman isommasta putkesta ?
Tallista kun löytyisi tavaraa laippaa myöden, mutta kysymys kuuluukin että riittääkö suutinten vaihto vai pitääkö jo kopeloida erillaista kaasaria tilalle ?
Enkä tarkoita mitään hillitöntä rööriä vaan riittävän virtaavaa tuolle kuutio määrälle, vaimentimeksi joku autoliikkeestä saatava läpivirtaava...
Oletetaan siis että muut toimenpiteet on jo tehty eli, ilmansuodatin korvattu paremmin virtaavalla, kansi laskettu, kanavat siistitty ja sytkän ajoitus korjattu.
kyllä tuo vakio virtaa ihan tarpeeks, kun vaan poistaa katin ja aukoo sen änkkärin.
Vakio änkkärinhylsyllä vaan lähtee niin rumat äänet...
Jos haluaa oikeen matalat murinat, mutta samalla "hiljaiset" niin esim: Simons 2", pyöree, 400mm tai 500mm pitkänä
Onko tuo 35 mm power filtterin liitos sopivan kokoinen kaasariin ?
Ja mikä kaasari tuossa stixe:ssä on jotta saan tilattua suuttimet ?
kiitoksia vastanneille niin ei tarvitse lähteä toiselle paikkakunnalle tarkistamaan itse kun ei ole mönkkäri pihassa...
Ei tullut mitattua mutta biltemasta löytyyt myös vapaavirt.putsareita halvalla. Suuttimet keihin Pääsuutin n. 120 löytyy melkein joka prätkäliikkeestää tyhjäkäynti suutin hakemista. Motomaurizin sivuilta kanssa varaosat kuvien kanssa. Jos saan ton kuvan liitettyö niin toi pitemmästä holkista tuuvataan toi pääsuutin irti kuva puuttuu.
Voisiko joku shinukan omistaja vähän jeesata? Mulla tuo STXE malli ja on lähtenyt jo pidemmän aikaa huonosti käymään (antaa tosi huonon kipunan).No nyt hävisi kokonaan kipuna. Johtoja ja liittimiä aukoessa ja tutkiessa huomain yhden irrallisen mustan johdon. Tämän Mustan johdon paikka on sytytys anturin urosliittimessä akun lähellä (6- napainen liitin).Kysymys kuuluukin että mihin nastaan se kuulu ja mihin se menee? Tällä hetkellä minulla kädessä 15cm musta johon pätkä. toisessa päässä liittimen urosnasta ja toinen pää katkennut jostain. Toivottavasti joku ymmärtää mitä liitintä tarkoitin.
==OLVI== kirjoitti:Voisiko joku shinukan omistaja vähän jeesata? Mulla tuo STXE malli ja on lähtenyt jo pidemmän aikaa huonosti käymään (antaa tosi huonon kipunan).No nyt hävisi kokonaan kipuna. Johtoja ja liittimiä aukoessa ja tutkiessa huomain yhden irrallisen mustan johdon. Tämän Mustan johdon paikka on sytytys anturin urosliittimessä akun lähellä (6- napainen liitin).Kysymys kuuluukin että mihin nastaan se kuulu ja mihin se menee? Tällä hetkellä minulla kädessä 15cm musta johon pätkä. toisessa päässä liittimen urosnasta ja toinen pää katkennut jostain. Toivottavasti joku ymmärtää mitä liitintä tarkoitin.
Voisko joku jelppiä, täälläkin on ilmenny käynistys ongelmaa, ,ei meinaa lähtee käytiin kunnolla ollenkaan on pakko antaa jo autolla apuvirtaa et ettei loppuis akkusta virta! pyörittää kyllä mutta ei vaan startata kun saa käntiin ja sammuttaa niin ei lähe käyntiin vaika lämmöt ois jo noussu kunnolla!
ei olis tankin korjausilman kans ongelmia.. ootko kokeillu startata ilman tankin korkkia?? itellä teki iha samaa, tai siis hyyty ajos, jonka jälkee ei enää lähtenyt käyntii.. avas tankin korki ni toimis. nyt korkissa letku korvausilmalle ja bensahana ohitettu (suuttimien takia).. kipinää antaa tietysti, eli tulppa kunnos..
Kaikki mikä ei liiku, on turhaa..
Shineray XY 250 STIXE
Jos ilmat on kylmentyny kovastikki ni voi olla, että pitää vaihtaa vähän isompi suutin. Lähteekö ryypyllä käyntiin, tai käykö ryypyllä paremmin? Jos käy ni pitää vaihtaa isompi suutin.
thebeet83 kirjoitti:tilasin juuri kings slaher katulailliset nappulakumit. 295e. otan kuvan ja ilmoitan kun alla. talvi tekee jo tuloaan niin pakko alkaa valmistautumaan
Morjens !
Oletkos jo ajellut niiden rakkuloiden kanssa lumessa? Onko mimmonen pito ja muutoin minkälaiset talvigummit? Elikkäs kuinka tyytyväinen olet ollu talviominaisuuksiin. Tarviiko laittaa lisäksi nastat jos meinaa ajella näin talvisin?
Kävin pikkuisen kokeilemassa tuota lumi/jää ajoa... . Kyllä oli hauskaa, mutta en uskaltannu ajaa lämä tiskissä. Tuntuu että toi etupää ei pysy paikallaa kun on noi autojen tekemät urat.
jaakkima kirjoitti:Kävin pikkuisen kokeilemassa tuota lumi/jää ajoa... . Kyllä oli hauskaa, mutta en uskaltannu ajaa lämä tiskissä. Tuntuu että toi etupää ei pysy paikallaa kun on noi autojen tekemät urat.
Itellä kans noi kings slaher renkaat ilman nastoja ei niillä juuri mihinkään pääse. Nastat vois auttaa hieman, mutta koska mönkijä on niin pirun kevyt ei perään painoa riitä. Hauskaa on kyllä tehdä donitseja kun vauhtia on varmaan 5km/h .