Falmekin FORCE 400 PRO

Keskustelua muun merkkisistä mönkijöistä.
Llarkko
2WD
Viestit: 42
Liittynyt: 07 Huhti 2007 15:00

Re: Falmekin FORCE 400 PRO

Viesti Kirjoittaja Llarkko »

Onko kukaan vaihtanut uusia jarrulevyjä? On nimittäin todella huonot nuo orkkikset..
Force400
opcaravan
6WD
Viestit: 261
Liittynyt: 04 Huhti 2008 20:51
Paikkakunta: Pieksämäki

Re: Falmekin FORCE 400 PRO

Viesti Kirjoittaja opcaravan »

Llarkko kirjoitti:Onko kukaan vaihtanut uusia jarrulevyjä? On nimittäin todella huonot nuo orkkikset..

Tämä kiinnostais itseänikin... Orggikset kun ovat kierot ku mitkä...
Kulkine hakusessa
junski
2WD
Viestit: 34
Liittynyt: 28 Heinä 2008 09:08
Paikkakunta: pietarsaari

Re: Falmekin FORCE 400 PRO

Viesti Kirjoittaja junski »

uusia levyjä kaivataan täälläkin! edessä ainakin laahaa niin pirusti..ei voi ku miettiä paljo menee tehoja hukkaan tuon takia =D>
opcaravan
6WD
Viestit: 261
Liittynyt: 04 Huhti 2008 20:51
Paikkakunta: Pieksämäki

Re: Falmekin FORCE 400 PRO

Viesti Kirjoittaja opcaravan »

junski kirjoitti:uusia levyjä kaivataan täälläkin! edessä ainakin laahaa niin pirusti..ei voi ku miettiä paljo menee tehoja hukkaan tuon takia =D>
Tämä juuri täälläkin... Osan matkasta pyörii hyvin, osan taas laahaa ihan sikana... Ei meinaa käsin jaksaa ees pyöräyttää toista puolta jarrulevystä...
Kulkine hakusessa
junski
2WD
Viestit: 34
Liittynyt: 28 Heinä 2008 09:08
Paikkakunta: pietarsaari

Re: Falmekin FORCE 400 PRO

Viesti Kirjoittaja junski »

välittää vaan ku 5000+ laittanu vehkeeseen ja sit jarrulevyt on kierot yms muuta mitä kyl oon saanut laittaa.. pitäs oikeesti jonku ottaa asiakseen selvittää mitkä levyt käy. kai ne osais jossain liikkees kattoa samanlaisen toisen valmistajan ku ottas vanhan mukaan? vai käykö raptorin vai onko erilaiset? onko kukaan muuten toista kaasaria laittanut? aattelin et noi kalvot venyy ni ei hyvä ja vois tieten isommanki laittaa :D
junski
2WD
Viestit: 34
Liittynyt: 28 Heinä 2008 09:08
Paikkakunta: pietarsaari

Re: Falmekin FORCE 400 PRO

Viesti Kirjoittaja junski »

mitähän maksaa uus putsarin kotelo? vai saako pelkän kannen ostettua erikseen? pitäs meinaan hieman muokata orkkista kun virityshommat on vähän vaiheessa.. on perhana kokeiltu pääsuutinta jopa 170 ja 50 tyhjäkäyntiin mut ei vielä oo tuloksia ainakaan parempaan.. nyt kiinni 150-155 pääsuutin ja tyhjäkäynti 42,5 mut sataa kulkee vaan pesä
Barossa
Tracks
Viestit: 1677
Liittynyt: 17 Helmi 2005 19:02

Re: Falmekin FORCE 400 PRO

Viesti Kirjoittaja Barossa »

junski kirjoitti:..mut sataa kulkee vaan pesä
Kyllähän tollasessa vauhdissa "ulokkeet" pitää jo melkoista läpätystä. Ihan riittävästi..
Avatar
SureShot
2WD
Viestit: 53
Liittynyt: 16 Heinä 2008 17:05
Mönkijä:: Falmek Force 400 Pro -08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Falmekin FORCE 400 PRO

Viesti Kirjoittaja SureShot »

Kyllähän tollasessa vauhdissa "ulokkeet" pitää jo melkoista läpätystä. Ihan riittävästi..
Höpö höpö. 100 vauhti ei oo vauhti eikä mikään. Ja jos esimerkiksi motarille menee, niin on se vaan hanurista, kun koko matkan joutuu vetää liipasin pohjassa, että pysyy edes suurinpiirtein muiden mukana.
junski
2WD
Viestit: 34
Liittynyt: 28 Heinä 2008 09:08
Paikkakunta: pietarsaari

Re: Falmekin FORCE 400 PRO

Viesti Kirjoittaja junski »

no millähän hitolla saa sit yli 100 kulkemaan tuntuu jo pikkuhiljaa et ei millään??
Barossa
Tracks
Viestit: 1677
Liittynyt: 17 Helmi 2005 19:02

Re: Falmekin FORCE 400 PRO

Viesti Kirjoittaja Barossa »

SureShot kirjoitti:Höpö höpö. 100 vauhti ei oo vauhti eikä mikään. Ja jos esimerkiksi motarille menee, niin on se vaan hanurista, kun koko matkan joutuu vetää liipasin pohjassa, että pysyy edes suurinpiirtein muiden mukana.
Kyllä se on tiedossa... Dinlillä sentään jotenkin pärjäs satasen alueella koska kulkua löytyi kepeästi yli sadan. Vähemmällä tulee äkkiä ikävä.

Aikaisempi kommentti kohdistui suoraan siihen mitä lainauksessa lukee. ... ei ole vielä lasten nukkumaanmenoaika, joten ei siitä enempää.
Avatar
SureShot
2WD
Viestit: 53
Liittynyt: 16 Heinä 2008 17:05
Mönkijä:: Falmek Force 400 Pro -08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Falmekin FORCE 400 PRO

Viesti Kirjoittaja SureShot »

junski kirjoitti:no millähän hitolla saa sit yli 100 kulkemaan tuntuu jo pikkuhiljaa et ei millään??
Sama juttu... Ei se vaan taho millään mennä... Ruiskuu+turboo kiiinni nii kai se sitten... Ei vaan kyllä tuu itellää kyseeseen moinen...
opcaravan
6WD
Viestit: 261
Liittynyt: 04 Huhti 2008 20:51
Paikkakunta: Pieksämäki

Re: Falmekin FORCE 400 PRO

Viesti Kirjoittaja opcaravan »

Kommentoidaan nyt sit täältäkin, että kesällä, 17-eturattaalla tais huiput olla 105-106km/h melkotarkkaan kalibroidulla sigmalla mitattaessa.. Heittoa gps:n max 1km/h...

Vähän kun kovempaa sais menemään.... Taitaa tulla isomman osto vaan sit ajankohtaiseksi, kun haluaa tuota tehovarantoa ja kulkupolitiikkaa uusiin ulottuvuuksiin...
Kulkine hakusessa
P_M
Noppeli
Viestit: 13
Liittynyt: 05 Elo 2008 21:22

Re: Falmekin FORCE 400 PRO

Viesti Kirjoittaja P_M »

SureShot kirjoitti:
junski kirjoitti:no millähän hitolla saa sit yli 100 kulkemaan tuntuu jo pikkuhiljaa et ei millään??
Sama juttu... Ei se vaan taho millään mennä... Ruiskuu+turboo kiiinni nii kai se sitten... Ei vaan kyllä tuu itellää kyseeseen moinen...
Nuohan ne vaati joka laite et alkaa kulkee edes jotenki. :wink:

Laiton kans 17 eturattaan. nyt menee vakiorenkailla mittarin mukaan 110-115kmh.
Ylipainetta vain 0.4bar. Voimaa vielä kaipaa paljon lisää. Mutta sehän ei ole ongelma.
Llarkko
2WD
Viestit: 42
Liittynyt: 07 Huhti 2007 15:00

Re: Falmekin FORCE 400 PRO

Viesti Kirjoittaja Llarkko »

Miten on P_M vaikuttiko pelkän ruiskun vaihto kulkuun?
Force400
P_M
Noppeli
Viestit: 13
Liittynyt: 05 Elo 2008 21:22

Re: Falmekin FORCE 400 PRO

Viesti Kirjoittaja P_M »

Llarkko kirjoitti:Miten on P_M vaikuttiko pelkän ruiskun vaihto kulkuun?
Pers dynon mukaan saatto hiukan alavääntö parantua.Vähän paremmin kiihty. Huiput pysy samana. Mutta en sit tiedä olisko jaksanu harvemmalla mennä lujempaa.Kauheesti ei pystynyt vertailee kun oli jo lumi maassa ja pito huono.Ja ihan parhaita säätöjä ruiskuun ei kerinnyt tekee kun turbon asennuksen alotin.
Vastaa Viestiin